Izvođači radova koji dobijaju razne infrastukturne projekte na različitim lokacijama u Leskovcu ovih dana su često na udaru javnosti ali i građana zbog nezavršetka ili odugovlačenja posla, a danas i zbog nesvakidašnje odluke da vertikalnu signalizaciju, tačnije putokaz, postave nasred biciklističke staze na putu od Vlasotinca do Leskovca, koji se uveliko rekonstruiše u dužini od 6,5 kilometara.
Ova kapitalna investicija, za koju je Javno preduzeće „Putevi Srbije“ izdvojilo 283,3 miliona dinara, postala je predmet podsmeha na društvenim mrežama, a izvođači radova – “Trace Srbija” Niš, tvrde da je postavljanje putokaza na tom mestu samo privremeno rešenje i da će on biti prebačen na neko drugo mesto kada radovi budu bili u potpunosti završeni.
Rekonstrukcija ove saobraćajnice je otpočela krajem septembra prošle godine i prema ugovoru bi trebalo da se završi u roku od 11 meseci, pritom su se javili neplanirani radovi u vezi sa niskonaponskom mrežom jer sve bandere duž ovog puta moraju da se dislociraju da bi kolovoz proširio.
Istovremeno grad Leskovac sa 14,2 miliona dinara finansira rekonstrukciju vodovodne mreže u dužini od 1,5 kilometar, od čega je polovina završena. Ujedno je za rekonstrukciju kanalizacione mreže u dužini od 1,9 kilometara, iz budžeta grada izdvojeno 31,1 milion dinara.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Kazu da je privremeno resenje?!!!Siguran sam de ce posle da ili razbiju tek asfaltirani trotoar ili da iseku stubove (tako lose da ce sigurno ostatak praviti problem pesacima i biciklistima).Zar nije bilo lakse skloniti znak asfaltirati i postaviti znak na teskim pokretnim blokovima?!!!Mislim da je u pitanju neznanje,nekompetentnost i aljkavost(svih naravno od direktora preko sefa projekta do sefa gradilista i radnika).Nazalost preduzeca vode i kurte i murte koji su tu samo da se slikaju kada je potrebno ali i da prigrnu dobru paltu na kraju meseca.A verovatno nalogodavac opstina ili mesna zajednica i ne kontrolisu kako radovi napreduju pa se zavrsi uvek na stetu gradjana.
Nestani Srbija!!!
U jednoj slici je prikazana strucnost partijskih inzenjera.
sve se radi samo da se kaze da se radi i da je uradjeno. nikad interesovanje ni za sta, tako uvek bilo i ostace
U skolu se ne ide da se kaze, vec po znanje. Zamisli da pricaju da si lekar,a da ti ne lecis? Ili uzmes diplomu ekonomiste, pobratimski, a ti ne umes da se hvatis ni za sta iz ekonomije. Dobijes doktorat, a isti si ko pre njega. Tako i ovi putevi, ko drzava.
A put što su odradili…izeli su ga. Nigde ga nema. Na trotoari kroz naselje Podrum mož avijoni da slećev a kolovoz tanak ko palačinka. Dva šlepera jedva proodiv.
Par puta sam imao prilike da sedim u drustvu u kojem su i uposljenici firme „Trace“ koji rade na ovakvim deonocama… Muka mi je bilo da ih slusam… Dodju ujutru u 7, popiju pola litra do litra rakije pre dorucka, doruckuju, izadju na lokaciju gde se, citiram, „zajebavaju do podneva“, onda krenu da „hvataju krivine“ uz blagoslov sefa i i 15h svi kuci polu i mrtvi pijani i cudo da ga nisu postavili na sred puta… Platica 50.000-60.000 svakog meseca, a ti glupi narode se pitaj zasto se 5km puta asfaltira 2 godine….
To je zato sto ne postoji nadzorni organ. Tacnije formalno imamo direkciju koju je davno trebalo ugasiti jer nadzor su najgori inzenjeri. Nema gori. Na teren ih nema. Ne zameraju se sa izvodjaci. Jos i uzimaju kintu da potpisu produzenje rokova. A ti narode GLASAJ I PLACAJ KAD SI GLUP!
Nije putokaz t.j. znak sada postavlje, tu stoji godinama! https://www.google.rs/maps/@42.9785863,21.9792214,3a,25.9y,305.34h,84.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDUa2mHOIg2qSUZNw7H2NHg!2e0!7i13312!8i6656
Svaka čast, sad su ga zacementirali (zaasfaltirali) za sva vremena. Ne može mu ništa ni vetar, ni sneg ni kiša. Jedino to super i trajno odrađeno, bez obzira što mu tu nije mesto. Ma kakva glupa vlast, takav i putokaz. Da nije ovakvih stvari po čemu bi bili poznati? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Što ne postavite pitanja zašto se poslednjih godina usvajaju projekti koji uvek dovode do nekih aneksa koji poskupljuju projekat i do 50, pa i više posto, i ko je za to odgovoran? Kolikosu aneksa već potpisana za ovaj projekat, a koliko za trg? Odakle se poljoprivredni inženjer razume u inspekcijske poslove? Je li ga to Bojta preporučio, pošto je i kod Bojte bio čovek od poverenja. I ne samo njega… Posle vam „žuti“ krivi. A vi novinari, ne samo sa ovog portala, već svi ostali, prestanite jedanput da jašete tutku na grbači naroda i počnite da pišete o pravim stvarima koje muče narod, a ne samo tralala izveštaje za jednokratnu upotrebu.
Kod nas ništa nije urađeno da se ne odrađuje. Niko ne plaća penale za probijanje rokova zato što je vlast korumpirana i stavlja pare u džep. Pa shodno tome ne sme ni da ih juri. Drugo opravdanje ne postoji. Takođe za loše izvedene radove opet niko ne dobija penale zbog korupcije. Jer kako juriti nekog i kazniti ga ako si stavio pare u džep da baš on izvodi radove i da može da ih završi kad hoće i kako hoće. Bilo koje drugo objašnjenje je laž i mazanje narodu oči i pravljenje naroda glupim. A priče o tenderima da su baš te firme dale najbolju ponudu su opet priče za malu decu. Sve se montira i namešta i ovaj narod pravi glupim pri pameti, a vlast se pak bogati bez obrazloženja odakle im toliki kapital. A o stručnostima izvođača radova neću ni da pričam koliki je tek tu debilizam.