Kako izabrati pravi put i da li su promene način za rast u knjizi „Bolji izbor“

Foto: Stefan Krstić

U prostorijama kafea Trattoria da Roberto u Nišu, održana je promocija zbirke priča „Bolji izbor“ u izdanju Lagune, koju je uredila Mirjana Bobić Mojsilović. Kako svako od nas može da napravi bolji izbor, da li je to težak put ili prelepa avantura, koliko znači podrška i da li su promene način da rastemo i postajemo bolja verzija nas samih, samo su neka od pitanja kojima se bavi ova knjiga.

„Bolji izbor“ je rezultat saradnje IQOS brenda, Lagune kao jedne od najvećih izdavačkih kuća u zemlji i autorke brojnih bestselera, čuvene novinarke i TV lica, Mirjane Bobić Mojsilović. Mirjana Bobić Mojsilović je uz pomoć ličnih ispovesti korisnika, prošla kroz sopstveno IQOS putovanje i od ovih priča sačinila knjigu koja treba da služi kao pomoć i podrška svima onima koji i sami žele da načine bolji izbor.

„Mene je rad na ovoj knjizi, zajedno sa početkom mog bezdimnog putovanja, doveo u red. Pokazao mi je da je promena moguća i da je daleko lakše nego što sam na početku mislila. Uz ove dragocene ispovesti i iskustva korisnika, nisam doživela nikakvu veću krizu, rad na ovoj knjizi mi je neviđeno pomogao, zabavio me je i što je najlepše, promenila sam sopstvene navike, sopstveni život pa ako hoćete, i sopstvenu filozofiju“, izjavila je Mirjana Bobić Mojsilović.

Svoja iskustva podelila je i Tamara Aleksić, pobednica casting call-a i učesnica globalne kampanje “Lice svetske IQOS zajednice”.

„Želela sam veliku promenu na bolje, ali bez odricanja od voljenih rituala i uživanja u njima, poput prve jutarnje kafe. I uspela sam da napravim kvalitativnu promenu prelazeći na manje štetne alternative, a osećaj uživanja je ostao nepromenjen. Učinila sam mnogo za sebe, a sada se trudim da to isto učinim i za svoje voljene, koji ne žele da prestanu da puše, a kojima je potrebna podrška kako bi i sami načinili ovaj bolji izbor“, izjavila je Tamara Aleksić.

Foto: Stefan Krstić

Kompanija Philip Morris je dug niz godina posvećena misiji stvaranja sveta bez duvanskog dima i adresiranju uticaja pušenja na zdravlje, nuđenjem alternativa koje su bolji izbor u odnosu na nastavak pušenja. Sledeći tu viziju IQOS kao vodeći brend kompanije Philip Morris, lansiran je na tržište Srbije pre više od 6 godina.

„Pored svih inovacija i revolucije koju smo napravili sa IQOS brendom na našem tržištu, IQOS zajednica ostaje za nas nešto najznačajnije. Zahvaljujući Mirjani Bobić Mojsilović, koja je i sama donela odluku da napravi bolji izbor, našim IQOS prijateljima i Laguni, pred nama je zbirka autentičnih priča. Umećem urednice, ispisana je na zanimljiv i zabavan način i verujemo da će „Bolji izbor“ biti podrška mnogima koji i sami žele da naprave neke pozitivne promene u svom životu. Za one koji ne žele da se odreknu nikotina, ovo će biti podrška za ulazak u svet bez duvanskog dima“, izjavio je Nenad Mirković, direktor marketinga i digital-a kompanije Philip Morris.

Knjiga „Bolji izbor“ je namenjena samo punoletnim pušačima koji ne žele da se odreknu duvana i nikotina, kao pomoć i podrška da donesu bolji izbor za sebe.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare