NIŠ–Promotivni karavan “Moja Srbija”, koji je deo istoimene kampanje Turističke organizacije Srbije stigao je u toku prepodneva u Niš i sve do večeras građani će imati priliku da se upoznaju sa turističkom ponudom naše zemlje, a posebno sa turističkim destinacijama u ovom kraju. Portparol Turističke organizacije Srbije Sandra Vladković izjavila je da veruje da će najnovija kampanja TON-a i njegovih saradnika na lokalu doprineti većem broju domaćih gostiju na domaćim destinacijama, a prošle godine ih je od juna do septembra bilo 463.000.
„Nakon kampanje koje smo imali u zimskom periodu, zabeležili smo povećanje broja domaćih gostiju u prva četiri meseca ove godine. Povećanje je iznosila devet odsto i to je prvi put u poslednjih osam godina da smo imali rast broja domaćih turista“, istakla je Vladković.
Ona je dodala da se domaći turisti prvenstveno interesuju za planinske centre, banje i izletišta. Direktor Turističke organizacije Niša Uroš Parlić rekao je da ova turistička organizacija i lokalna samouprava promovišu Niš prvenstveno kao mesto za aktivan odmor. „Gostima nudimo izuzetne terene za planinarenje i ekstremne sportove na obroncima Suve planine, u Sićevačkoj i Jelašničkoj klisuri. Promovišemo i festivale u gradu i gastro turizam“, rekao je Parlić. Karavan “Moja Srbija” u subotu 20. juna seli se u Leskovac, a turistička ponuda Srbije u ovom gradu biće predstavljena vremenu od 12 do 20 časova.
(Kraj)Mia
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!