Kreiranje brenda dobrobit za sve Vranjance

Formiranjem projektnog tima, Vranje je započelo proces brendiranja grada koji se sastoji od izrade strateškog dokumenta u cilju unapređenja imidža, reputacije i doživljaja u javnosti.

 Brend kao prepoznatljiv identitet zapravo predstavlja nematerijalnu vrednost koja doprinosi sveukupnom razvoju grada koji se poklapa sa podizanjem životnog standarda. Fokus projektnog tima biće zapravo kreiranje brenda koji je potpuno vranjanski, iznalaženje neke osobenosti koje nema u druoj sredini.

Snažan brend čini opštinu ekonomski stabilnom, ekološki svesnom, sigurnom, bezbednom , otvara nove perspektive razvoja  i to je ono čemu mi težimo. Hoćemo da napravimo brend Vranja koji bi mogao da bude putokaz za dalji privredni, odnosno društveni razvoj za narednih tri do pet godina“, navodi Aleksandar Dejanović , profesor Visoke škole modernog biznisa iz  Beograda.

Gradska uprava formirala je tim od trideset mladih zaposlenih u javnom sektoru koji su prošli obuku u okviru projekta „Grad kao brend“, a njihov rad zasnivaće se na fišefaznom radu koji će obuhvatiti  istraživanje, implementaciju  ali  i kontrolu brendiranja

U okviru obuke održana su predavanja na kome su predstavljene lekcije iz brendiranja, zatim se konkretnije razmatralo kako se brendiranju gradovi, a na kraju je analizirana studija slučaja u sklopu priprema za istraživanje koje će biti realizovano krajema avgusta.

Istraživanje je polazna osnova, sad smo formirali tim, obuka je prošla inzvaredno, ljudi su bili zainteresovani. Ima dosta mladih ljudi u tom timu koji žele da učine nešto za svoj grad, spremni su da se dodatno angažuju i na bazi toga očekujemo ovu drugu fazu”, navodi profesor Dejanović.

Razvoj brenda je dugoročan proces zbog njegove strateške dimenzije i ne može se napraviti za kratko vreme.Prvi rezultati istraživanja mogu se očekivati krajem septembra i u zavisnotsi od rezultata biće određeni simboli, maskota i slogan grada kao najupečatljiviji deo brenda.

Grad Vranje je već brend, ova sredina je iznedrila neke specifičnosti, odnosno posebnosti na osnovu koje se temelji svaki brend. Mi sada treba da vidimo koje su to specifičnosti ili autentičnosti grada koje su prisutne u svesti stanovnika, posetilaca i investitora“, pojašnjava profesor Dejanović.

Na bazi te procene odlučivaće se između menjanja samih temelja sa kojim se povezuje Vranje ili će se na toj osnovi zadržati dalji razvoj brenda. Tim se vodi međunarodnim verifikovanim metodama kojim će biti sagledana objektivna vrednost grada i njegovo pozicioniranje u budućnosti.

Nakon izrade strateškog dokumenta, izveštaj tima biće predstavljen Gradskom veću koji će odlučivati o njegovom implementiranju u Strateški plan grada.

Projekat „Grad Vranje kao brend“, sprovodi se u saranji lokalne samouprave sa Visokom školom  modernog biznisa iz  Beograda

Milan Zdravković

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar