Leskovčani grade crkvu u bolničkom dvorištu

LESKOVAC – U dvorištu Opšte bolnice u Leskovcu danas je počela izgradnja pravoslavne crkve, paraklisa, koja se gradi donacijama leskovačkih porodica Mladenović, Cvetković i Cvetanović.

Kamen temeljac osveštali su sveštenici leskovačke crkve sa blagoslovom episkopa niškog Jovana i u prisustvu medicinskog osoblja, pacijenata i građana i gradskih čelnika

bolonica-crkva-osvestenje 1

Protonamesnik Dejan Stanković kazao je je u besedi da je hram posvećen svetom Nektariju Eginskom, kome se za ozdravljenje mole bolesni od malignih bolesti. „Sve se događa po promisli i volji našeg gospoda kazao je protonamesnik.

Jedan od ktitora Novica Mladenović ocenio je da je bolnički krug pravo mesto za bogomolju.

bolnica - crkva - osvestenje - gradonacelnik-temelj

„Mislim da ima pravu svrhu da je u krugu bolnice, jer bolestan ima jednu želju da ozdravi, a zdrav ima hiljadu želja. Kad je ta želja u pitanju tu je mesto da se pomoli za ozdravljenje”, rekao je Mladenović.

Vrednost donacije je 3,5 miliona dinara.

bolnica-crkva-temelj

Paraklis će se graditi na prostoru izmedju službi za rehabilitaciju i radiologiju, a radovi će biti završeni do decembra ove godine.

Projekat za ovaj verski objekat besplatno je uradila arhitekta Maja Milošević-Milojić., statiku inženjer gradjevine Vlada Trajković, a Uprava za urbanizam i komunalno stambeno poslove izdala je potrebe dozvole.

bolnica-crkva-osvestenje

U Srbiji postoji oko 10 verskih objekata ovog tipa, rekao je direktor Opšte bolnice Neša Dimitrijević i dodao je da je ovo prvi koji se u zemlji gradi u poslednjih 10 godina.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

141 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
pogaca
30.08.2014. 19:10

Molim redakciju da nas prosvetli
I napise da li se iza ktitora porodice
Cvetanovic „krije“ gradonacelnik
Cvetanovic?

Statistika
31.08.2014. 14:16
Odgovor za  pogaca

Statistika: Leskovac zakucan za dno!

LESKOVAC/BEOGRAD – U Leskovcu se najteže napuni prosečna potrošačka korpa i ovde se najteže preživljava, podaci su Republičkog zavoda za statistiku.

“Ako govorimo o tome da su zarade osnovni izvor prihoda, onda je uvek interesantno napraviti paralelu sa potrošnjom koju merimo kroz minimalnu potrošačku korpu i zaradu. Prema tom količniku, možda je iznenađenje, ali najbolji grad za život je Smederevo – kaže direktor tog zavoda Dragan Vukmirović

Na drugom mestu po to osnovu je je Novi Sad, a slede Pančevo, Beograd, Šabac, Užice, dok poslednja tri mesta zauzimaju Niš, Leskovac i Valjevo.

Meren je i kvalitet života po osnovu više parametara: zarade i troškove živote, očekivano trajanje života kod muškaraca i žena, učešće zaposlenih u ukupnom broju stanovnika, vrednost procešne zarade, ukupan broj stanovnika i broj osnovnih škola, zdravstvenih ustanova i novoizgrađenih stanova.

Kada se sve sabere, prema ovim indikatorima, na prvom mestu je Beograd, na drugom Novi Sad, pa slede Kragujevac, Užice, Niš, Valjevo, koje je svakako neobičan primer.

“Jedino je Leskovac zakucan za dno – kaže i nastavlja” – a sve to navodi na zaključak da se u velikim gradovima ipak bolje živi bez obzira što možemo da govorimo i o vremenu koje provodimo u prevozu, dodatnim troškovima, skupljim komunalijama, namirnicama…

Jedan od nas
02.09.2014. 21:34
Odgovor za  pogaca

Ja gradim i jos nas troje,
znam da to nije lepo al sta cu kad volim da gradim.
I nije ovo prvo i nece biti ni poslednje…moracete jos
neko vreme da me pljujete…al nisam gradonacelnik pa Vam slaba vajda od pljuvanja…

mika
30.08.2014. 19:15

Aman ljudi skole a na bogomolje. Vernik sam i nemam nista protiv svoje vere i crkve. No vi ga brate prekardasiste. Tolko li ste gresni.

Mijodrag Petronijević
30.08.2014. 22:13
Odgovor za  mika

Nek mi oprosti bog, ali da li je to jedna od fasbrika koje je najavio naš predsednik. Najavljene su dve, valjda je ovo prva. Ako neko zna, koliko radna mesta će biti?

turista
31.08.2014. 03:28

Da li Vam ovo lici na fabriku?! U nedostatku pametnih ideja za komentare pisete ovde gluposti samo koliko da nesto kazete.
Ja licno jedva cekam da vam se zapuse usta otvaranjem tih fabrika i stotina radnih mesta i da vidim kako pucate od zavisti, vi koji ste placeni da ovde pljujete sve sto se odnosi na dobronamerne pokusaje vlasti da digne drzavu na noge.

jaooo
31.08.2014. 12:03
Odgovor za  turista

A ja licno,dve godine cekam da na vrbi rodi „groz“.. 🙂 A vi,“placeni komentatori“,kad krenete na bolnicko lecenje ili operaciju,obavezno si ponesite posteljinu za lezanje,gaze za previjanje,i bar sto evrica..cisto da vam se nadje..Dakle,posto nam je bolnica po uzoru na zapadne,red je da dobijemo i jednu takvu „bolnicku“ crkvu 🙂

Mimica
31.08.2014. 23:44
Odgovor za  jaooo

Posto sam bolesna i voma cesto sam u bolnici. Nije tacno to sto pisteme u bolnici ima dovoljno i lezajeva i posteljine, samo ste vi malo grozljivi od bolnickih usluga pa brze bolje od kuce ponesete svoje posteljine. Sto se tice lekova i toga ima dovoljno. A crkvica je nesto najpotrebnije bolnici prvenstvno za bolesne i njihove srodnike da se pomole Bogu, jer on je najbolji lekar. Sveti Nektarije je veliki iscelitelj od najtezih bolesti – kancera i dusevnih bolesti od kojih je nas narod najbolesniji. I trebalo bi da se pomolite da Vam Gospod Bog oprosti grehe i da Vam podari zdravlje i vama i vasoj porodici

jaooo
01.09.2014. 00:03
Odgovor za  jaooo

Ljubim ja Vas u tu pametnu glavicu 🙂

Зоран
31.08.2014. 14:16

To je kapitalna investicija koja otvara tri radna mesta: za popa, za klisara (Sotira ili turistu) i za jednog omladinca SNS-a koji će unutra umesto fresaka da izlepi postere Akvamena i Njegove Malenkosi (sa i bez langete)

potpitanje
31.08.2014. 14:57
Odgovor za  Зоран

Posto je bolnica javna ustanova, za nju bi trebalo da vaze Zakon o javnim nabavkama … Elem, da li je raspisan tender za izvodjaca radova? Kako je reseno zemljiste i komunalije? Da li je izvadjena gradjevinska dozvola? I na kraju, ne i nevazno, da li ce ikonopisac da oslika likove ktitora na freskama unutar Crkve?

pododgovor
31.08.2014. 17:52
Odgovor za  potpitanje

PoTpitanje, a što tebe interesuje poTizvođač? Pa pitaj si Raleta. Sad je dostupan, Od pre neki dan na aerodrom. On će ti sve nejasnoće otkloni sa svoju stručnu gradnju tokom demokracki procesi.

Mijodrag Petronijević
31.08.2014. 21:47
Odgovor za  Зоран

Hvala gospodine Zorane. Znači tri radna mesta. Ja bi da konkurišem za klisara, ali da li može sa fakultet. I još nešto. Neće li slučajno gradonačelnik da odlučuje i za zapošljavanje glisara. Jer, bez da se učlaniš u SNS brate u ovu zemlja nema rabota. To Vam je departizacija.

Mimica
31.08.2014. 23:47
Odgovor za  Зоран

Zorane nece se u crkvici otvoriti nazalost ni jedno radno mesto, jer ce svestenik dolaziti iz Gradske crkve, ali ce biti na dobrobit celog naseg grada da mozes kada ti bude bilo tesko da udjes i pomolis se Bogu prvesnstveno za sebe da ti pomogne da ozdravis i duhovno i telesno i da nadjes poso koji toliko zelis, jer koliko dajes toliko ti se vraca, a ti si prepun negativne energije i ona ti se obija o glavi

Milovac
02.09.2014. 07:07
Odgovor za  Mimica

Pa nije Zoran često u bolnici, nego ti!

Зоран
02.09.2014. 15:55
Odgovor za  Mimica

Da nećeš da mi ponudiš da radim kod tebe u firmi kao kondukter? Neka, ja imam svoju radnju 20-ak godina, ne zavisim od tvog kolege „ktitora“ pa mogu da vas zezam koliko mi je volja! Zaposli Sotira!

mica
31.08.2014. 20:30

Druga je druze izgradnja nove zgrade patologije definitivno ili otvaranje novog groblja.

Mimica
31.08.2014. 23:49
Odgovor za  mica

Groblje vec imamo i svi cemo zavrsiti na njemu pre ili kasnije, nemoj da mislis da ces vecno ziveti, zato ti je bas potrebna crkva da odes u nju i da se pomolis za spas duse svoje, jer ocigledno tobom vlada djavo

Зоран
02.09.2014. 15:56
Odgovor za  Mimica

Nemam ništa protiv da tamo prvo završe SNS botovi, pa tek onda narod

Zdravković Dušan
01.09.2014. 13:47

E moj Mijo, džaba menjaše Zakon o zdravstu, i sa tim promenama zakona, mogućnost da lekari bez stažiranja idu na specijalizaciju. Za naš Leskovac izgleda to ne važi, jer izgradnjom crkve u krugu bolnice, više će se akcenat dati na MOLITVU u crkvu. Jer od lečenje nema ništa. Lekovi skupi a fond za zdravstvenu zaštitu nema pare, i mora da se štedi na zdravlje. Izgleda da je napravljena računica, da je jeftinije da se molimo bogu za zdravlje, nego da se leče ljudi. Samo neznam koliki će crkveni cenovnik da bude. U zadnje vreme i crkva je podigla cene.

milan markovic
31.08.2014. 01:05
Odgovor za  mika

Sidjite sa komentatorskog broda

vi zlobni sto znate samo da pljujete a ne znate nista da uradite, vreme je da sidjete sa ovoga komentatorskoga broda i pronadjete neku svoju drugu, jednostavniju, obicniju luku, tamo gde se ljudi omalovazvaju i nipodastavaju, a svako dobro delo proglasava nedelom .
Iako mi muka da polemisem, ipak… Ako ste ikada dalje mrdnuli iz ove ucmalosti, za koje ste, vidim sada, i sami krivi, znali bi ste da su ovakve kapelice svuda po slicnim ustanovama. Sta je neobicno u tome. Nista, apsolitno nista.
I jeste li dali svoje pare, pa niste, naravno.
A da vas pitam bajni vernici. Koliko dinara ostavite kada celivate ikonu u crkvi i da li je uopste celivate i da li uopste odlazite u crkvu. Ma da li ste vi uopste vernici.
Ne pljujte na tudje verske osecaje, ne pljujet na ktitorstvo jer je ono od boga datao. Ako neko zeli da svoj novac pokloni u ove svrhe, to je njegov, a ne vas problem
I dzamije, na svkom se koraku prave u Srbiji. I to vam ne smeta. Eh, Srbija je ovo!

Mimica
31.08.2014. 23:39
Odgovor za  mika

Nisam gresna, ali sam bolesna i zelim da crkvicu sazidam za svoje zdravlje, a i za tvoje i cele nacije, da kada ti bude tesko udjes i pomolis se za svoje zdravlje i zdravlje svojih najmilih, jer to nije tesko i zahteva samo par minuta

panta
30.08.2014. 19:17

Molim donatore g. Cvetanovica da priloze koji dinar bolesnoj deci, onoj koja moraju na operacije u inostranstvo.

sotir
31.08.2014. 12:44
Odgovor za  panta

Gradonacelink koliko ja znam daje novac uvek kad ima priliku u humanitarne svrhe tako da nema potrebe za prozivanjem bolje i vi sledite njegov primer.

Зоран
31.08.2014. 14:18
Odgovor za  sotir

Forsiranje divlje gradnje na Vlasini i u Svetoilijskoj ulici ja ne bih nazvao humanitarnom svrhom.

Mimica
31.08.2014. 23:59
Odgovor za  Зоран

Gradi i ti koliko je u tvojoj mogucnosti i nemoj biti ljubomoran na ljude oko sebe, jer ljubomora je bolest i ako je ne oslobodis da ode od tebe nemoze ti biti bolje. Pomoli se Gospodu Bogu za sve sto te muci i pomoci ce ti u najkracem vremenskom periodu, jer Bog zove gresnika da se pokaje …

renata
01.09.2014. 00:22
Odgovor za  Mimica

i ja sam mu govorila da je ljubomora bolest, a on mi nije verovao. Bog da mu dušu prosti.

Natasa
01.09.2014. 10:27
Odgovor za  Mimica

Draga Mimice, zaista me interesuje da li Vam placaju da ih hvalite ovde ili to radite za neko obecanje? Takodje, zelim Vam da brzo ozdravite i potpuno ste u pravu, pozitivan stav je pola posla ka uspehu. Samo je opasno kad ceo monopol drzi jedan covek, pa od pozitivnog stava ostane samo ogorcenost.

Mimica
31.08.2014. 23:56
Odgovor za  panta

Prilazemo koliko smo u mogucnosti, a toj deci najpotrebnije da se prvo pomolimo za njihovo zdravlje, jer ako nisi informisan milion slucajeva ima da posle molitve dodje do iscelenja pa ni operacija nije potrebna, jer je bolest Bozja poseta da se covek okrene i zdrav da bude, da razmisli o svom zivoti i da ga ispravi i da zivi u skladu sa verom u Boga, jer on je naveci lekar i iscelitelj. A ja sam licni primer, jer se vec 8 godina borim sa kancerom koji je metastazirao, a kad me pogleas na meni nemozes videiti trag bolesti. Sveti Nektarije je mocan, meni je pomogao i zelim da pomgne i tebi i svim bolesnima i bas zato zidam crkvicu i molim Vas da ne vredjate svetinju nego da se molite, jer Gospod Bog je veliki i pomaze samo treba da cuje vase molbe, jer ko trazi daje mu se.

ime
30.08.2014. 19:20

Sklonite ledja zaklanjate mi vazduh, sklonite lica, mracite mi sunce, cutite, cutite da mogu da mislim.

šekspir
31.08.2014. 23:38
Odgovor za  ime

Je l? Ma šta mi napriča?!?!

Mimica
01.09.2014. 00:01
Odgovor za  ime

Pogledaj u nebo i pomoli se Bogu, ima mesta i za tebe na ovoj zemlji i niko ti nece smetati, samo trebas da pronadjes sebe

pokajnici
30.08.2014. 19:21

Bas lep gest, svaka cast, a kada se zavrse radovi, mogli bi doktori, sestre i cistaci da se zakunu nad ikonom da ce casno raditi i nece novac traziti za operacije i liste cekanja za kukove, snimanja i dr. Jos jednom kazem svaka cast

Mimica
01.09.2014. 00:05
Odgovor za  pokajnici

Kad se zavrsi crkvica ne samo doktori i sestre procices i ti pored svetilje i pomolices se Bogu da ti oprosti toje grehe. Crkva je cudo u njoj se dele iscelenja, a ocigledno nasem narodu je najpotrebnije duhovno iscelenje jer smo mnogo krenuli stranputnicom. Ali Bozja volja je da se preko mene sagradi crkvica u bolnickom krugu i veruj mi vec je pocela da se oseca blagodat Boga u bolnickom krugu. Sto je dobro i za tvoje zdravlje i sapasenje i svih nasih gradjana

Lele
30.08.2014. 19:25

Lele al će bude klečanje i molenje u crkvu… Svaki uleben u bolnicu u ovuj crkvu, na njen oltar da se zakune na vernost na direktora što ga zalebija… U popodnevni termini venčanja da se organizujev za onija što su se zagledali dal u sestre, dal u lekari… A na veče da se ispovedav onija grešni… Jedino ne znam kako će zvona čukav a da ne remetiv mir na pacijenti?

Mimica
01.09.2014. 00:07
Odgovor za  Lele

Gospod Bog ce urediti da ti prvi dodjes u crkvicu zdravlje od Boga 22. novembra 2014. godine za Svetog Nektarija da se pomolis za oprostaj svojih grehova i za svoje zdravlje i zdravlje svoje porodice. Videcemo se. Pozdrav

Šaka Zuluf
30.08.2014. 19:54

Gojazan čovek sedi zavaljen na sedištu fijakera bez zaprege. Iza fijakera nema ničega. Zapravo, nešto postoji, samo je to veoma udaljeno i rasplinuto. Čovek sedi dobro zavaljen, zadovoljan nečim, obučen u svetlu košulju i pastelno-žute pantalone modernog kroja. Sedi zavaljen ali bez glave!
Ili, što je još strašnije, čini mu se da je njegova glava čitav taj daleki predeo, uvredljivo ogroman, bled i mrtvački opušten. Sad već crte lica postaju jasnije i glava počinje da liči na ponekoga.

Србин
30.08.2014. 19:56

Коментари су вам толико примитивни и огавни да немам речи којима би описао дно талога нашег народа и града. Само трубите и ништа не радите. Свака част на идеји. Сада ћемо имати где да се помолимо за на ше ближње, којима је помоћ од Бога најпотребника. Слава Богу и свака част нашим свештеницима.

Зоран
31.08.2014. 14:20
Odgovor za  Србин

Pa valjda im je od Božje potrebnija pomoć medicinskog osoblja? Mada kad čovek pogleda šta je sve SNS zaposlio, u pravu si, bolesnicima, sa ovakvim osobljem, samo Bog može da pomogne!

Miša
31.08.2014. 18:41
Odgovor za  Зоран

Ako pises komentare samo da bi ispunio zadatu kvotu, bolje onda nemoj, jer pricas gluposti! Naprotiv, bolnica je napunjena i dalje sa prethodnom vlascu, sns je najmanje zaposlio za tvoju informaciju. Sramota treba sve ovde da bude kakve komentare ostavljate za nesto sasvim normalno i lepo. Uostalom za to i sluzite…

Mimica
01.09.2014. 00:11
Odgovor za  Зоран

Koliko sam informisana SNS nije zaposlio ni jednog doktora ni sestru vec radi osoblje koje je primljeno za vreme vase vlasti, ali to nije ni bitno. Najbitnije je da se crkvica zavrsi da mogu da se molim i za tvoje zdravlje i tvoju srecu, jer prvo trebamo oprostiti sebi a onda i neprijateljima svojim, a ja se molim za sve i Gospod Bog uslisuje moje molbe i hvala mu na tome

Peca
31.08.2014. 15:00
Odgovor za  Србин

Pa sto se onda lecite kod lekara kad je vam je pomoc Boga najpotrebnija. Nego, izgleda da botovi nemaju vise materijala pa pocinju onu njihovu staru pesmu, uvrede, psovke, …

Mimica
01.09.2014. 00:14
Odgovor za  Peca

Lekar je produzena Bozja ruka i niko ne bi trebao da se odrekne ni medicine ni Boga. Postujem doktore, ali postujem i Boga

pokajnici II
30.08.2014. 20:06

Pojedinci, nekadasnji clanovi SRS, svoje grehe su mogli da okaju i na drugaciji, svetovniji nacin, a ne zidanjem pokajnica i to u krugu drzavne (sekularne) bolnice.

Mimica
01.09.2014. 00:16
Odgovor za  pokajnici II

Nisam clan ni jedne partije niti cu to biti. Crkvicu zidam iz svojih licnih razloga a za spasenje svih gradjana Leskovca i cele Srbije. Crkva je verski objekat i nikada je ne treba mesati sa politim.

pokajnici III
01.09.2014. 11:03
Odgovor za  Mimica

Tako je, u pravu ste. Zato kazite to svojim mentorima. Elem, gordost je jedan od 10 smrtnih grehova, kako zapoveda Crkva. A kud ces vecu gordost kad se hvale svojim ktitorstvom, donacijama, dobrovoljnim prilozima … Pa jos sve uz TV kamere … I smesno i zalosno u isto vreme …

gregor
30.08.2014. 20:36

Poštovani,

Lično poznajem arhitektu koji je projektovao crkvu u krugu bolnice.
Zamolio bih redakciju da promeni ime projektanta jer je pogrešno napisano.
Gospoađa, arhitekta se zove Maja Milošević-Milojić.
Uostalom njeno ime ste u nekoj od prethodnih vesti ispravno napisali a sada pogrešili( zašto niste pogrešili ime nekog od većnika grada).
Takođe poznato je da su svi verski objekti nastali donacijama ktitora retko kad države, modernije rečeno investitora.
Ko će kako da uloži svoje novce je jedino njegova stvar.
Žalosno je da deca ne mogu da odu na lečenje u inostranstvo jer roditelji nemaju sredstva međutim tu je država kriva jer ne mari za njih( u stvari za sve nas) i pare rasipa na sve strane a od nas traži da se sve plaća u ime boljitka građana Srbije. Bolje će nam biti kada se te iste pare od nameta ulože upravo u budućnost Srbije u njenu decu, u školstvo, u razvoj svih onih privreda koje trebamo da pokrenemo i da radimo i od svog rada da možemo da živimo a ne preživamo.
Ugledajte se političari na toliko dobrih primera iz sveta kako se države vode i kroz neko vreme preporode, ali u tim primerima nećete naći nepotizam,rasipništvo, prazne reči i još prazniju državnu kasu, a puno ugovora o kreditima sa MMF-om koji ko zna koliko koštaju države koje usluge MMF-a koriste.
U tim pimerima ćete naći da se ljudi zapošljavaju na ona mesta za koja imaju znanje i sposobnost, umesto što imaju roditelje,rođake i političke zasluge. Nećete naći primer da vam ministarstva vode ljudi koji nemaju veze sa privredom istih koje vode-( ortoped bio ministar građevine, a primera ima i te kako).
Ja sam ponosan što sam Srbin međutim država nije ponosna što ima Srbe za građane jer su joj sve druge nacionalne i verske manjine preče i imaju veće povlastice u državi Srbiji od državljana Srbije Srba-( nemam ništa protiv pripadnika bilo kojih manjina ni verskih ni nacionalnih).
Otuda je krajnje neumesno čuđenje države koja ne može da shvati zašto mladi odlaze iz zemlje, zašto niko ne želi da radi za 200 ili malo više evra,zašto niko ne želi da se muči zarad „dobrobit svoje zemlje“.
Državo ako vi imate interesa da zaradite više na svojim građanima i mi građani imamo interesa da zaradimo više zato se i dešavaju migracije iz nerazvijenih područja u razvijenija, iz Srbije u inostranstvo itd.

Dotako sam mnogo više tema nego što bi trebalo zbog naslova vesti ali ponekad je dobro reći mnogo više od par reči.

Zahvaljujem na pažnji i vremenu.
gregor

sotir
30.08.2014. 20:46

Sve one koji bogohulje i rugaju se ktitorima sram da vas bude , zasto vi niste izdvojili novac pa da vi zidate crkvu i kamo lepe srece da ima jos ovako plemenitih ljudi koji bi podrzali izgradnju crkve .

koma
31.08.2014. 00:12
Odgovor za  sotir

Da imam sredstava sigurno ne bih zidao crkve nego bih dao novac onima kojima je neophodan .Ne bogohuLJemo u korisne svrhe .

Karlo
31.08.2014. 05:36
Odgovor za  sotir

Škole braćo, škole- a ne zvona i praporce…

Šaka Zuluf
31.08.2014. 10:31
Odgovor za  sotir

„Vođo naš, koji si na nebesima
Da se sveti ime Tvoje
Da dođe Carstvo Tvoje
Da bude volja Tvoja
I u zemlji kao i u Stranci
Funkciju našu nasušnu daj nam danas
I oprosti nam kraduckanja naša
Kao što i mi opraštamo tajkunima svojim
I ne uvedi nas u privatni sektor
No uglavi na državna jasla.
Amin“

stanimir
31.08.2014. 22:57
Odgovor za  Šaka Zuluf

Protiv Šakala i protiv djuru jedan egzorcizam trebamo da uradimo pod hitno, dok nije kasno. Đavo je uzeo maha.

Šaka Zuluf
01.09.2014. 00:14
Odgovor za  stanimir

Stanimire, za Đuru ne znam, a iskreno i baš me zabriga.
A ako pričano o egzorcozmu nad mojom malenkoš`-ću, – može!
Ali samo pod uslovom da to bude jedan rano-hriščanski običaj u narodu poznatiji kao „Usekovanjsko duduče“. Ritual se sastoji u tome što vi ja dam jedno duduče da malo duvate.
I usekujete se. I to mu dođe sve. 🙂

stanimir
01.09.2014. 00:26
Odgovor za  Šaka Zuluf

Šakale pa od istu metodu govorimo! S klasurku il drklać će ti naterav suze na oči u egzorcizam!

Šaka Zuluf
01.09.2014. 10:28
Odgovor za  Šaka Zuluf

Stanče, ćuti i duvaj.
U duduče.
Sam si tražio 🙂

Dragoljub Jovanović
31.08.2014. 18:00
Odgovor za  sotir

Gospodine Sotire, mislite da Bog ne vidi kada se opštinske pare prikazuju kao svoje? Judini zlatnici.

Mijodrag Petronijević
31.08.2014. 21:51
Odgovor za  sotir

Dragi naprednjaci, Gradite fabrike i otvarajte radna mesta. Kad imamo fabrike, gradićemo crkve i sve ostalo.

podrška leskovčana
31.08.2014. 22:55

Mijodrage, Leskovčani morav mnogo da se moliv posle DS. Na svaki korak. Ega nam bog pomogne da se od nečastivi rešimo koji i ovdenak po portalima bogohuliv. Biće i fabrike, čim se okadimo od DS. Da isteramo zli dusi. Aleluja.

Pokazatelj
01.09.2014. 00:24

Jaki ste mi pa vi vernici, sve udbaška deca 🙂

Traktorista
30.08.2014. 20:58

Cime li se ovi bave. Nema lekova, injekcija, medicinske opreme, na snimanje se ceka i po 3 meseca, za operacije ako se nema dobra kinta mozes da se molis bogu da ostanes ziv, a oni prave crkvu u bolnici. Pa izgleda da u ovakvim okolnostima ce jedino ta crkva da radi punom parom. Da naprave jednu i u dvoristu skupstine grada. Tamo mnogo vise treba da bi ktitori mogli odmah da mole za oprost grehova, a gradjani da im administracija zavrsava rabote na koje cekaju po vise meseci. A i da se funkcioneri mole bogu da se nesto normalno uradi u ovom gradu, jer ocigledno od njih nema nista, pa ako moze bog da pomogne onda i to da probaju.

Mimica
01.09.2014. 00:20
Odgovor za  Traktorista

Ja zidam crkvicu u bolnickom krugu za svoje zdravlje, a ti izaberi lokaciju koja je po tebi najprikladnija i sazidaj crkvu za svoje zdravlje i zdravlje svoje prodice, a politiku ostavi po strani jer ona je prolazna a crkva je vecna i ostace narednim pokolenjima da se prica kako je njihov deda ili pradeda u Leskocu sazidao crkvu za dobrobit celog Grada i okoline

prevaren
01.09.2014. 00:41
Odgovor za  Mimica

Poštovana Mimice,

shvatila sam da ste vi jedna, ili jedan od troje ktitora buduće bolničke kapelice. Moje duboko poštovanje za taj gest!

U Leskovcu ima neshvatljivo mali broj crkava, pa mi je uvek milo kada se gradi nova, makar to bila i paraklisa.

Gledam kako vas rastržu ovde umesto da vas hvale. Znaju oni da nisu u pravu i voleli bi da budu na vašem mestu, ali verovatno nemaju novac, pa su ljubomorni.

Cenim ga, ipak, da vi ovde niste META, već g. Cvetanović, POLITIČAR. I zato mislim da je to vaša OSNOVNA greška.

Šta će vam ktitorstvo s političarem? Ko će posle ovoga da vam poveruje da vi niste SNS, u partiji, stranci, što god. NIKO, verujte mi, iako su, možda, vaše namere najčasnije na ovome svetu.

Jer, ko s političarima tikve sadi….. o glavu ćemu se obiti. Ja sve ovo iz iskustva…

Mimica
01.09.2014. 11:39
Odgovor za  prevaren

Hvala vam na lepom komentaru, ali svi smo prvenstveno ljudi, politika je prolazna stvar, danas si u njoj a vec sutra nisi dolazi drugi koji ce mozda biti bolji ili gori covek, ali i to nije bitno. Gradimo svetinju koja ce ostati nasoj deci i unucima da se u njima ucvrsti vera u Boga i u ispravan stav u zivotu. Da ne prolaze i ona kroz period neznobozstva kroz koji smo mi prolazili zbog kumunizma i socijalizma gde nam je bilo zabranjeno da idemo u crkve i da se molimo Bogu da bi sacuvali posao. Zato ljudi moilite se Bog je veliki i pomaze svima. Traziti od Boga iz svog srca sta vam treba i dace vam se. Samo onaj koji kuka nad svojom sudbinom i nista ne preduzima da izadje iz tog zacaranog kruga nemoze nista pozitivno dobiti.

DraGan
30.08.2014. 22:02

_Ako Bog pomogne, od medicine nema nista. Za lekare necu nista da kazem. Mozda treba da se sagradi banka sa menjacnicom!

muka
30.08.2014. 22:19

A sinagoga I dzamija?

Mimica
01.09.2014. 00:23
Odgovor za  muka

Brate ako nisi pravoslavne vere slobodno zidaj dzamiju, a ako si pravoslavac pomoli se Bogu da ti oprosti na bogohuljenje. Sto se tice dzamija ima ih dosta u nasoj blizini pa nece biti cudo da se u skorije vreme sazida i u Leskovcu, jer je nasa vera toliko oslabila za razliku od muslimana koji su zacrtali da ce da nas proteraju sa naseg prostora. Ako se ne okrenemo Bogu sve je moguce…

Stevica
30.08.2014. 22:37

Развило се црно време опадања,
Набујао шљам и разврат и пороци,
Подиг’о се трули задах пропадања,
Умрли су сви хероји и пророци.
Развило се црно време опадања.

Прогледале све јазбине и канали,
На високо подигли се сутерени,
Сви подмукли, сви проклети и сви мали
Постали су данас наши суверени.
Прогледале све јазбине и канали.

Покрадени сви храмови и ћивоти,
Исмејане све врлине и поштење,
Понижени сви гробови и животи,
Упрљано и опело и крштење.
Покрадени сви храмови и ћивоти.

Закована петвековна звона буне,
Побегао дух јединства и бог рата;
Обесимо све празнике и трибуне,
Гојимо се од грехова и од блата.
Закована петвековна звона буне.

Од пандура створили смо великаше,
Достојанства поделише идиоти,
Лопови нам израђују богаташе
Мрачне душе назваше се патриоти.
Од пандура створили смо великаше.

Своју мудрост расточисмо на изборе,
Своју храброст на подвале и обеде,
Будућности затровасмо све изворе,
А поразе прогласисмо за победе.
Своју мудрост расточисмо на изборе.

Место светле историје и гробова
Васкрсли смо све пигмеје и репове;
Од несрећне браће наше, од робова,
Затворисмо своје очи и џепове.
Место светле историје и гробова

Остала нам још прашина на хартији
К’о једина успомена на џинове;
Сад сву славу пронађосмо у партији,
Пир поруге дохватио све синове.
Остала нам још прашина на хартији.

Под срамотом живи наше поколење,
Не чују се ни протести ни јауци;
Под срамотом живи наше јавно мнење,
Нараштаји, који сишу к’о пауци.
Под срамотом живи наше поколење.

Помрчина притиснула наше дане,
Не види се јадна наша земља худа;
Ал’ кад пожар подухвати на све стране,
Куда ћемо од светлости и од суда!
Помрчина притиснула наше дане.

1910.
Ако Вас мрзи да читате имате и на You Tube https://www.youtube.com/watch?v=c8Ej0ADbGNY#
Прошло је 104 година , а ништа се променило није , осим што имамо струју .

Goran Djokic
31.08.2014. 00:41
Odgovor za  Stevica

Od kad to pravoslavci klece, odakle je to preuzeto iz biblije ili kurana, pa ni katolici kao hriscani ne klece. Ako je crkva onda mora da ima oltar, a pred oltarom stoji ikona sveta, a ne kleci….BRUKA za SPC. Ktitor kleci, Ktitor moli za oprostaj, ali ne kleci, pravoslavlje ne priznaje poniznost, pravoslavlje trazi vreu, pravoslavlje ne priznaje otkup, pravoslavlje trazi molbu, pravoslavlje ne priznaje otkup, pravoslavlje trazi zaduzbinu, zaduziti nekog nikako ne predstavlja cin klecati pred njim. Crkva se ne podize kao zaduzbina bogu nego kao zaduzbina narodu….. itd itd

boban
31.08.2014. 23:00
Odgovor za  Goran Djokic

Leeeeej, jugmedijana angažovala i telogist-e. U sve se razumete bre i kad i kako se kleči. Preklečali ste ga vi načisto.

Mimica
01.09.2014. 00:29
Odgovor za  Goran Djokic

Kada se cita Jevandjenje onda se kleci na kolena sa sagnutom glavom i slusa a ne moli. Molitva kada se cita isto se kleci i moli mogu za zdravlje. Dok traje liturgija treba ucestvovati u njoj, slusati i raspevavati. Treba cesce da odes na liturgiju i da se sam licno uveris. Ja sam licno postila puno pravoslavnih hramova i mogu reci da su Rumuni najveci vernici, pa Rusi, Grci, a mi Srbi smo jadni u nase crkve ima najmanje naroda a svima nama mnogo stosta treba. Treba otici u crkvu i pomoliti se Bogu i nikoga ne osudjivati, jer Gospod Bog je taj koji sudi i koji ce nam odrediti gde ce nasa dusa u pakao ili u raj zavisno od toga koliko smo gresni.

Pardon
01.09.2014. 01:16
Odgovor za  Mimica

Ivana Žigon

pokajnici
30.08.2014. 23:57

Da li ste shvatili,….
…………..
……………
…………….

JUGMEDIA
31.08.2014. 00:12
Odgovor za  pokajnici

Shvatili smo. Nema dokaza, a
bez dokaza nema ni teksta.

Mimica
01.09.2014. 00:30
Odgovor za  pokajnici

Prvo treba ti da shvatis i da prestanes da osudjujes druge

Sotiričar
31.08.2014. 00:14

Sotira za crkvenjaka, klisara, pojca, ikonopisca… Ma za starešinu ove crkve… Na svakoj će fresci biti lik gradonačelnika, jedino na raspeću biće lik premijera… Tropare im već objavljuje svakodnevno, a ni celivanje nogu mu nije strano. Bože, oprosti nama vernicima što te ne veličamo i slavimo onako kako Sotir veliča i slavi gradonačelnika i premijera… Ali , ti opraštaš nama naše slabosti ali oni to Sotiru i njihovim obožavaocima nikada ne bi oprostili…

dragiša
31.08.2014. 18:01
Odgovor za  Sotiričar

Satiričaru, ne se satiri, ne ti vredi ništa. Džab džaba ti je. Nema efekat. Zalud vikaš. Niki nije s tebe. Čak ni ti sam sa sobom. Sastavi se sa kuću. Imaš si kuću valjda, pa lepo domaćičku pod ručicu pa dečicu pa majanje na vazduh. Opušteno brale. Ovoj će traje. Desetka minimum. Pusti si neku pesmu, koju voliš, gledaj si ženu koju voliš, poručkaj koje voliš i popij koje ti duša ište. Ovakvo stanje minimum još 10! Upamti, ako doživiš, mislim, s tolko cimanje da dobijete dnevnice taman za letovanje, gluposti. Ko da nema način da se tolcko zaradi.

Karlo
01.09.2014. 09:53
Odgovor za  dragiša

dragiša- stub svake vlasti…

Sotiričar
31.08.2014. 00:18

Sotira za crkvenjaka, klisara, pojca, ikonopisca… Ma za starešinu ove crkve… Na svakoj će fresci biti lik gradonačelnika, jedino na raspeću biće lik premijera… Tropare im već objavljuje svakodnevno, a ni celivanje nogu mu nije strano. Bože, oprosti nama vernicima što te ne veličamo i slavimo onako kako Sotir veliča i slavi gradonačelnika i premijera… Ali , ti opraštaš nama naše slabosti a oni to Sotiru i njihovim obožavaocima nikada ne bi oprostili…

sotir
31.08.2014. 12:42
Odgovor za  Sotiričar

Auu ala si ti prost covek pa ne mogu da verujem. Svuda u svetu postoje crkve u krugovima bolnice pa sto ne bi i mi imali , nas narod je veliki vernik i mislim da je crkva korisna .

Mimica
01.09.2014. 00:34
Odgovor za  Sotiričar

Ne treba od nikog praviti idola pa ni Gradonacelnika ni premijera, nije tvoje da osudjujes druge, jer ti si najveci gresnik i moli Boga za oprostaj, ikone sam ves obezbedila i to prvenstveno celivajucu ikonu Svetog Nektarija, Isusa Hrista, Majku Bozju, Sveta Petku i mnoge druge, tako da kad dodjes u crkvicu celivaces osvestane ikone i moliti se za svoje zdravlje, jer Gospod Bog ce posetiti i tebe i dovesce te u crkvicu i to brze nego sto ti mislis da bi se pokajao

turista
31.08.2014. 03:20

U skoro svakoj zemlji na zapadu postoji, u okviru bolnice, kapela ili crkva u kojoj se ljudi mogu pomoliti za svoje, ili zdravlje svojih bliznjih. Nekad im to bude jedina nada i uteha. Tako da ostavite svoje glupe i proste komentare za neke druge vesti, ovo nema nikave veze sa tim da li ste vi pristalica sns-a ili bilo koje druge stranke, ovo vise govori o tome da li ste covek ili ne. Lep gest donatora i svih ljudi koji su podrzali realizaciju ovog projekta!

bolnicar
31.08.2014. 10:32
Odgovor za  turista

Slab si mi ti turista ili pojima nemas. Ako negujes gradjanske vrednosti onda ne gradis crkve u krugu bolnice,kasarne,gradske uprave itd. jer postujes sekularnu drzavu definisanu ustavom. Ja kao jevrejin ili musliman se necu prijatno osecati zato sto sam verski diskriminisan a cak i u Srbiji to Ustav zabranjuje. To sto si mozda negde video kapelu ili crkvu moras da znas da rimokatolicka crkva ima preko 30.000 bolnica u svetu, ali to su rimokatolicke bolnice a ne drzavne.

Denucijant ti se ne video
31.08.2014. 11:16
Odgovor za  bolnicar

„pojima nemaš“. Pa ovo je udbaš Djura 🙂 Sećam da je i ranijih godina pravio stranice i pisao pamflete na društvenim mrežama i diskreditovao po partijskom zadatku. Sram da te bude! Ti mi pa mnogo znaš, imaš ti „poima“. Obično se ne oglašavam ovde ali ne izdržah kada prepoznah ovaj njegov modni detalj. Kakva hulja!

turista
31.08.2014. 12:07
Odgovor za  bolnicar

Od nas dvoje, bolnicaru, neko nema POJIMA, ali to nisam ja! Upravo se u okviru drzavnih bolnica grade katolicke ili pravoslavne crkve i to u velikim medicinskim centrima, koji se ne mogu ni uporediti sa nasom bolnicom.
A u Leskovcu nije izmisljena vruca voda izgradnjom crkve, vec je to zastupljeno u celoj Srbiji i dozivelo je pravu ekspanziju poslednjih godina. Po svim radjenim anketama ljudi su se izjasnjavali da im je stalo do toga da imaju mesto u kome mogu da popricaju sa svetenikom i čuju reci utehe koje predstavljaju neku vratu duhovne rehabilitacije za ljude avih veroispovesti.

Budzetski Ktitor
31.08.2014. 14:02
Odgovor za  turista

Napisao si u bolnicama u svetu a ne u Srbiji . U Srbiji se ponegde grade crkve u krugu bolnica ali mi kao drzava nismo respektabilni za bilo kakva uporedjivanja. Sto se tice donacija zaboravljamo cinjenicu da „Mesko“ nikada ali nikada nije ni dinara dao . Davao je samo kad je bio gradonacelnik jer to nisu….
…………..

turista
31.08.2014. 14:31
Odgovor za  Budzetski Ktitor

Znam ja sta sam napisala, lepo procitajte. A lepo se i informisite, za pocetak. Gradonacelnik je donirao novac za izgradnju parohijskog doma, za jasunjski manastir Sv. Jovan, crkveno zvono za crkvu u Dubocici i jos mnogo toga.

bolničarka
31.08.2014. 23:42
Odgovor za  bolnicar

Ali ti će se i kao Jevrejin i kao Musliman osećati lepo kad sam ja pored tebe da te negujem a ja ću se za tvoje zdravlje moliti klečeći u crkvici. Ne brini. Bog je sa nama. Uvek, ako si iskrena srca. Sestra Desa

Mimica
01.09.2014. 00:37
Odgovor za  bolnicar

Nisi diskriminiran jer si i ti pravoslavac i zato nemoj da osudjujes druge i da nas uporedjujes sa drugima. A ako si vec musliman izvolte vrati se u svoju drzavu pa se pomoli u dzamiji ako nemas novca da sebi sazidas dzamiju u Leskovcu

Peca
01.09.2014. 11:09
Odgovor za  Mimica

Opaaa, da li to cujem sapat radikala iz usta SNSovaca (ili njihovih siNpatizera) …

Milovac
02.09.2014. 07:28
Odgovor za  Mimica

Mimice, ako si već pravnik ,trebalo bi da znaš da je Srbija sekularna država, što će reći da nije samo zemlja pravoslavaca (kojih ima jedva nešto preko 40 procenata) već i katolika, i muslimana, i jevreja i svih ostalih stanovnika. I ko si bre ti da ljude vraćaš u „njihove države“? Zidaš neku crkvu sa Meskom, pa misliš da si uhvatila Boga za onu stvar?

Aleksandar
02.09.2014. 11:28
Odgovor za  Milovac

Djeticu, kada se i ti igras pravnika, u Srbiji je od 7.2 miliona stanovnika 6.2 miliona pravoslavne veroispovesti. Katolika ima manje od 5%, muslimana oko 3%, protestanata oko 1% dok ostalih ima znatno manje. U Leskovcu je taj odnos jos i veci u korist pripadnika pravoslavne veroispovesti.
Iako licno ne poznajem Mimicu, znam sve o njenim motivima i oni su potpuno ispravni iz koga god ugla da gledate.
Stvari o kojima ne treba raspravljati, crkva u krugu bolnice jer je normalna stvar u mnogim uspesnim klinikama u svetu, pravoslavna crkva u krugu drzavne bolnice tamo gde su pripadnici pravoslavne ispovesti i vise nego dominantni, motiv gde neko pomaze i bolnicu i crkvu zbog toga sto je pomoc trazila i dobila na obe strane.
U slucaju da ste pripadnik druge vere, necete imati nikakav problem da se pomolite i u pravoslavnoj crkvi svom Bogu(a u slucaju da ste hriscanin istom), i to je normalna pojava svuda u svetu. Brat mi zivi u USA i vise puta je palio svecu i molio se u katolickim i protestanskim crkvama nego li u pravoslavnim zbog toga sto ih nema u mestu gde zivi.
Sto se tice izrazavanja na kraju tvog komentara, to neka ide na dusu urednika Jugmedie, ti si se vec opredelio kako ces da zivis svoj zivot.
Na kraju bih zamolio Mimicu da ne obraca paznju na negativne komentare zbog toga sto su politicki motivisani i nemaju veze sa pravim motivima zbog cega bi trebalo ili ne da se zida crkva. Ne nervirajte se, vec kada crkva bude zavrsena, kada se prvi put pomolite u njoj, neka to bude i za njihovo spasenje.
Veliki pozdrav za Vas, cinite pravu stvar i jos jednom Vas molim da ne odgovarate komentatorima koji pisu lose o ovome zbog toga sto oni Vas povezuju sa politickom strankom i jedini cilj im je da Vas isprovociraju ne bi li dobili nesto negativno i posle toga likovali zbog ispunjenog zadatka. Znam da je Vas motiv ispravan, imate cilj i stremite ka njemu, ovi komentari su nebitna svar, neka Vas ne pogadjaju.

Natasa
31.08.2014. 11:15

Niste u pravu Milane. Ne meri se ko je veci vernik na osnovu toga ko koliko ostavi na ikoni. Nije to poenta vere, nekad necijih 20din vrede vise od 20e, jer su date od srca, a ne da se speru gresi ili, ne daj Boze, da se pokaze ko ima koliko. Pred Bogom smo svi isti, i gradonacelnik i prosjak, nema tu funkcija, pitanje je kakvo je stanje u dusi.

pravoslavac
31.08.2014. 18:13
Odgovor za  Natasa

Nikada nista nije donirao dok nije postao gradonacelnik. Donira samo crkvi iz samo njemu znanih razloga i to medijski promovise sto nimalo nije hriscanski.

Mimica
01.09.2014. 00:40
Odgovor za  pravoslavac

Svako od nas donira koliko je u njegovoj moci, nije tvoje da osudjujes donaciju Gradonacelnika kad i koliko je donirao i da li je to ispraceno medijski ili nije. Kamo lepe serece i ti da doniras ako ne vise bar jednu ikonicu i to je veliko delo. Gospod Bog sve vidi i nije bitna velicina donacije da li je to jedan dinar, ili sto dinara ili hiljadu evra sustina je da se mi vratimo Bogu i da se molimo

Зоран
02.09.2014. 16:11
Odgovor za  Mimica

On je izgleda „u moći“ da donira samo kada je na vlasti. Jel zato upošljenici JP i uprava primaju po pola plate?

deckonja
02.09.2014. 13:32
Odgovor za  Natasa

A be Acko ja nsiam pravnik ali sam za pravdu.Pošto te nema pre 10 dana, kada se vodila raspravka o najvećoj sramoti Spasovdanske koalicije i gašenju kluba sa tradicijom od 90 godina, koji je postojao i pre rodjenja naših roditelja a i dedova i baka, gde vam beše mozak da gasite nešto toliko nstaro, što je simbol grada?Mislim da treba narod da zna, koji je to stručnjak naredio da se ugasi simbol Leskovca?
Narod treba da zna, da li je ovo osveta Vukadinovića,Meska i drugih demokratama koji nisu mogli da finansiraju KK Zdravlje, koji jen inače bio privatan klub, fabrički?Da li je reč o osveti?Ajde vaši stručnjaci za sport da se izjasne, da izadju da nam kažu, saznaće se kad-tad.Pa hiljade komentara na društvenim mrežama je bilo, više se komentarisalo nego onaj čuveni klip o grojzama.A da ne pričam koliko procenta glasova ste izgubili.Nije ovo ni košarkaški, ni odbojkaški ni stonoteniski klub, ovde je reč o fudbalskom klubu, sa tradicijom od 90 godina, koji su nam preci ostavili u amanet, da čuvamo i sačuvamo.Onda se našo neki pametnjaković, koji zbog 5 miliona duga GASI KLUB.Pa ajde onda nda ugasimo i direkciju?I ona duguje za struju?Ajde da ugasimo i opštinu i sva JP, svi oni duguju i to mnogo, mnogo više.Šta mislite sada?Poslali ste u Slogu nekog zamenika, šta će radite?Da nećete nmožda čivlijaše da dovedete na gradski stadion?E to će malo teže ide, ima u grad još leskovčana, nisu sve došljaci, ima dosta ljudi koji će braniti klub a i svi novinari su uz klub, ama baš svi i sportski i drugi.Ja prosto ne razumem, ti si meni ovde pričao, da kad ode Pešić, klub nastavlja da se finansira i da će sve bude u redu.To je bilo prošlo leto, ja sma ti poverovao, mislio sam da si pošten dečko i da nećeš pogaziti reč.Kad ono, ne samo da je pogažena reč, nego mangupi ugasiše klub.Možeš li sada da mi objasniš razlog zbog čega je ugašen i šta će da se radi?Ili ćeš da ideš da gledaš one što nameštaju i kupuju utakmice?Mene interesuje, šta kažu na ovo čklanovi SNS koji vole fudbal i koji vole taj klub.Da li su rekloi nešto?Ili ćute, pošto je komitet doneoi takvu odluku?Nemoguće da medju članovima nemate nekog ko je rodjen u ovom gradu i koji voli klub?!Mora da ima neko, da se pobunio , kad se donosila odluka.A još veća je sramota, što Predejane, zamenjuje Dubočica i igra sada ligu.A svi pričaju već 1,5 mkesec, da Predejane se spremalo za zonu i da se znalo da će se ugasi klub.Znači ovo je i za tužilaštvo, da se sve preispita!!!

predlog
02.09.2014. 15:30
Odgovor za  Natasa

IMAMAPREDLOG.

AJDE SVI OVDE DA STAVIMI TAČKE. NISMO NŠTA POSTIGLI, UKOPANI U SVOJIM ROVOVIMA. ŠTETA. DA BUDE FER, DA BEDE KRAJ. DOSTA JE SVET DA NAM SE NE SMEJE

podrskaleskovcana
03.09.2014. 17:03
Odgovor za  predlog

kome ti to