LESKOVAC – Posle „Leskovačkog roštilj mesa“ i „Leskovačkog ajvara“, Regionalna privredna komora u Leskovcu sprema za brendiranje i leskovačku spžu, potvrđeno je danas agenciji „juGmedia“.
Predsednik te komore Goran Jović kazao je da su u toku pripremni poslovi za brendiranju spreže.
„Brendiranje zahteva veliki rad, novčana sredstva i strpljenje i obično traje od dve do tri godine. Mi ćemo se truditi da ovoga puta ubrzamo proces“, kazao je Jović.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.