LIDL I MINISTARSTVO ZA BRIGU O PORODICI SPROVELI „LUPILU RADIONICU RANOG RAZVOJA“ U VRANJU

Lidl Srbija je u saradnji sa Ministarstvom za brigu o porodici i demografiju, u okviru zajedničkog projekta „Lupilu radionice ranog razvoja“, sproveo radionicu u Vranju, pri čemu su roditelji dece do tri godine, kao i budući roditelji, imali priliku da uz vođstvo psihologa i patronažne sestre, uče o važnosti psihofizičkog razvoja dece u prvim godinama života.

Nakon prve radionice održane u Beogradu, Lidl Srbija je pozvao i Vranjance da prisustvuju ovoj besplatnoj radionici u Kulutrno obrazovnom centru, i saznaju kako da pravilno pristupe detetu pri razvoju motoričkih veština, istovremeno osiguravajući sticanje navika i pravilan emotivni razvoj.

„Za svakog roditelja je vrlo važno da svoje dete izvede na pravi put, pa od prvog dana pažljivo brine o svakom koraku. Na tom putu želimo da Lidl, sa svojim proizvodima visokog kvaliteta koji su namenjeni upravo najmlađima, bude pouzdan partner onima koji o njima brinu. Zbog toga sprovodimo i današnju „Lupilu radionicu ranog razvoja“ u Vranju, u cilju dodatnog olakšavanja svim roditeljima u novoj životnoj ulozi“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.

Učesnici su uz pomoć porodičnog psihoterapeuta Nade Ristović i patronažne medicinske sestre Maje Karanović Kovačić, saznali koje su emocionalne potrebe novorođenčeta i zašto je prva godina života značajna u razvoju, kao i na koji način se partnerska dinamika menja prilikom dolaska novog člana porodice.

Radionica je obuhvatila i teme poput emocionalnog i psihološkog razvoja dece, između ostalog i kako prepoznati ponašanja koja odstupaju od uobičajenog razvoja i kada potražiti stručnu pomoć.

Osim današnje radionice u Vranju, održane su radionice i u Beogradu, Čačku, Zrenjaninu, Novom Pazaru.

Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi paletu superupijajućih pelena i gaćica za bebe, napravljenih bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac
sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare