“Metro” predstavio svoje “svetove”

NIŠ – Veleprodajni lanac „Metro Cash & Carry “ promovisao je novine u radu svog Distributivnog centra u Nišu koje imaju za cilj da kupcima olakšaju kupovinu i omoguće da ovaj centar zadrži lidersku poziciju na tržištu.

Direktorka Distributivnog centra Niš Zorana Marković objašnjava da je niški „Metro“ sada podeljen u takozvane „svetove“ – celine namenjene određenim profesionalnim kupcima – ugostiteljima, trgovcima, hotelijerima, poslovnim ljudima.

„Na jednom mestu ugostitelji mogu da pronađu sve ono što je neophodno za opremanje i rad restorana ili kafića. Imamo najširi asortiman specijalne ambalaže za pakovanje i transport hrane i pića, profesionalnog pribora i sredstava za higijenu“, izjavila je Marković.

Ona je istakla da je za vlasnike trgovinskih radnji „Metro“ obezbedio široku paleta proizvoda različitih cenovnih kategorija zahvaljujući čemu u potpunosti mogu da prilagode prodajni asortiman potrebama svojih kupaca.
Marković je naglasila da je trenutno 1.600 trgovačkih radnji u Srbiji uključeno u projekat koji „Metro“ realizuje pod nazivom „Moja radnja“.

„Kroz projekat trgovci dobijaju savete, besplatan marketing, brendiranje i proizvode po cenama koje im obezbeđuju konkurentnost na tržištu. Trgovine koje su se uključile u ovaj projekat beleže rast prometa“, kazala je Marković.
Prema njenim rečima veleprodajni lanac „Metro Cash & Carry“ stalno povećava broj proizvođača iz Srbije koji su uključeni u program trgovačkih robnih marki i tako pomaže domaćoj privredi da više izvozi.

„Proizvođači iz Srbije kroz sistem „Metro Cash & Carry“ prodaju svoje proizvode u osam evropskih zemalja. U program trgovačkih robnih marki uključeno je 155 domaćih proizvođača“, podvukla je Marković.

Kako je istakla Marković, ono što veleprodajni lanaca „Metroa“ izdvaja na tržištu jeste jedinstveni asortiman svežeg voća, povrća, začinskog bilja, ribe i mesa koji se u najkraćem mogućem roku doprema sa svih kontinenata ali i iz svih krajeva Srbije.

Marković je takođe izjavila da „Metro“ za klijente organizuje besplatnu edukaciju iz oblasti ugostiteljstva u svom „HORECA centru“ u Beogradu.

„Oko dve hiljade kuvara i somelijera pohađalo je tokom 2013. godine neki od besplatnih treninga organizovanih u „HORECA centru“. Ovaj centar je po opremljenosti i načinu rada jedan od najmodernijih u Evropi i prvi u regionu koji zadovoljava najviše svetske standarde“, izjavila je Marković.

Član Upravnog odbora „Metro Cash & Carry“ u Srbiji Kventin Roje izjavio je da će fokus ovog veleprodajnog lanca u narednom periodu biti na zadovoljavanju najspecifičnih potreba profesionalnih kupaca.

„To čemo činiti stalnim prilagođavanjem asortimana njihovim zahtevima. Uvereni smo da ćemo sa novim konceptom prodaje biti prepoznati kao pouzdan partner domaće privrede“, podvukao je Roje.

Veleprodajni lanac „Metro Cash & Carry“ započeo je poslovanje u Srbiji 2005. godine. Danas ova kompanija u našoj zemlji ima sedam distributivnih centara i tri „Metro po meri“ objekta.

(Kraj)mia/ena

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar