Od pre nekoliko sati korisnici mreže MTS (Telekom Srbija) nisu u mogućnosti da obave pozive, odnosno da upute poziv ka bilo kojoj mreži. Neki od njih dobili su obaveštenje od strane korisničkog servisa da je došlo do tehničkih problema i da se radi na otklanjanju istih.
„Može bilo ko da me pozove, ali ja ne mogu nikoga. Poruke normalno idu“, kaže za JuGmediu jedan od korisnika.
Pokušali smo da pozovemo i korisnički servis pozivom iz druge mreže, ali nismo uspeli da uspostavimo kontakt – Žao nam je, sve linije su zauzete. Molimo Vas, pokušajte kasnije.
Takođe, obratili smo se MTS-u putem zvanične mejl adrese sa pitanjima o ovom problemu.
„Hvala Vam na obraćanju. Odgovor ćemo Vam dostaviti u najkraćem mogućem roku“, kažu u odgovoru.
Problem rešen
Obaveštenjem putem sajta MTS saopšteno je da je korišćenje usluge „Voice“, odnosno pozivanje otežano funkcionisalo od 9.30 do 11.45 sati.
„Tehničke ekipe Telekoma Srbija i Eriksona rešile su problem tako da saobraćaj sada radi u punom kapacitetu. Usluge mobilnog interneta i sms sve vreme funkcionišu neometano“, piše u obaveštenju.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!