Vozači koji obaveštavaju jedni druge o pozicijama saobraćajnih patrola preko društenih mreža i aplikacija čine jedni drugima medveđu uslugu, tvrdi zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković.
Milinković je za RTS rekao da bi svi oni koji su izazvali nezgodu pod dejstvom alkohola bili srećni da ih je policija pre toga zaustavila.
Kaže i da pojačane kontrole tokom leta u kombinaciji sa kampanjama daju rezultate i da je za četiri godine procenat nezgoda u kojima su učestvovali vozači pod dejstvom alkohola smanjen sa 15,4 na 13 odsto. To je, kako je precizirao, gotovo 200 saobraćajnih nezgoda godišnje manje.
Kada je reč o akciji pojačane kontrole brzine, Milinković je rekao da je očigledno da veliki broj vozača nije pratio medije ili je jednostavno smatrao da se to na njih ne odnosi, jer je otkriveno gotovo 5.000 prekršaja za prva dva dana.
Akcija se nastavlja i u narednim danima, a kontrole će se vršiti radarskim uređajima sa i bez zaustavljanja vozila, kamerama, presretačima…
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Ako je procenat vozača pod uticajem alkohola koji su skrivili saobraćajne nesreće pao sa 15,4 na 13 odsto – to matematički znači da je procenat vozača koji nisu bili pod uticajem alkohola, a skrivili su saobraćajne nesreće – 87%.
Pa meni pre par godina blicao policajac u policijskim kolima da nailazim na radar. Istina čovek krio lice rukom ali nisam mogao da verujem da radi protiv kolega.
Policajci su državni činovnici.Plaćaju ih građani. Kako to da rade kod privatnika,u radno vreme i na koji način su plaćeni dvostruko. Mislim na rad kod “ PAUKA“!
Bojta je to uredio sa Metroparkingom, a inače nisu plaćeni duplo. Da je tako, svi policajci bi radili u parking službi.
Vi policajci cinite medvedju uslugu svima. Umesto da poradite na preventivi, pa onda opomenama a onda tek kazne i to samo za bahate vozace vi se postavite kao kaznena ekspedicija na pravcu gde je nerealno nisko ograničenje i cekate vozace samo da bi pisali kazne, nervirate ljude i stvarate kontraefekat i ogorcenje kod svih kaznjenih.
Nigde na zapadu nisam video toliko policije po putevima a opet svi voze bezbedno. A siledziju na putu je lako uociti. Ali kome ja to uopste pricam i pisem.
Da bi delovali preventivno, saobraćajci treba da budu vidljivi,najmanje 300 – 500 metara, a ne da se kriju po kukuruzištima, iza drugih vozila, iza žbulja, neosvetljenim delovima kolovoza…….očekujem da izađu iz neke šahte!
Vrunac izkonstruisane presretačine, doživeo sam u Surdulici .Na ulazu u grad,kod benz. pumpe se šeta policajac, koji vas ne zaustavlj. Vi mislite da ste prošli kontrolu,nagazite malo gas,kad na stotinak metara , u žbunju vas sačeka radar. Ovakve mahinacije se ni Kusturica ne bi setio.
U Vlasotincu stoji policajac pored puta I javlja patroli 100m dalje ko nije vezan I ko koristi telefon govoreci markue auta.
Moje pitanje za Vas i Vama slicne je zasto ste nagazili „malo“ gas? Zar nije poenta postovati propise i voziti bezbedno bez obzira da li ima policije na putu i da li mozemo kaznu da dobijemo. E dok ljudi kod nas razmisljaju kao Vi, tako ce i da ginu okolo zbog „malo“ gasa.
Maja, u pravu ste.
Ali problem ovde je da ovakav pristup resavanju problema uopste nije efikasan, naprotiv.
Zakljucak: policija ovo sve radi da napuni budzet parama od osiromaseih gradjana a ne da budemo bezbedniji u saobracaju
Glavni cilj policije nije bezbjednost u saobraċaju veċ namicanje para. Svi znamo da rade po normi. Hajduci su otimali tovare od bogatih Turaka, poturčenjaka i Srba, a ovi od građana koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.
Ja nigde nisam pominjala policiju i sta oni i zasto/kako rade. Meni je nesavesnost/nesvesnost ucesnika u saobracaju problem i pitanje je bilo usmereno jednom od takvih vozaca.
Uemisiji na Pinku su iznelipodatak da samo 4 % alkoholisanih učestvuju u saobraćajnim nezgodama. U 13% su uračunati i vozačipod uticajem opojni droga.Jer o njima nema podataka, pa ih ubacuju u alkoholisane.
A sasvim je korektno da ti isti „pecaju“ vozace na nizbrdici? Ili da pisu prijave i nenormalne kazne kada udaris u neobezbedjenu sahtu koja viri i po 20cm iznad asfalta, i po Zakonu imas pravo da tuzis grad kako bi popravio auto?
Saobraćajna policija najmanje radi na primeni zakona o bezbednosti saobraćaja a najviše na sopstvenom kurčenju i ponašaju se kao da su završili surbonu ili harvard a pritom su polupismeni da ne kažem nešto gore ,najmanje kaznjavaju bahate i pijane jer su najčešće to oni sami .Posmatrajte na sat vremena centar Lebana na primer i videćete ko vozi ne vezan, ko ne skida telefon sa uva u vožnji ko ne pusta pešake na pešačkom prelazu vec im trubi da sa slucajno ne usude da prelaze ulicu,to su policajci koji u isto vreme imaju i privatni biznis i naravno na službu dolaze samo reda radi da mogu u pedeset godina da odu u penziju sa 110posto što običnom čoveku nije zamislivo.U službu su primljeni najčešće preko veze a jedan njihov doskorasnji šef iz Lebana je i fakultet zavrsio pod koruptivnim okolnostima u cuvenoj aferi „indeks“ali zato nikad nije procesuiran već čovek napredovao i sa pedeset godina otišao u zasluženu penziju naravno zavidnog iznosa nezamislivog ni za profesore pa verovatno i za lekare.
Ajde da lupimo prostu matematiku za 2 dana…
5000*5000=25.000.000 /117.5=212000€… Koga bre vi serete ovde i cinite VASE medvedje suluge… Naravno da je ovo sve iz dzepa radnicke klase, posto ovi malo jaci u skupim autima se ne diraju… Posle nam se lece deca preko poruka, a vi barem operite te autobuse za sledecu turu mitinga… Sto bi reko Balasevic „nemoj nas vise braniti, brigom ces nas saraniti“…