Narodni parlament traži članstvo u Savetu za razvoj Leskovca

LESKOVAC – Predstavnici udruženja Narodnog parlameta ocenili su danas da se formiranje Saveta za razvoj Leskovca odvija na netransparentan način i zatražili da se u njegov sastav uključi i neprofitni sektor.

“Pozivamo lokalnu vlast da predloženi sastav Saveta za razvoj Leskovca revidira i u njegov rad uključi i civilno društvo, jer samo na taj način se može poboljšati učešće samih građana u kreiranju sopstvenog razvoja, istovremeno obezbeđujući da se Savet bavi pitanjima sveobuhvatnog razvoja grada, a ne samo pojedinim oblastima”, navodi se u saopštenju Narodnog parlamenta.

Dodaje se da je Savet za razvoj Leskovca “u predloženom sastavu sačinjenom uglavnom od lokalnih privrednika i po kojeg direktora, odnosno načelnika uprava lokalne samouprave, ne može kompetentno savetovati gradsko rukovodstvo”.

“Ovaj petnaestočlani savet neće posedovati praktična znanja, iskustvo i viziju. A takvih će izgleda biti mnogo ako ovakav sastav Saveta bude i formalno usvojen od strane lokalne Skupštine”, zakljulčuje se u saopštenju Narodnog parlamenta.

Konačna odluka o članovima Saveta za razvoj grada biće doneta na narednoj sednici Skupštine Leskovca.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

42 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Maja
11.02.2013. 22:43

Evo i ovi traže vlast, svašta. Pa jel vam malo što 12 godina skupljate kajamake od raznih belosvestkih pa tražite parče vlasti i u ovoj bedi.

Kasija
12.02.2013. 08:28
Odgovor za  Maja

„Ovaj petnaestočlani savet neće posedovati praktična znanja, iskustvo i viziju.“
Taman posla da im treba vizija. Pa nas su u čabar gurnuli upravo vizionari! Sve im vizije bile pogrešne.
U tom savetu treba da budu ljudi domaćini, pošteni, skromni i vredni. Ne bi na odmet bilo i da su bogobojažljivi ali oni pravi a ne lažni.

Мишел
11.02.2013. 23:15

Нека уђу у савет, нека снимају ситуацију, то су све …..“организације цивилног друштва“. Баш би волела да ми објасне које то грађане они представљају?

djura
11.02.2013. 23:42

Tu su zesci strucnjaci. Svi imaju brze diplome. 🙂

milan
12.02.2013. 08:02

Potpisujem pređašni komentar od reči do reči.
Pazi čega su se oni setili.Sramota!

Goran
12.02.2013. 10:24

Citajuci komentare ovde covek stvarno da se zapita dal’ vredi zalagati se za gradjane kad ocigledno mnogi to itekako NE zasluzuju. Zivecete bolje samo kad to zasluzite.

Мишел
12.02.2013. 12:23
Odgovor za  Goran

Горане, не глуми нам просветитеља и не фрљај се са пароле него одговори на конкретно питање – које то грађане „Народни“ Парламент представља.

marko
12.02.2013. 11:22

A vi kao imate vizije,ljudi koji sede u savetu vecina njih ima mnogo toga iza sebe a vi sta imate prazne price.Sta vi ce te da ih savetujete koji kredibilitet vi imate da nekog od njih kritikujete,koje obrazovanje vi imatekonferenciju drzi covek za koga je pitanje ima li faks a desno peca koji nema ni 4 god srednje skole, da imate malo dostojanstva cutali bi ste,za razliku od Vas ovi ljudi su od niceg stvorili nesto a vi sta imate koliko radnih sati dana u fabrikama,halama ucionicama imaju oni a koliko Vi.Verujem da vecina Vas nema pojma ni sta je masina,ni pogon,traka postrojenje…Ali bitno je da se prica i pljuje.Biografije i Cv nekih od ovih ljudi su teze od vas,pre nego sto vas neko nagovori da pljujete po nekom pogledajte ljude koje cete pljuvati i zapitajte sta radite.A koliko je ovaj parlament jadan pokazuje da za tri god vladavine DS-a kada je grad unisten u svim sferama pocev od ekonomije,obrazovanja,sporta… cutao i nije se oglasavao mackali su kajmak.Ne umete ni novac kojim placate prostorije skupite nego Vam daje ko zna ko ili placa opstina,a i koga bre vi predstavljate mene ne,ispod casti mi je da me predstavlja covek sa manjim obrazovanjem i znanjem od mene.Uzmite nesto posteno u zivotu da uradite umesto sto svi hocete fotelje

djura
12.02.2013. 12:34
Odgovor za  marko

Mozda ima prasak za pranje Faks ali fakultet nema, garant (mislim na pravi fakultet). Nije iskljuceno da je u medjuvremenu nabavio neku brzu diplomicu, a faks moze da kupi u svakoj samoposluzi 400 din. 3kg. 🙂

hjh
12.02.2013. 12:52

Nevladina organizacija koja ima tri člana muža,ženu i komšiju i oni treba da nadgledaju nešto cirkus.

Goran
12.02.2013. 13:39

A vi hocete da se ja sa vama prepucavam? Neka hvala.

Naviknucete se vec da su i ovi vasi politicari, a koje bas zdusno branite i ovde, podlozni kritici, i da tako mora da bude. Ako vi imate nesto korisno da uradite kao gradjani slobodno mozete da preuzmete odgovornost i date onima koji imaju vlast neki intelegentan predlog ili im uputite kritiku kad je zasluze. Ali ne, vama su vasi politicki miljenici savrseni idoli. Citajuci vase komenentare neko ko je neupucen moze da zakljuci kao da je jedna nevladina organizacija upropastila Leskovac a ne maltene gotovo svi politicari koji su do sada bili na vlasti.

I za neupucene, a takvih je puno izgleda, pozicija u ovom Savetu nije nikakva funkcija, a ponajmanje placena, vec je mesto sa kojeg savetima i iskustvom moze da se pomogne razvoju grada. Da nece mozda ovi privrednici da savetuju grada o poboljsanju rad uprave, poboljsanju polozaja mladih, zastiti zivotne sredine? To rade udruzenja koja su specijalizovana za ovakve oblasti a ne privrednici koji realno ne znaju mnogo o ovim temama. Cak i Vlada Republike Srbije ima Kancelariju za saradnju sa civilnim drustvom a vama bas toliko da smeta poziv jedne nevladine organzacije da lokalna vlast ukljuci u rad Saveta i lokalne organizacije koje mogu da doprinesu razvoju grada, i to po svom nahodjenju. Verovatno svo vreme pricam sa jednom ili dve osobe. Gubljenje vremena.

hjh
12.02.2013. 14:24
Odgovor za  Goran

Ti će spasiš grad samo smo tebe čekali

djura
12.02.2013. 14:54
Odgovor za  Goran

Pa ne smeta ljudima civilno drusvo. Smetaju mu kvalifikovani likovi kao sto si ti i tebi slicni. Uzgred, ja sam treca osoba. Prva i druga malo kasne. 🙂

Мишел
12.02.2013. 20:10
Odgovor za  djura

Ја сам друга особа, а можда све ове коментаре оставља овај наш спасилац Горан свађајући се сам са собом. А још није одговорио на једноставно питање – Које грађане „Народни“ Парламент представља?

Drug Crni
12.02.2013. 13:58

Nije uloga firmi da kreiraju ekonomski ambijent, vec da proizvode i da plasiraju svoje proizvode na trzistu. Stvari ne funkcionisu tako sto se odgovornost prebaci na firme za deo posla koji mora da radi lokalna samouprava, gde ljudi koji su zaduzeni za to primaju plate. Pitam se zasto onda primaju plate ako ne znaju da rade svoj posao na ekonomskom razvoju. Radis u agenciji za ekonomski razvoj recimo, a nemas veze sa kojim problemima se susrecu firme i koje stvari treba da se urade da bi ekonomija funckionisala bolje i da bi ovaj grad bio atraktivan i za strane i domace investitore. Za takve stvari postoje odredjene metodologije, za koje sumnjam da je neko od ovih komentatora cuo. Ovako mi se cini da ce svaka firma da gleda da ostvari svoj interes, posto je na izvoru informacija i mestu gde se donose odluke, a oni koji treba da rade na razvoju ekonomije ce i dalje primati platu i nista ne raditi. Koliko sam cuo u Agenciji za lokalni ekonomski razvoj ima skoro 50 zaposlenih koji treba da rade na razvoju ekonomije pretpostavljam. Znaci 2 zaposlena na jedno aktivno preduzece u Leskovcu. I sad nekom smeta nevladina organizacija koja nije na teret budgeta i koja hoce volonterski da da svoj doprinos razvoju grada a ne bulumenta koja ne radi svoj posao a prima plate na racun grada i gradjana.

beba
12.02.2013. 14:59

Čitam komentare gradonačelnikovih poslušnika i obožavaoca lika i dela i ne mogu da verujem. Molim vas da se istuširate i to hladnom vodom. Prvo, ne vidim da se iko buni što u savetu sede pobratim i prikumski. Drugo, takođe ne vidim nigde da se iko od „građana“ (pošto čisto SUMNJAM da su ovo građani što komentarišu nego znam koji likovi sede u opštinu i prate vesti da bi mogli po NAREĐENJU da komentarišu) pobunio oko toga što NIKO nezna ko je predlagao ove ljude, ni sada a ni kada je Bojta bio vođa parade, što je sramota za svakog ko ima svoj mozak da razmišlja. Ali, kao ste svi se zaposlili putem jelte vazelinskog stranačkog uhlebljavanja, nije ni čudo da nemate isti. I ovaj radi isto što i prethodni, samo što je prefirganiji. E Srbijo među šljivama, svi uzmite po jednu u ruke pa čučnite i … i na demokratiju i na procese odlučivanja, i na čast i na moral, i na etiku. UPSSSS sve nepoznate reči.

djura
12.02.2013. 19:49
Odgovor za  beba

Ja gradonacelnikov poslusnik i obozavalac lika i dela??? 😯
Umesto sto se mucis da nesto pametno naskrabuckas, uzmi one 3 tacke iz tvoje predzadnje recenice (sta god to bilo), pokri se preko usi i cuti.

Драгана
12.02.2013. 15:17

Образовања ради
Након промене Закона о локалној самоуправи , градови и општине су у обавези да прилагоде своје статуте новој законској регулативи . Имајући у виду да је ово јединствена прилика да се изврши темељна ревизија конститутивних аката , и то не само да би их прилагодили одредбама Закона о локалној самоуправи , већ и да би кроз статут и пословнике прецизирали односе који су кључни за ефикасно функциоисање локалних власти , неопходно је створити могућност да се кроз предвиђена решења уведу механизми и пракса које су се у земљама развијене демократије показале као драгоцене за ефикасну и партиципативну локалну самоуправу.
На жалост, и предлога и препорука СКГО, стање које карактерише мање више све локалне средине у Србији је као што се види и из коментара јадно и бедно. Да подсетим партијске војнике лепо ухлебљене у државним и буразерским јавним компанијама:

Чином избора одборника за своје представнике у локалну скупштину , нисмо као грађани пренели на њих у целини своје право на управљање локалном заједницом.
Партиципација грађана и њихових организација је неопходна и пожељна.Учешће грађана и њихових организација у одлучивању на локалном нивоу има огроман значај за унапређење демократије у свакој земљи , а посебно у земљама које се налазе у процесу стварања модерног правног , политичког и економског система. Повећање учешћа грађана и њихових организација у јавном животу , нарочито у одлучивању, даје већу легитимност одлукама локалних органа.
Тек обезбеђењем услова и учешћем грађана у процесу креирања , доношења и имплементирања одлука ствара се активно цивилно друштво одговорних и ангажованих грађана без чега нема друштвеног напретка.
А ако власт не омогући боље информисање грађана и њихових организација о њиховим правима и обавезама , ако не ради на подизању њихове заинересованости за учешће у јавном животу и ако им не омогући учешће и већи утицај на локалну политику онда таква власт није ни модерна ни демократска.
Разумемо ли се ?

djura
12.02.2013. 20:33
Odgovor za  Драгана

Civilno drustvo je zamisljeno od strane obrazovanih i postenih ljudi, koji su za izvodjace ovakvih radova predvideli slicne sebi, a ne takve kao sto su likovi iz ogromne vecine nevladinog sektora u Srbiji, a narocito na lokalu.

Jedna sjajna i humana zamisao se primenjuje na totalno iskrivljen nacin i u krajnjoj primeni vise ne lici na pocetnu. Na prvi pogled bode oci obrazovna i radna biografija likova koji su u tom sektoru nasli uhljebljenje. Losi djaci srednjoskolci su iskoristili vreme tranzicione magle, kupili jeftine i brze diplomice i sada su postali profesionalni apoliticari. Za tebe i tvoje ortake, ta tehnologija je bogom dana.

Vase delovanje pojednostavljeno izgleda ovako: Mi cemo da pustimo ove dzibere Naprednjake, Demokrate, crvene, bele, plave i sve druge, da se kolju na izborima. Posle neka se otpustaju i hapse kad su glupi, bas nas briga. Mi cemo u svim varijantama da im solimo pamet i da govorimo da su bivsi ruzni a sadasnji mnogo lepi. Vazno je samo da stvorimo privid da nesto mnogo pametno radimo i da usput opravdamo zasto trosimo tudje pare.

Ma super ste se setili, samo sto to vise ne moze da prodje ni kod bivsih, ni kod sadasnjih, ni kod buducih. To znaci da necete moci vise nista da nam implementirate. Nema projekata, nema finasijera. Katanac.

11111111
12.02.2013. 15:19

Pa nek predsednik udruženja Narodni parlament objasni u kojoj firmi je radila supruga dotičnog i kako je privatizovana ta firma i ko su vlasnici te firme.Pa posle nek popravi stanje u ostalm Leskovačkim preduzećima.

gorca
12.02.2013. 17:57
Odgovor za  11111111

Ti si nesto pomesao/la, ili se barem pravis da jesi. Nevladina organizacija da se pita za privatizaciju firmi!? Jel ti shvatas zasto se nevladine organizacije zovu „ne-vladine“, a uzgred formalno-ravno su „udruzenja“? Mozda zbog toga sto nisu osnovane od strane vlasti i mozda zbog toga sto nemaju vlast pa ni da bilo koji nacin ucestvuju i [privatizacijama i slicno? Stvarno svasta. Jos ce Udruzenje „Narodni parlament“ da ispadne krivo i za losu privatizaciju.

Beba, svaka cast za komentar. Samo se nadam da nisi u pravu za ono da sede u opstini jer od oktorba 2000. i rezima iz tog vremena Narodni parlament nije imao ovakvu komunikaciju i napade od strane ljudi iz lokalne samouprave.

milan
12.02.2013. 17:03

Caka je u tome da je ljudima dosta nevladinog sektora koji ništa ne radi i gleda samo da ubere kajmak, ako je strani tim bolje, jer su to već ozbiljne sume.

Isto tako, narodu je dosta više i političara, pogotovu ovih naših lokalnih koji se dvadeset godina vrte u krug jedni te isti, lopov do lopova, nesposobnjaković do nesposobnjakovića.

I man te se te priče o demokratiji i šljivama. Kao sad, eto Srbi znaju samo za šljivu i nisu ni za šta drugo. Možda je to i tačno, ali sigurno za demokratiju nisu, a to da nisu za demokratiju su dokazali upravo naši političari i ovakav nevladin sektor.

Narod Srbski je zaslužio bolje!

Драгана
12.02.2013. 17:29
Odgovor za  milan

Мили мој народе, ето Милан ти рече. Цитирам:
… sigurno za demokratiju nisu, a to da nisu za demokratiju su dokazali upravo naši političari i ovakav nevladin sektor….
По Милану, Срби су стока и нису за демократију него су за диктатуру.
А шта си то ти Милане урадио за свој народ? Чиме се имаш похвалити ? Или си од они НАШИ, ако се разумемо….

milan
13.02.2013. 08:36
Odgovor za  Драгана

Dragana,

Nigde nisam rekao da su Srbi stoka, toga jednostavno nema u mom pređašnjem postu, samo sam konstatovao da demokratija i kapitalizam nisu za Srbe. Daleko bilo da su Srbi za diktaturu.Pa imali smo u skorijoj istoriji malog diktatora, pa smo videli kako je prošao.
Iako sam se radovao, pa i lično učestvovao koliko sam mogao, animirajući sve oko sebe da glasaju protiv miloševića i „našeg“ žike žmigavca, vrlo brzo sam se otreznio i shvatio da oni koji su ih zamenili nisu ništa bolji.
Verovao sam (e kako sam bio naivan) da nikom neće pasti na pamet da krade, jednostavno da neće imati srca da krade od zemlje koja je bila na ivici ponora. Evo, sad dok pišem ovo smejem se sam sebi,al dobro, imao sam osamnaest godina i prvi put se zainteresovao za politiku i prvi put glasao protiv sps-a, miloševića i žike.
Otrežnjenje je vrlo brzo došlo, shvativši da ovi koji su došli nastavljaju da kradu bez stida sve pod velom demokratije.Shvatio sam da su ljudi koji su se tobože borili za demokratiju ustvari borili za svoj dzep. A ko su ti ljudi…pa to su „naši“ nesposobni političari i „naš“ nevladin sektor. Ja tu ne pravim razliku i jednima i drugima je samo novac na pameti, brigao njih za građane.
I sad posle 12 godina da mi neko priča da se nevladine organizacije bore za dobrobit građana, ma ajte molim vas Dragana, da li vi verujete u to, ili ste pak vi sami iz istog, pa ne možete protiv svojih?

beba
12.02.2013. 17:31

Niko se i dalje ne buni što su u savet pobratim, kum i prikumski. Tako sam i mislila. Beskičmenjaci jedni.

Drug Crni
12.02.2013. 19:04

Svi se pozivaju na gradjane, Pa ovde je cinjenica da mi nemamo druge gradjane sem ovih. Nemozemo da ih promenimo pa da umesto njih stavimo druge bolje, lepse i pametnije. Ali to ne znaci da treba da seremo po njima i da od njih pravimo volove, a da im uzimamo poreze i ostali danak. Posto placam porez na sto nacina, hocu i da se taj novac trosi onako kako treba, a ne da se neko igra vlasti i da radi sta i kako hoce. Dakle ocekujem da sve bude transparentno, da se saveti ovog tipa formiraju transparentno, a ne da u savetu sede i bivsi robijasi i da raspolazu sa budgetom u koji ja uplacujem pare. Jeste dali su gradjani svoj glas odredjenim politicarima, ali to je zato sto nema druge alternative. I sad sta? Valjda bi trebalo da i njih neko kontrolise, skenira, komentarise i daje im na kraju sugestije svojim kritikama. I ko je bolji od toga nego speciajlizovane organizacije. Nece valjda neko ko ne zna kako stvari funkcionisu da daje svoje misljenje i da ucestvuje u savetu. Obicni gradjani kazu Liiiii, ovaj radi nesto. Isto je to radio i prethodnik sa busotinama, prodavao svoje njive za solarne elektrane, gradio socijalne stanove, dovodio Gorana Bregovica, dovodio seike, Barcelonu, Real i Mancester. A njegovi poslusnici su mu aplaudirali. Vi sto komentarisete sa pozicije vlasti, ocigledno mislite da mozete da radite sta hocete. Isto su to mislili i vasi prethodnici, pa su zavrsili kako su zavrsili. Mudri ljudi se uce na svom iskustvu, srecni na tudjem, a budale ni na cijem. Ja vam zelim da budete srecni i da mozda i ostanete na vlasti nakon 4 godine, ako ne odete ranije sa nje. A ako niste ni mudri, onda jao si ga Leskovcu. I jos jednom, moj stav je da civilni sektor i nevladine organizacije moraju da budu ukljuceni u savet ovog tipa, a ne da se postavlja ko kako hoce, ko koga hoce i da radi ko sta hoce. I bas me zabole da li ce nekog da uhapse kroz 4 godine, ako do tad usere stvari kao prethodnici.

11111111
12.02.2013. 20:10

Ja sam lepo napisala gore nek počne od svog dvorišta
„Pa nek predsednik udruženja Narodni parlament objasni u kojoj firmi je radila supruga dotičnog i kako je privatizovana ta firma i ko su vlasnici te firme.Pa posle nek popravi stanje u ostalm Leskovačkim preduzećima.“

beba
12.02.2013. 23:36
Odgovor za  11111111

Dakle podsvesno si sama sebi dala ne jednu, već 8 (i slovima:osam) jedinica za neznanje i glupost. Pojma ti nemaš ni ko je kome žena, ni gde je ko radio, jer da znaš, ne bi ni postojali tvoji glupi komentari. Inače je žena nezaposlena, na žalost, kao i većina poštenih leskovčanki i leskovčana koji nisu u partiji.

Мишел
13.02.2013. 00:34
Odgovor za  beba

„Бебо“, много ми се ти секираш за „фаце“ из „непрофитног“ сектора. Што би његова госпођа било шта радила у животу кад јој способни мужић …..

11111111
13.02.2013. 15:05
Odgovor za  beba

Radila je pitaj nju gde je radila i kako je završila ta firma ko su vlasnici kako je privatizovana toliko o njenom poštenju a ja spadam u grupu nezapošljenih leskovčanki a ne ona ugradila se ona sa vlasnicima svoje bivše firme koji su uništili staru dobru leskovačku firmu

Мишел
13.02.2013. 00:43

Милице, не скраћуј, цревца ти се скратила :-))))))

djura
13.02.2013. 08:18
Odgovor za  Мишел

Ovo nisam cuo od premijere „U zmajevom gnezdu“ u domu sindikata. Pa kad cika sto pusta filmove skrati isti, cela sat maala se izdere: „Ne skracuj, crevca ti se skratila“. A ljuske nod semke prstiv na sve strane. 🙂

beba
13.02.2013. 13:10

Pa eto sekirljiva sam. Inače sam preduzetnica, pa sa civilno društvo imam veze taman koliko hoću, ali zlobu ljudsku nemogu i neću da trpim. Žena ti zasmetala, sram te bilo. Opet nemaš komentar za pobratima i prikumskog u Savet? TO VAM NE SMETA ,A ?

milan
13.02.2013. 15:54
Odgovor za  beba

Draga preduzetnice bebo,

preduzetnica,otorinolaringologica…kako to lepo zvuči.

Ja eto nemam ništa protiv žene i žena uopšte, al imam protiv nevladinih organizacija i raznih udruženja za prodavanje magle.

A reci nama koji ne znamo za pobru i kumove, ko su ti ljudi, imenom i prezimenom.To smeta i te kako i naravno da je za osudu, eto predlazem da se napravi neki tekst o tome što da ne, ako postoji istraživačko novinarstvo, pa da možemo da komentarišemo.

Samo mi nije jasno kako ne vidiš da su pobra i kum isti kao i ovi iz narodnog parlamenta,jer im je samo jedno na pameti a to je novac.

Situacija1…Kume ću budem u neki savet, pa reko ajd i tebe i prikumskog da stavim. Pa ček be kumašine, ja jedva znam da se potpišem, koje ću ja tamo.I bre kume, pa eve i precednik toma jedva da se zna da potpiše, pa koje mu fali i privatni fakultet završi u toku kampanje za precednika. Ubavo zboriš kumašine, oću kumašine,oću…

Situacija2…Komšo, pričaja mi jedan drugar iz Beograd da se mnogo isplati da se osnuje nevladina organizacija.Kako mi napriča stranci te plaćaju, a ti ništa ne radiš. Kako be komšo da ništa ne radiš, pa kude to ima.Ima be kad ti vikam komšo imao…dobro moraš tu i tamo, ponekad, skoro uvek da opleteš po Srbiju.Ček be komšijo ja sam patrijota, kako sad to…al ajd i da opletem po Srbiju, znaš li be ti kolko treba za toj, kolko članstvo da skupimo.Ma komšijo be moja zena i tvoja zena, ti i ja i tolko ete gu nevladina, a dukati samo zvec, zvec zveckaju. To be komšijo, alal ti vera, oću i ovu moju ću nateram da se upiše.Ček be komšijo, a ti reče malo pre Srbija, ovo ono.Ma kakva Srbija komšijo…

djura
13.02.2013. 20:51
Odgovor za  milan

🙂

Мишел
13.02.2013. 20:07
Odgovor za  beba

Бебо, дај мало смањи доживљај, комично је то твоје предузетничко хистерисање. Углавном се слажем са овим што је Милан написао. Да, ови из Парламента су гори и од напредњака и демократа и радикала и дсс и лдп и побре и кума и најезде скакаваца заједно. Зашто? Е саћу ти рекнем: зато што они за потрошене паре НИКОМЕ не полажу рачуне, а побратими, побрашими, кумски и прикумски понекад и морају, најчешће кад им литну краци с влас.
И откриј нам тајну, ко су побратим и прикумски?
А жене ми не сметају, напротив.

milan
13.02.2013. 16:20

Evo sad pročitah vest o savetu za RAZVOJ Leskovca.
Dovoljno je samo pročitati jedno ime Većimir Djordjević i sve bude jasno. Kakva crni razvoj…ako Veća treba da razvija grad, onda smo u problemu i to velikom.
Meni sad i nisu potrebna imena pobratima, kumova i kumašina…sve mi je jasno o kakvom savetu se radi.

marko
13.02.2013. 21:27

Inace beba je zena predednika ove org krije se iza ovog imena a odaju je komentari sa fejsa