Kroz projekat „Norveška za vas“, Kraljevina Norveška izdvojila je 700.000 evra u okviru javnog poziva za podršku novim preduzetnicima i unapređenju produktivnosti postojećih preduzeća i otvaranje novih radnih mesta.
Predloge projekata za dodelu bespovratnih sredstava mogu da podnesu budući preduzetnici i postojeća mikro i mala preduzeća iz 91 lokalne samouprave obuhvaćene projektom do 17. jula, a maksimalna vrednost podrške može biti 10.000 evra.
Informativna sesija na kojoj će svi zainteresovani moći da dobiju pojašnjenja i detaljnije informacije biće održana u Leskovcu u petak, 28. juna, na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija sa početkom od 10 časova i 30 minuta
Ovaj javni poziv ima za cilj da doprinese uravnoteženijem društveno-ekonomskom razvoju kroz povećanje mogućnosti zapošljavanja i poveća socijalnu koheziju u manje razvijenim područjima. Kao rezultat ovih aktivnosti, očekuje se otvaranje najmanje 70 novih radnih mesta kroz poboljšanje poslovanja postojećih preduzeća i osnivanje novih poslovnih subjekata.
Poziv je podeljen u dve partije vredne po 350.000 evra. Prva je namenjena nezaposlenima koji žele da započnu poslovanje, a budući preduzetnici kojima bude odobreno finasiranje biće u obavezi da finansijski učestvuju u projektu sa deset odsto od ukupne vrednosti projekta. Na drugu partiju mogu se prijaviti preduzeća registrovana u periodu od 1. januara 2014. do 31. decembra 2018, kojima je potrebna podrška za otvaranje novih radnih mesta, a biće u obavezi da daju gotovinski udeo od 20 odstvo od ukupnih troškova projekta.
Detaljni kriterijumi javnog poziva i dokumenta za podnošenje prijave dostupni su na sajtu projekta „Norveška za vas“http://norveskazavas.org.rs/public-05-2019-srb.html
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Šta je leskovčani, nijedan komentar?! Ne sviđa vam se ponuda? Možete da uzmete 10.000 evra i učestvujete sa 10 ili 20%
Ili je bolje da čekate da vas zaposli ova ili neka sledeća vlast. Ah, pa da, zaboravio sam…u sopstvenoj firmi moralo bi i da se radi.