Novi asfalt na najgoroj deonici puta kod Pečenjevca

Deonica državnog puta od Pečenjevca prema Brestovcu, koja je godinama zadavala muke vozačima jer je je bila najdevastiranija i sa najvećim brojem udarnih rupa, dobila je novi asfaltni sloj u dužini od 500 metara. U toku je postavljanje bankina, a potom sledi signalizacija.

Ovu deonicu sa dva asfaltna sloja, kao i prethodne na državnom putu drugog A reda od Leskovca prema selima na severu grada, finansirali su Putevi Srbije sa 4,2 miliona dinara.

„Cilj je povećanje bezbednosti saobraćaja na državnim putevima, a to gradu Leskovcu dosta znači i ja koristim priliku, u ime lokalne samouprave, da se zahvalim Putevima Srbije što sredstva ulaže u grad Leskovac, odnosno, na državnim putevima“, kazao je na konferenciji za novinare Novica Nikolić, direktor JP Direkcija i izgradnja, dodavši da će tokom ove godine biti još ulaganja od strane ovog preduzeća.

On nije hteo da otkrije na kojim će se deonicama raditi, ali je izvesno da će Putevi Srbije revitalizovati još četiri kilometra puta do Brestovca, pa će tako put Leskovac Brestovac od oko 14 kilometara u potpunosti biti saniran.

Izvođač radova na sada asfaltiranoj deonici je preduzeće Trejs Srbija iz Niša, a radove je nagledao investitor.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

12 komentara

  • Похвално, још тих пар километра до Брестовца остају критична. Да ли има неког ко се разуме, да ми каже да ли је могуће да 500м асфалтирања (без тампона и свих осталих радова када се прави нови пут), кошта око 35.000е, значи 1км асфалта 70.000е. Мени као лаику делује јако скупо. О квалитету асфалта и радова,заиста је сувишно причати.

    6
    1

  • Ko je on da ,,nije hteo da otkrije“ ? U sluzbi gradjana kao i novinari koji pitaju ili bahato iznad svih? Sa cijim parama, svojim, mozda donira iz svoje selo?

    11
    2

  • Bezbednost saobraćaja pre svega. Pohvalno 👏👏

    3
    1

  • A meni pak nikad nije bilo jasno da se za svaku rupu na putu ili svaku cev koja se iskopa ili ukopa okuplja ovoliko ljudi s ovoliko kamera, svi direktori, sefovi,gradonacelnici i ostali, ..Pogledajte te silne kamere i ostalo…Sumnjam da na zapadu za svaku stvar koja se uradi ili svaka rupa koja se na putu popuni ili sta drugo sto je normalno da treba da se radi, izlaze gradonacelnici, direktori ,sefovi…ovo kao da je vise bitno da se svi oni vide nego da se radi…

    9
    1

  • Svaka čast uspeli ste da asfaltirate celih 500m veliki uspeh trebali su da zovu Vučića da otvori put.

  • Radi se i gradi. Tacka.

  • A deonica puta kroz Podrum naselje do Nomanice je „odlična“!? Pa to je najužasnija deonica puta u Srbiji, ali to nikome ne smeta, a vodi direktno na auto-put.

    2
    1

  • U Turskoj lokalni i regionalni putevi urađeni su identično kao auto-put samo bez bankina. Znači dve duple plus zaustavne sa strane.

    Ovo je bruka i sramota kako kod nas na Balkanu izgledaju putevi

  • Najlakše je kritikovati ali treba i nesto uraditi. Nek su i 500 metara, ali puno znace za bezbednost saobraćaja. Koliko Kosta izgradnja mosta na Adi u Beogradu. To se ne zaboravljaju.

  • Samo radom se vide rezultati

  • Jos jedan dokaz, koliko se radi i ulaze u nas grad, samo napred!

Ostavite odgovor na Jovana Odustani od odgovora