Novogodišnja anketa: Čak 64% srpskih potrošača bira poklone na mreži i ne škrtari

Dve trećine domaćih kupaca će ovog decembra na novogodišnje poklone potrošiti sličan iznos kao i 2021, više od polovine njih nabaviće dobar deo poklona preko interneta, a ubedljiva većina neće žrtvovati kvalitet i dugotrajnost izabranih proizvoda, nego će radije čekati popuste ili poklone upriličiti manjem broju primalaca.

Dobra vest za onlajn prodavce! Uprkos visokoj inflaciji, s kojom se srpsko stanovništvo trenutno suočava, izgleda da ni ove godine nećemo škrtariti na novogodišnjim poklonima. Bar na to ukazuju rezultati novogodišnje ankete, sprovedene nad više od 4.500 posetilacaIdealno.rs u novembru.

Oko dve trećine domaćih kupaca planira da u 2022. za novogodišnje poklone izdvoji sličnu sumu novca kao i ranijih godina, međutim, kupovne navike sugerišu neke promene. Narod sada još pažljivije planira šoping, i koncentrisanije upoređuje ponude u želji da izabere najbolji odnos cene i kvaliteta. Čak 38% ispitanika redovno čita recenzije drugih potrošača pred svaku kupovinu, a 39% njih bar ponekad prati mišljenja drugih kupaca o proizvodu pre konačne odluke.

Veliki broj anketiranih (47%) će potrošiti između 5.000 i 20.000 dinara na novogodišnje poklone, što je pozamašna svota, s tim da će više od polovine njih čekati sniženja ili prirediti novogodišnje iznenađenje manjem broju primalaca kako ne bi žrtvovali kvalitet odabranih proizvoda.

„Pri nabavci poklona, ljudi sada razmišljaju malo drugačije nego prethodnih godina. Pažljivije planiraju i strpljivije čekaju najbolje ponude, jer razlike u ceni među prodavnicama znaju da budu basnoslovne, i pravi izbor ponuđača može da uštedi dosta novca”, rekao je Honza Majer, izvršni direktor Heureka grupe, i dodao: “Takođe, kupci će ove godine radije pripremiti manji broj skupljih poklona, koji će zaista obradovati svoje vlasnike, nego da nabave više besmislenih sitnica koje će na kraju završiti u nekom ćošku da skupljaju prašinu”.

Ukratko, prema Majerovim rečima, to će najpre biti ono što sami sebi možda nikada ne priuštimo, ali je i te kako značajno i korisno za poklon najbližima. Uz to, sve više se okrećemo onlajn šopingu jer se samo 12% ispitanika izjasnilo da će novogodišnje poklone birati isključivo u fizičkim radnjama.

Novogodišnju anketu je sproveo vodič za kupovinu Heureka grupe. Priređena je na srpskoj platformi za uporednu kupovinu Idealno.rs tokom novembra, a u njoj je učestvovalo 4.695 naših korisnika.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare