NIŠ – Čišćenjem podzemnog prolaza „Gorča“ u Nišu nastavljena je akcija „Cif čisti Srbiju“ koju je pokrenula kompanija Unilever Beogradu gradovima širom Srbije.
Tim povodom u Gradskoj kući u Nišu organizovan je svečani prijem kome su prisustvovali predstavnici Gradske kuće, kompanije Unilever i tima za realizaciju kampanje.
Niš je već peti grad u kome se uređuju spomenici kulture i podzemni prolazi, a tokom maja biće očiščene lokacije u još pet gradova, kao i jedna lokacija u gradu po izboru posetilaca internet stranice kampanjewww.cifcistisrbiju.rs.
Za sada najviše glasova imaju spomenici u Loznici i Vranju, ali je glasanje otvoreno kraja maja.
„Za nas koji predstavljamo građane Niša ova akcije predstavlja i izvesnu odgovornost jer sada moramo još više da se posvetimo održavanju higijene u našem prolazu, rekao je Miloš Banđur, gradski većnik.
Snežana Vukalović, menadžerka korporativnih komunikacija Unilever navela je da „podzemni prolazi su mesta na čiju higijenu često ne obraćamo dovoljno pažnje“.
„Upravo to je razlog zbog kojeg smo odlučili da ih tokom ove kampanje očistimo i ulepšamo. Drago nam je da i Nišlije od danas mogu da uživaju u čistoći i novom sjaju svog čuvenog prolaza.“
Tim za čišćenje sa zidova i poda čuvenog niškog podzemnog prolaza uklonila je naslage čađi, masne naslage i ostale nečistoće koje su narušavale njegov izgled.
Takođe, prolaz je dodatno zaštićen anti-grafitnim slojem kako bi se sprečilo ispisivanje grafita po zidovima, ali i olakšalo dalje održavanje. Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer kompanija Unilever izdvaja deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif za uređenje i čišćenje spomenika i podzemnih prolaza.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!