Svaki slobodan građanin ima pravo na dostojne uslove ža život, što podrazumeva, između ostalog, i komunalnu infrastrukturu- asfaltirane puteve, ispravnu vodu za piće, priključak na gradsku kanalizaciju, uređene seoske i gradske ulice, mesta za izlaske i zabave.
Jednako, kako u selu, tako i u gradu.
Međutim, naš serijal iz projekta koji se sufinansira iz budžeta grada Leskovca, odnosno, od poreskih obveznika, pokazao je da su razlike izmeđi sela i grada, što se tiče gore pomenute dostojnosti, velike, i gotovo, nepremostive. Zbog toga smo sve vreme bili kritični prema onima koji raspolažu našim novcem, ali hvalili ono što jeste za pohvalu.
Pred vama je poslednji tekst iz našeg serijala i odnosi se samo na jedan deo južnog dela Leskovca, onog najvidiljivijeg. Nismo, zapravo, mogli da ne primetimo kako se tokom nekoliko zadnjih godina promenio i postao lepši.
Pred vama je video reportaža, koja nije smišljana, za koju nije pisan scenario, već je novinar pokušao i slikom i rečima da pokaže, pre svega čitaocima Jugmedie sa strane, da se Leskovac menja u delu komunalne infrastrukture.
Ovaj medijski sadržaj deo je projekta koji se sufinasira sredstvima grada Leskovca. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
To je zapravo preciznije jugoistočni deo Leskovca, pošto je centralni jug u radničkom naselju. Ovo je iz pravca/u pravcu podrum naselja.
Bas od tog pruznog prelaza pa sve pored Lidla do semafora kod zeleznicke stanice, treba tu ulicu reorganizovati u 4 trake. Jer su tu velike guzve, velika frekvencija saobracaja i bas je dobro sto ste napravili prilog bas o toj ulici, i ovo je jedna krupna stvar koju bi trebalo uraditi, da bismo sprecili saobracajne guzve u tom delu grada.
slazem se. i rampa koja je podignuta dok voz prolazi svakodnevnica…a sef stanice kad odem … svaki put…
Ma super je grad, ovako ni Dubai nije sređen.