Odnosi s javnošću su investicija, a ne trošak

Agencija „Publika“ jedina je agencija za odnose s javnošću u leskovačkom kraju, pa i šire na jugu Srbije,  koju vodi Bojana Stanojević, diplomirani žurnalista sa iskustvom dužim od decenije u novinarstvu. Iz medija se povukla u trenutku kada je postala prepoznatljivo, skoro, zaštitno lice jedne televizije. Odjednom ste nestali sa malih ekrana. Zašto? Znate kako se kaže, nije loše promeniti posao na 6-7 godina. Ja sam u medijima bila 12 godina. Dosta je. Konkretno – zašto ste napustili novinarstvo: prezasićenje, umor, ili nešto treće? Bilo je više razloga. A i nekako nisam “videla” sebe u informativnom programu do penzije, htela sam da se bavim drugim segmentima programa, međutim to su skupe produkcije za koje, na lokalu, nema para i ja sam se odlučila za promenu. Koliko je prošlo od ideje do otvaranja agencije za odnose sa javnošću? Oko šest meseci. A ideja je nastala kada me je tri nedelje nakon … Nastavi sa čitanjem Odnosi s javnošću su investicija, a ne trošak