I ove godine veliki broj Leskovčana odlučio je da Novu 2024. godinu dočeka u nekom gradu van Srbije. Među najpopularnijim destinacijama za putovanja su Istanbul, Sarajevo, Beč i Venecija, a najtraženije mesto među mladima ipak je – Ohrid.
Novogodišnji aranžmani prodaju se u gotovo svim turističkim agencijama i subagencijama, a cene, koje se kreću od minimalno 80 evra, presudni su faktor pri odabiru ponuda za tih nekoliko dana, koliko aranžmani i obuhvataju.
Kako tvrdi Milan Đokić iz turističke agencije „Marco Pollo“, od ukupnog broja zainteresovanih za novogodišnje putovanje čak 70 odsto je mladih, a većina njih opredelila se upravo za Ohrid u Makedoniji.
„Mladi uglavnom biraju Ohrid jer je to dobra kombinacija – nastupaju poznate muzičke zvezde, cene vanpansionske potrošnje su dosta niže nego u drugim evropskim gradovima, tamo je lako za sporazumevanje, a i sve u svemu – Novu godinu provode na putovanju“, objašnjava Đokić.
Razlog je, dodaje, i odnos cene i kvaliteta, jer aranžmani u rasponu od 80 do 130 evra obuhvataju prevoz, privatni smeštaj (vile), kao i usluge vodiča sa kojim putnici obilaze grad, a pošto je „Marco Pollo“ subagent i putovanje organizuje zajedno sa drugim agencijama, ukupno se prijavilo između tri i pet hiljada putnika, od kojih je njih 800 iz Leskovca.
„Kada putnici stignu tamo, prvo prave pešačku turu gde se upoznaju sa gradom i bitnim lokalitetima. Nakon toga idu u smeštaj, a na lice mesta odlučuju gde će proslaviti Novu godinu. U ponudi imaju restorane, diskoteke, kafiće, trg… Preko agencije mogu kupiti narukvice u čiju cenu ulaze reprize dočeka, druge dnevne i noćne žurke i sve ostalo“, priča Đokić za JuGmediu.
Cena ovih narukvica košta od 50 do 80 evra, a zavisi od toga šta mladi odaberu – sve žurke ili samo pojedine.
Po broju prodatih aranžmana, nakon Ohrida, najveće interesovanje je i ove godine za Istanbul. S obzirom da program podrazumeva šoping, obilaske znamenitosti i smeštaj u hotelima sa tri i četiri zvezdice, broj Leskovčana koji se odlučuju za Tursku je znatno manji i to su uglavnom porodice.
„Preko naše agencije se oko 100 njih prijavilo za Istanbul, ali tu nema mnogo mladih jer se program ovog putovanja ne bazira samo na provodu, kao što je program za Ohrid“, zaključuje Đokić.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!