NIŠ – U “Kancelariji za brze odgovore“ građani će podnositi zahteve na šalteru Uslužnog centra-Uprave Gradske opštine Paliula, ali i putem elektronske pošte i telefona.
Po prijemu zahteva, ovlašćena lica Uprave, iz “Kancelarije za brze odgovore“, kontaktiraće nadležne službe, ustanove i preduzeća u gradu i okrugu.Podneti zahtevi građana obrađivaće se u roku od 48 sati, dok će podnosioci zahteva dobijati povratnu informaciju u roku od tri dana.
„I pored toga što gradske opštine u Nišu nemaju status jedinica lokalne samouprave a samim tim i ovlašćenja koja ima grad, u komunikaciji sa građanima, iz novoosnovane kancelarije u opštini Palilula neće se čuti već ustaljena fraza službenika – „nismo nadležni“. Odgovor po zahtevu građana biće u predviđenom roku obezbeđen“, kazao je predsednik opštine Boban Džunić.
Opština Palilula je prva gradska opština u Nišu koja je u radu Uprave opštine uvela sistem menadžmenta kvaliteta ISO standard 9001:2008 i pokrenula pilot projekat “INFO 48“.
„Prošle godine izvršili smo resertifikaciju zahteva i produžili sistem menadžmenta kvaliteta ISO standard 9001:2008. Preuzeli smo obaveze da rad naše Uprave bude još efikasniji“, izjavila je Marija Brajdić, načelnica opštinske Uprave.
(Kraj)ena
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Прича се да им је први одговор био, „сачекајте“.