PIROĆANKA SANJA OBRADOVIĆ VLASNICA „SANJA DENTIST“ ORDINACIJE OSTVARILA SVOJ SAN

Pacijent je najbolja reklama i eto dovoljno posla

Mlada Piroćanka Sanja Obradović više od tri godine je u preduzetničkim vodama. Ona je vlasnica  Stomatološke ordinacije „Sanja Dentist“. Veliku podršku ima od supruga i razumevanje od svoje četvorogodišnje ćerke Stane. Često je, kaže, za nju 24 sata premalo da uklopi sve svoje pacijente, porodicu u druženje.

Kada je počela da se bavi ovim poslom nije razmišljala o svojoj ordinaciji ali kada je posle šest godina ispekla zanat u privatnim ordinacijama, želja za samostalnošću se nametnula kao logična.

“Istina je da me suprug podržao da konkurišem kod Helpa i dobijem finansijsku pomoć za početnike u biznisu, kako bih sebi olakšala. Dobila sam i sredstva od NSZ-a za samozapošljavanje. Moram da priznam da nisam verovala da će sve ići svojim tokom. Ali evo, treća godina zaredom i mogu slobodno reći da je to bio pravi potez. Kao žena preduzetnica imam više odgovornosti, obaveza, papirologije. Od skora sam preko NSZ-a iskoristila program za upošljavanje koleginice. Sada je mnogo toga jednostavnije kada imam s kim da delim obaveze”, priča za JuGmediu Obradovićeva.

Dodaje da je stomatologija za nju više od posla.

Stomatologija je rudarski posao

„Danas, mladi misle da je stomatologija biznis i da se do novca dolazi brzo i lako, pa kada vide da je rudarski posao, da mora mnogo da se uči i usavršava, odustanu od ovog poziva, kaže naša sagovornica i dodaje da je najvažnije raditi ono što voliš.

„Nije to samo moj poziv. Sigurna sam da to pacijenti vide. Zato mi nije teško, kada radim bez radnog vremena. Ja sam lekar, sestra, administrator i čistačica. Ako hoćete da osvojite tržište drugačije ne može. Takođe mi je važno usavršavanje pa često odlazim na edukacije naših i inostranih stručnjaka iz moje oblasti. Tragam za novim pristupima savremene stomatologije“.

Nije zaboravila sumnjičave poglede svojih prvih pacijenata koji su sedali na stolicu ali im se videlo nepoverenje jer je reč o zubaru početniku.

„Zato je važno da ste samosvesna i jaka ličnost i da prevaziđete činjenicu da posle završenog fakulteta se vraćate na početak i da vam je za usavršavanje posla potrebno još toliko koliko ste studirali. Kada pacijent dođe u ordinaciju najvažnije mu je da sama intervencija ne boli. Iako je na žalost u nekim slučajevima to nemoguće. Ali sam pristup lekara, komunikacija, ako pacijent vidi da znate šta radite i time zadobijete njegovo poverenje, imaćete zadovoljne pacijente. Sam pacijent je najbolja reklama i eto dovoljno posla“, kaže naša sagovornica i dodaje da je stomatologija, grubo rečeno, zanat ali dosta odgovoran posao jer vodite računa o zdravlju ljudi.

Kažu da ste se ostvarili u životu kada postanete baš ono što ste se još kao mali igrali.

„Jedna sestra koja je živela u komšiluku imala je zubarski set i redovno sam u igri bila zubar a ona pacijent. Na tu dečju igru sam zaboravila ali me rođaka čim sam otvorila ordinaciju podsetila. Zato sam joj sada, kao pravi zubar uradila krune. Slatko smo se nasmejale prosećajući se dečje igre“, priseća se naša sagovornica.

Ona voli svoj posao. Njena otvorenost, kominikativnost i želja da se pacijent koliko god je to moguće ne osećaju uplašeno, prepoznatljivi su na prvi pogled.

 

Ovaj medijski sadržaj sufinansiran je iz budžeta grada Pirota. Izneti stavovi u podržanom medijskom projektu „Uporene i istrajne“ nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva. 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare