Policija prekinula koncert Vasila Hadžimanova u Leskovcu

LESKOVAC – Koncert koji su sinoć u centru Leskovca držali džezisti Marko Đorđević, Vasil Hadžimanov i Branko Trijić prekinula je policija zbog buke nekoliko minuta posle ponoći.

Koncert se održavao u dvorištu Šop Đokićeve kuće u okviru treće, završne večeri Drum dum festa, zbog koga je Marko Đorđević doputovao iz Amerike. Nastupao je i Semjuel Torres iz Kolumbije, jedan od najboljih svetskih perkusionista.

Drm Dum fest_bubnjariNa iznenađenje publike, svirka je prekinut uz obrazloženje da su se stanari okolnih zgrada žalili da im smeta buka.

Sponzori ovog jedinstvenog festival bubnjeva su grad Leskovac, Ministarstvo kulture, ambasada SAD u Srbiji i kompanija „Actavis“.

(Kraj)mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

69 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
ivan s
26.06.2015. 07:54

kreteni sto su prekinuli ali organizatori su trebali da pribave potrebne dozvole .pa ne odrzava se ovo svaki dan

stanislav
26.06.2015. 08:42
Odgovor za  ivan s

Pribavi dozvole ispred tvoje kuće sledeći put!

ivan s
26.06.2015. 09:56
Odgovor za  stanislav

da sam mogao pribavio bih dozvolu i ispred svoje kuce a tebi zelim srecnu rostiljijadu sigurno ti vise odgovara jer traje nedelju dana

zoran jović
26.06.2015. 11:26
Odgovor za  ivan s

Ne znam više šta reći nekim ljudima..lično volim hadzimanova i dzez, razumeš li ti čoveče da nismo mogli da spavamo do pola jedan! Ni mi ni deca. Volim i koncwert ibilo bi super da se samo završio do makar 23h? Zar ne razumeš da ta kutura koju prodaješ ne znači ništa i zagađena je, jer je pravila buku u ponoć u centru grada i nije dala masi ljudi da spava. Kako ne shvataš da nije u pitanju mržnja prema dzezu već da danas neki moraju da zarade hleb a nisu u stanju jer nisu spavali! I da to nigde nema više ni u Zanzibaru! Ili pravi koncert u pristojno vreme(zašto nije organizovan u pristojno vreme je pravo pitanje a ne zašto su se ljudi pobunili protiv buke u ponoć!!!) ili pravi ne neku ledinu ne uznemiravaj građane gde god da žive, ne kažnjavaj nikog što živi u centru..a što se roštiljijade tiče to je najgori period u gradu na šta sam ja, kao neko ko živi u centru, na vreme upozoren kao pred prirodnu katastrofu i onda emigriram i ne dolazim 7 dana! Najgori period u Leskovcu u godini!

Zanzibar
26.06.2015. 13:28
Odgovor za  zoran jović

U krivu ste gospodine. Pre nego što nešto prokomentarišete informišete se. Ili otiđite na duže u emigraciju. Leskovac najviše trpi od takvih kvazi-urbanih likova.
Pročitajte: WIPO, ili – The Constitution of Zanzibar
http://www.wipo.int/edocs/lexdocs/laws/en/tz/tz028en.pdf

Milos
26.06.2015. 14:33
Odgovor za  zoran jović

Pokusacu makar delimicno da se slozim, ALI zar se tada ne radi i ne zaradjuje za hleb, zar se tada ne spava, zar tad mala deca nestanu iz grada (mislim kad putujuci seljacki cirkus dodje u grad na 7 dana)???Imam dva pitanja, prvo zasto se tada ne organizujete svi iz centra jer to traje godinama po nedelju dana, zasto ne pisete peticije, zovete policiju, ministra koga god?! I drugo pitanje gde „emigriras“ na 7 dana kad to djubre stigne na glavnu ulicu?

Dshn
26.06.2015. 14:54
Odgovor za  zoran jović

Zanzibare doktore ulepšao si mi dan :

Dejan
26.06.2015. 19:08
Odgovor za  zoran jović

Delimično ću da podržim glas protiv preterane buke. Ali nikako ne mogu da podržim stav da centar jednog grada treba da umre da bi ljudi tu spavali. Imam super odgovor za sve vas. To vam je cena života u centru grada. Lepo se mrdnite na periferiju grada, tamo nema buke. Grad treba da živi a ne ko da je odred zombija prošao to veče kroz njega.

ivan s
27.06.2015. 07:57
Odgovor za  zoran jović

razumem ja zorane jovicu a razumes li ti jes li citao blic juce i jesi li citao komentare smeje nam se cela srbija nismo mogli da spavamo smeta nam muzika ,mala deca idi bre

v.
27.06.2015. 12:59
Odgovor za  zoran jović

i sta kaze ustav, jel ima il nema u zanzibaru LOL

keepwalking72
26.06.2015. 11:52
Odgovor za  stanislav

Hoces da zivis u centru grada to ima svoju cenu,ako ti smeta vrati se u selo iz koga si dosao

neznalica
26.06.2015. 15:12
Odgovor za  keepwalking72

Nema ovde vise komentara..zasluzujete vi Vucica..kad vam je buka u centru u ponoc normalna i „kulturna“ i kad je razlog za podrsku jos gora buka koja traje 7 dana..nema ovde spasa ili se samo najfrustriraniji javljaju ovde…ali srecom pa makar policija radi..istu zovem uvek ubuduce…a cevap cirkus valjda ide iz centra ubrzo

Kide545
27.06.2015. 19:43
Odgovor za  keepwalking72

Ili jednostavno posto mnogo volis jazz uzmes pa ih zamolis da koncert premeste ispred tvoje kuce, jel si razmisljao na taj nacin?

klaris
26.06.2015. 08:25

Prekidaju koncert u centru grada 5 min.posle ponoci, ali zato kad ih u radnicko pozove neko jer mu smeta buka koju prave romi, koji se deru na mikrofon i 5 min.i 5 sati posle ponoci, policija dodje posle 50 poziva, uzme 2 crvene i nista. Galama se nastavlja samo duplo jace. E to je nasa Leskovacka policija!!!

zoran jović
26.06.2015. 08:40

Da li neko razume da je radnog dana u centru grada gde žive hiljade ljudi neverovatna buka bila do posle ponoći? Da li je neko moga da organizuje da ovo traje makar do 11h? Da li mislite da bilo gde u civilizovanom svetu ovo može da se desi, da građani budu uznemiravani do posle ponoći zbog nekog koncerta? Shvatate li da mala dece nisu mogla da spavaju, shvatate li da roditelji nisu mogli da uspavaju bebe? Shvatate li da su stotine ljudi noćas pili lekove za smirenje jer je neko smislio da dzez koncert sa neverovatno jakim ozvučenjem održi u centru grada, radnog dana, u ponoć?? Da li „gradska“ vlast ode popodne u svoja sela pa ih ne interesuje šta se dešava u centru grada gde, ponavljam žive hiljade ljudi koji nisu mogli da spavaju? Neko za ovo treba da odgovara, pozivam gradonačelnika koji tvrdi da je „gradski“ da smeni sve odgovorne i pokaže da je ono što se predstavlja!!!

Dshn
26.06.2015. 14:56
Odgovor za  zoran jović

Brate nema potrebe da se javljaš više, Zanzibar te je odjavio za sva vremena.

Student Privatnog
26.06.2015. 22:07
Odgovor za  Dshn

Skromno priznajem da sam današnji The Constitution of Zanzibar bio ja. Skromni i nenametljivi Student Privatnog 😉

Tuga
26.06.2015. 08:44

Da je Milica Pavlovic pevala pekinuli bi posle 4h , ovako dosli neki Marko Đorđević, Vasil Hadžimanov i Branko Trijić da uznemiravaju ovaj napaceni narod , SRAMOTA………

Sasa
26.06.2015. 09:06

To moze samo u Leskovcu.

leskovccanin
26.06.2015. 09:07

Uuuuaaaaa, nisu mogli da izdrze sat vremena!

Student Privatnog
26.06.2015. 09:29

Za kratko vreme jazz gim se u glavu uvikao. Naviklo to na urinokulture i zvuke roštiljijade. Zato je i treba ostaviti u centru, kad nisu za ništa bolje.

Igor
26.06.2015. 09:35

Pa niti je to roštiljada niti je u pitanju „Kamiondžija“ iz Svrljiga sa sve striptizetama pa da može do sitnih sati. Ponoć i fajront, nego šta

Krcko
26.06.2015. 09:58

Da su gostovale one gologuze pevaljke pod satorima ne biste se bunili…sram da vas bude.Za vas je samo vasar kao sto je rostiljijada pa da vam zvece po celu noc a da rec ne smete da kazete.

banana state
26.06.2015. 10:06

Naravno, a ne smeta im kad na Rostiljijadu dodju zvezde granda ili keba ili zorica brunclik i poje izvorne narodne seljadijske pesme do 2 noću. Poremećen sistem vrednosti,sve je u aut otišlo braćo i sestre. Evo bar krenuo wizzair iz niša pa možemo da begamo na vreme.

Doktor
26.06.2015. 10:33
Odgovor za  banana state

Idi sine i ne okreći se!!!!

zoran jović
26.06.2015. 11:36
Odgovor za  banana state

Samo u banana state može da se pravi koncert u centru do pola jedan radnog dana!!! Kad uzmeš taj viz air javi nam ima li tamo takvih koncerata..

banana state
26.06.2015. 15:03
Odgovor za  zoran jović

Gospodine Zorane, ja shvatam vase frustracije i to sto vi zaradjujete hleba i sto spavate u pola 12 a u 2 se budite da gledate tv1000, ali i tim muzicarima je ta svirka zaradjivanje hleba za decu, znaci ni vi ne mislite na drugog i ometate ga u poslu, jel da? Treba da idete kod organizatora da ga vucete za usi, a ne da zovete policiju da prekida svetski poznatog muzicara. Ili jednostavno sledeci put kad otvorite skupoceni sampanjac u centru grada nagurajte pampuri u usi da vam ne smeta seljacka buka.

krivo je more
26.06.2015. 10:06

A zasto se u centru grada, na otvorenom prostoru, organizuju takve manifestacije? Bilo koje vrste, usmerenja, zanra? Zar ne postoje diskoteke, sale, hale….
Ovo je civilizacijski nedopustivo!
Neko se mozda u tim trenucima (i pre poboci) bori za zivot, trpi velike bolove…
Ima ljudi koji su u zalosti i kojima u tim trenucima pricinjava bol…
Ima onih koji spremaju ispite…
Ima dece koja zele da spavaju a ne mogu zbog buke…
Ima onih koji ne vole da slusaju taj zanr muzike…(neka se startiji sete nekadasnjih autobusa Jugekspresa i „muzike“ kojom su vas soferi iliti music style makeri bombardovali od LE do BG)…
Ima onih kojima tisina prija…
Ali za svaku vlast je bitno da se narod veseli i navija za klubove i reprezentacije, kako se ne bi pobunio protiv nameta i haraca…
HLEBA I IGARA! Rekose Rimljani…
To vazi i dan danas a kakvi smo vazice dok postoje oni koji ne misle…i oni koji manipulisu…

Student Privatnog
26.06.2015. 10:38
Odgovor za  krivo je more

„…HLEBA I IGARA! Rekose Rimljani…“
Izvinite, a gde su danas ti vaši Rimljani kad su bili toliko pametni? Preživeli smo, na vašu veliku žalost, samo mi, übermensch – Srbi i Romljani 😉
(molim glupe osobe da ne čitaju moje komentare)

Tako je Student :-)
26.06.2015. 12:54
Odgovor za  Student Privatnog
Krivo je more
26.06.2015. 16:41
Odgovor za  Student Privatnog

E ti si zaista student privatnog…sta drugo reci…
Zar ne shvatas da ljudi imaju pravo na svoj mir i da je izbor muzike licna stvar? Zar ne shvatas da niko nema pravo da remeti mir drugih, na bilo koji nacin?
U kom je to veku Leskovac, bar jednim delom?
Svejedno da li je u pitanju Grand, Hadzimanov ili Palmini Betoven i Sopen…Zar dozvoliti da neko, ko god bio, vrsi teror nad drugim ljudima zato sto on obozava neku vrstu muzike? PA to je skandalozno!
Svako ima pravo na svoj mir i niko nema prava da remeti taj mir! Organizatori treba da se stide sto nisu nasli nacin da omoguce onima koji vole tu muziku da u njoj uzivaju a da oni koji zele da spavaju to mogu i da urade.
Zestoki sam protivnik policijskih metoda, ali SVAKA CAST i BRAVO za MUP Leskovac koji su zastitili red i mir u Gradu. Samo da nastave tako i budu principijelni. A sto se tice Rimljana, posto si student privatnog, pitaj nekog ko zna u kom se periodu rimske istorije grade arene, kad ta izreka postaje krilatica i da li je rim propao zbog Cicerona, Katula, Juvenala, Vergilija i drugih ili upravo zbog onih sa privatnog. O nasoj istoriji ne zelim da polemisem sa sledbenicima onih koji su lansirali nenaucne teorije, mislim na arhitektu Deretica i Olgu Lukovic Pjanovic. Ono sto su oni dobro uradili, to je lepa zarada koju su stekli za sebe licno prodajuci naivnima kvazi-naucnu literaturu.
Srdacan pozdrav Studentu Privatnog.

Student Privatnog
26.06.2015. 21:43
Odgovor za  Krivo je more

@Krivo je more, kad pogledam komentare lokalnog dramoseraja istog momenta budem prezadovoljan svojim nadimkom. Jako koristan nadimak, a pre svega human. Jer svaka iskopleksirana dalabu i niži oblik virtuelne egzistencije može da NADIMKU „oponira“ tako što će pomeriti jeziče u stranu i slavodobitno u tastaturu otkucati ono čuveno „E ti si zaista student privatnog…sta drugo reci…“ 🙂
Zamisli samo koliko sam tona sreće i radosti doneo tonama nižerazrednih zemljaka svojim nadimkom („He he he, pa on se zove Student Privatnog“)
Ja tebi neću reći da si ladno mogao/la da za sebe odabereš ime: Bubalica ili Wikipedijaš. Ali neću, jer sviđa mi se to Krivo je more i nemoj nikad da ga menjaš.
Meni se čini da napisah da su moji komentari od sada, pa nadalje a i ubuduće verboten für ograničene osobe. Jel znaš zašto? Zato što nema tih tvojih Rimljana 🙂
Sad ti preostaje samo patetika, poezija ili mitovi.
Toplo preporučujem Bajaginu pričalicu „Rimljani“.
Deretić, Pjanovićka…? Ha ha ha.
Srdačan pozdrav takođe, i nadam se da nisi baš tolika lujka.
Neka se pripremi sledeći „portaliks- dumb“.

Krivo je more
27.06.2015. 01:29
Odgovor za  Student Privatnog

Ja ti ne mogu pomoci, nisam iz te struke. A…stvarno si Student Privatnog. Vidi se!

Rim-tuki-tuki
26.06.2015. 23:15
Odgovor za  Krivo je more
VladaBrada
26.06.2015. 10:35

Ал’ кад пршти потурчењачки турбо-фолк и муслиманско арлаукање, то, наравно, не смета….

zoran jović
26.06.2015. 11:31
Odgovor za  VladaBrada

vlado brado i tebi odgovor, nije ovde pitanje muzike, muzika koju pominješ je zaista užasna, ali zamisli da sa decom nisi mogao da spavaš do pola jedan..nije pitanje muzike već zašto koncert nije organizovan u normalno vreme(u pitanju je radni dan) i završen na vreme, ako je već moralo u centru, ili ako nije moglo u normalno vreme zašto nije bio tamo gde nikom ne smeta? Kako možeš da uživaš u muzici kad znaš da hiljade ljudi i dece ne može da spava? Gde ti je tu urbani duh, gde je tu kultura, šta je tu rock&roll? Ajd malo razmisli pa piši..

Dshn
26.06.2015. 15:43
Odgovor za  zoran jović

Sine Zorane, a koji ti hleb zarađuješ i žališ se na spavanje pa ne možeš da radis, kad ceo dan pišeš ove komentare? od 10 do 13h pišeš tri komentara:) Koje je to tvoje radno vreme 🙂

Dshn
26.06.2015. 15:50
Odgovor za  zoran jović

Pošto spavaš u 12, morao bi da ustaneš bar u pola 7 i da radiš od 7 do 3, što nam govori da svoj hleb zarađuješ tako što pišeš komentare po internetima u radno vreme. Ko je tvoj šef? Treba reći čoveku šta radiš.

Dule
26.06.2015. 16:57
Odgovor za  zoran jović

Sto lupetas tu kad niko do 1 ne legne da spava, a ni ta mala deca do 3 ne idu u krevet kad zasednu kod kompjutera i samo citam sta pises, same baljezgarije a ceo dan provodis na fejsu, svaki koncert po zakonu do 1h mora da bude gotov !

zoran jovic
26.06.2015. 20:14
Odgovor za  Dule

Svima koji podrzavate koncerte bilo gde u gradu do ponoci samo da znate: bilo je u Leskovcu mnogo fenomenalnih koncerta u ona mnogo normalnija vremena..bjelo dugme, leb i sol, atomsko skoloniste, kerber, parni valjak, riblja corba, bajaga, massimo savic, itd.mi smo isli na te koncerte koji nikad ali NIKAD nikog nisu uznemiravali jer su organizovali normalni ljudi za normalne ljude..ovo u ponoc je prava bahata seljastina, prostakluk kao i ovi koji to podrzavaju. Bravo za MUP. I nikad u zivotu nisam rekao bravo za mup ovo je prvi put…

Student Privatnog
26.06.2015. 11:43
Odgovor za  VladaBrada

A šta bi to bilo po vašoj volji, brate gospodine? Nešto pohrišćavljeno?
Možda „bih“ ste izvoleli koncert duhovne muzike?

Odoh ja na kafu.
Jer i kafa u Seljari-okruženju je bolja varijanta nego čitanje komentara na portalu.
Izvolte ko je za piće.
Prepoznaćete me po bahatosti i po tome što ću vrlo glasno komentarisati Parove.

prekinuli makedonca !!???
26.06.2015. 15:00
Odgovor za  Student Privatnog

Da je neko nas pa neka ga hapse,ali dosao iz makedonije! cast nam ucinio!!! Fuj zapostupak.

XXX
26.06.2015. 19:09

Vasil ne zivi u Makedoniji ,samo je poreklom .

@xxx Još strašnije
26.06.2015. 19:57
Odgovor za  XXX

Ako je i poreklom sa strane neko došao da pr..e u LE, mora mu se klanjati, barem ko zna da klanja.

jamm
26.06.2015. 11:16

Sta ocekivati od Juznu prugu 🙂 (cast izuzecima)
Lele bato daj Stoju, rakiju i guzove da djipaju i nema si problem.
Vasile brate, sledeci put na livadu pod satru ki na svadbu i sve ce mogne 🙂
Tuga brate …

li
26.06.2015. 11:53

Ogromna je buka u glavama tih ljudi preko dana, pa im je neophodan mir uvece. Potpuno razumljivo. Sledeci put napravite koncert u 8 ujutru. Imate pravo po zakonu.

Dragan
26.06.2015. 14:13
Odgovor za  li

Ogromna je RUPA u glavama mnogih ljudi tokom celog života pa malo džeza ne može da im škodi.

mkc
26.06.2015. 11:55

da je Grand trajalo bi celu noć i niko se ne bi žalio

keepwalking72
26.06.2015. 11:57

Kako uspe da se politizuje jedan kulturni dogadjaj ja sam inace protiv vlasti ali ovakva izjava je u najmanju ruku nebulozna

Seftelija
26.06.2015. 12:00

Finansijska podrska od strane drzave i grada i ne bi smela da se da za projekte koji nisu komletno reseni u smislu organizacije. Ovakve projekte ne bi ni trebalo da realizuju subjekti koji nemaju potrebne kapacitete u smislu obezbedjivanja, zastite, i sigurnosti posetioca.

Bravo
26.06.2015. 13:18
Odgovor za  Seftelija

Taj Sabdžekt je zeznuo stvar.

Singidumljanin
26.06.2015. 12:45

Pa jeste kad nije Ceca ili Seka, koj će nama malo kulture…..

Milos
26.06.2015. 13:21

SRAMOTA!!! Kad vam stigne sedmodnevni sabor sela u grad uz dim rostilja i znojave masne pevaljke koje urlaju do zore to vam nece smetati, smetaju vam umetnici! Malogradjanstino! Nece nama biti bolje dok se ovi sto im prazi luk viri iz odredjenog dela tela ne vrate na svoje rodne livade! I nije se dzabe placala trosarina za ulazak u grad u neka srecna vremena! Hoces da zagadjujes gradski vazduh, PLATI!

Aleksa Žunjić
26.06.2015. 16:14
Odgovor za  Milos

Mogao bi ti Miloše u znak izvinjenja Hadzimanovu da dozvoliš da se koncert održi na tvojoj rodnoj livadi.
Treba da te je sramota! Mada verovatno je to od gradskog vazduha, pošto ga ne placas možda si preterao pa ti udario u glavu. Eto odlične ideje za novu taksu na ‘gradski’ vazduh.
Normalno je da se ljudi bune kada im neko organizuje koncert u ponoć u centru grada radnim danom.I nema tu opravdanja i poređenja sa Roštiljijadom, ni njoj ni ovakvim skupovima nije tu mesto. Ako tebi smeta što je komšija pojačao narodnjake i ne mozes da spavas, ne znači da ti sutra treba da odvrnes džez do daske jer je bolja muzika pa će njemu manje da smeta i bolje ce da spava. Sramota je sto ima takvih ljudi poput tebe koji imaju tako glupe stavove i neverovatnu potrebu da napadnu druge, gundjaju i nađu krivce i gde ih nema.

Milos
26.06.2015. 20:06
Odgovor za  Aleksa Žunjić

Prvo, jako sam ponosan sto nemam „rodnu livadu“ i sto udisem gradski (ali jako kontaminiran) vazduh besplano. Te „ljude“ koji se bune, nisam cuo da jednu rec progovore kad se dovuce sedmnodnevno djubre u grad i ne zagadjuje do ponoci vec do ranih jutranjih sati. Sto se glasne muzike tice, Hadzimanov je imao 14 puta slabije ozvucenje od svih onih masnih pevaljki i zeljkovih zvezda (namerno malo slovo, da ne osetis neodoljivu potrebu da mi ispravljas gramatiku). Moj stav je APSOLUTNO na mestu, ne gundjam samo konstatujem. I evo ti jedan besplatan savet sada, tolerancija je najveca podvala i zabluda koju smo progutali u 20.veku, razmisljaj o tome. I naravno, vratiti trosarinu (mislim da te je to najvise pogodilo pa si dobio nagon da diskutujes), nasao si se prozvanim.

Aleksa Žunjić
26.06.2015. 21:39
Odgovor za  Milos

U pravu si, izgleda da deluje taj kontaminirani ‘gradski’ vazduh pa se dobije potreba za ponižavanjem drugih ljudi.Ja nikada nisam i nikada neću deliti ljude po mestu rođenja. To što se neko rodio ili živi na selu ne znači da on automatski manje vredi od onog u gradu, niti je onaj u gradu po definiciji kulturniji i pametniji.I na selu i u gradu ima jako kulturnih, poštenih i obrazovanih ljudi. Tako da tvoja podela dovoljno govori o tebi. Ja ljude delim na dobre i loše. A da se vratimo na temu, ovde je problem organizator koji nije predvideo da može doći i do ovakvih situacija. Ne možeš nikome uskratiti pravo da u svom stanu mirno odmara bez uznemiravanja od buke u ponoć radnim danom, samo zato što ti se sviđa određena vrsta muzike. Pa ako su organizatori imali sve dozvole i uredno prijavljen događaj i ako ovi ljudi koji su prijavili nisu u pravu zašto je policija reagovala? I odakle znaš ko je uopšte prijavio, možda su se bunili baš ovi ‘gradski’? A što se tolerancije tiče evo vidiš kad neko ne želi da toleriše muziciranje pod prozorom on pozove policiju i reši problem. Trebalo bi da razmisliš pre nego što javno objaviš neki komentar, a ja imam potrebu da odgovorim jer ne mogu da podnesem da neko na bilo koji način omalovažava i diskriminiše druge ljude i čini ih manje vrednim.

zoran jovic
26.06.2015. 22:33
Odgovor za  Milos

Evo ovakvi koji tvrde da je ‘tolerancija zabluda’ pisu i podrzavaju ovaj prostakluk…poruka normalnim ljudima da se ne nerviraju jer takvi pisu ove podrske..normalne zemlje ovakve koji su protiv tolerancije izoluju, a samo je korak od ovakvog stava do mrznje a onda i do krivicnih dela…bece ovaj daleko(osim ako nije prosvercovao mobilni u neku instituciju zatvorenog tipa)..dole prostaci svih boja i ideologija! Voleli dzez ili narodnjake sve jedno ako je neko prostak dzaba mu dobar muzicki ukus…

Milos
27.06.2015. 00:15
Odgovor za  Milos

Odgovoricu i Zoranu i Aleksi u jednom komentaru. Ja NIKOGA nisam ponizio to je prvo. Najvise mrzim licemerje, a ovde ono kipi na sve strane upravo zbog rostiljijade. Ne kazem da tih 10min nisu smetali ljudima ALI GDE SU KAD IM 7 DANA URLICE TURCIZAM I GOLOGUZE PEVALJKE!? Po Zoranovom kometaru bi rekao da zajedno sa tim klincima izadje pod najblizu satru, svom malom naruci vopi (ljubi ga tata, tako je i on poceo sa 12 godina) i zajdno stipkaju gole tete. Batali me tih ultra opstih mesta „delim ljude na dobre i lose“, kazi ti meni ko je po tebi dobar a ko je los, i znaci li recimo da onaj ko nije los je automatski i dobar? Tolerancija JESTE najveca zabluda i prevara plasirana, i na nesrecu nasu, progutana u 20.veku a to nisam ja izmislio nego ljudi mnogo pametniji od mene. Poenta mog komentara je bila da licemerje vlada i da ga treba ocistiti bez grama tolerancije! Da li ce policija biti ovako revnosna kad dodje sedmodnevno djubre i sljam u taj isti centar grada, da li ce se buniti stanari??? Razmislio sam ja odlicno, razmisli ti jos jednom Aleksa a ti Zorane emigriraj tamo odakle si dosao na duze od 7 dana, ako moze zauvek bilo bi super. Ako i dalje sumnjate u mene ili u sebe, eno pogledajte ovu vest na ovim jacim, beogradskim medijima i komentare.
Pozdrav iz institucije!

Aleksa Žunjić
27.06.2015. 12:08
Odgovor za  Milos

Ne bih da ulazim u dalju polemiku jer je očigledno da se ne razumemo.
Da bi se organizovao koncert ili bilo kakav javni skup potrebno je da organizator prijavi policiji između ostalog i vreme u kome će se isti događaj održati. U jačim medijima smo mogli da procitamo da su tražili dozvolu do 12. Odugovlačili su i vreme je isteklo.Građani iz okolnih zgrada su to iskoristili. Pravila se moraju postovati i policija je reagovala jer su stanari bili u pravu i imali osnova za prijavu.Da je skup prijavljen do 1 posle ponoći ili da su počeli sa programom sat ranije, stanari iz okolnih zgrada su mogli da se bune koliko god hoće, i da zovu policiju ali njihova reakcija ne bi imala efekta.Na rostiljijadi prijave na nedelju dana i niko im ništa ne može. A što se komentara tiče vidimo licemerstvo na delu. Umesto da organizator prizna grešku, izvini se i za ubuduće nauči lekciju oni napadnu stanare okolnih zgrada, a masa dočeka priliku da ispljuje sugrađane.

neta
26.06.2015. 14:51

Plači, voljena zemljo!Nad sobom i nad svojim narodom i vlašu kakvu je izabrao!