Na takozvanoj Kosini 2 na novom auto putu u Grdeličkoj klisuri ponovo je došlo do klizanja zemjišta zbog čega je deo desne strane kolovoza, od Leskovca prema Vranju, zatvoren na tom mestu za saobrćaj.
Reč je o najproblematičinoj deonici na kojoj se još tokom 2018.godine potporni zid tri puta urušavao, a izgleda, da nije pomogla ni nakdno podignuta galerija.
Na ovoj kosini, njenom savladavanju puten niza potpornih zidova u vidu stepenica, praktično nisu prestali radovi od puštanja auto puta u saobraćaj, ali uprkos obećanjima oni još nisu završeni.
Izvor:Vranjenews
Foto:Vranjenews
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Strasno i zalosno
Stizu kletve. Oteto, prokleto.
Štedeli na malter?
Da su angazovali Crnotravce koji su izgradili salu na strsnu velelepne zgrade i puteve a ovim nasim koridorom ponosili se, ali steta
Pre nekoliko godina, dok su radovi uveliko bili u toku, pitali novinari mestanina nekog sela u blizini, sta misli o trasi puta. Covek ime je odgovorio da taj put nece opstati i da ce vecito da klizi prema Juznoj moravi. Nije bez razloga stari autoput isao drugom stranom koja je daleko stabilnija. Em los projekat, em losi izvođači i evo rezultata. Bruka i sramota. A vrhovni komandant smislio resenje, da se brda premeste. Unistili su grdeličku klisuru.
A kad ce proradi Tulovski kanal?
Pa radi odavna. Ja pročitao da je bilo svečano otvaranje. Ljudi se sakupili, pljeskali, skandirali, divili se.
Tek ćemo mi da plaćamo cenu ovakvog „burazerskog“ načina vodjenja države… I ne samo mi, nego i naša naredna kolena…
Па јел вам рекао највећи да преселите брдо?
Jos u vreme komunizma se odradio predlog i projekat sa jednim krakom preko vucja-kukavice a ostao bi stri za drugu trasu , ujedno vucje bi progledalo ovako pustinja tamo pustinja vamo, zalosno, predejane zatvorili i to je gasenje svetla
Poput bioloskog rata, savremini vid plhacke ne na delu. Nit se konvencionalno ratuje, niti se uhradjuje ko nekad sa10%. Lapo lapo taman kakva ne i izgradnja. Jedna strana putabu funkciji. Druga otisla s provizijom.
Vidim nikome ne odgovara ovaj auto put .Vama koji iz dvorista izadjete jednom nedeljno a na autoput izadjete jednom godisnje smeta sve , sve bi vi bolje uradili a kad prolazite istim tim putem snimate storije za drustvene mreze i hvalite se gde ste prosli.
Mi koji tim putem prolazimo 2x i vise dnevno jako dobro znamo koliko znaci a to sto kliza brdo , odvaja se kolovoz ili sta znam sta vec verujte zabole nas bas mnogo…
Pojedincima nikad nista nece odgovarati … Ali razmislite malo sta ste dobili a sta izgubili izgradnjom ovog puta , ne govorimo o politici ko je i sta ukrao ,da li je i koliko.Svi bi mi sebi stavljali u dzep da smo u poziciji tako da ….
Pozdrav i svako dobro
Stavljao bi u dzep, je li sendvičoždercu?!
Jao lopine najvece, kada padneste sa vlasti za godinu, dve, pet, deset bice malo mesta u zatvorima za vas, pa ce morati da vas trpaju u bunare!
On bi malo da kraducka, al ne sme od većih lopovai.
Još od vremena kada je odlučeno da autoput zaobiđe Leskovac i ode prema Vlasotincu,zahvaljujući Žiki Žmigavcu, ovo je moglo da se predpostavi. Stara trasa je rađena upravo sa druge strane zbog klizišta, ovako zahvaljujući nesposobnosti i mutnim radanjama nekih od ranije sadašnja vlada mora to brdo da se pređesti celo.
Jelena, ovu trasu je izabrao tvoj veliki vođa, jer su postojale još dve opcije. Jena je da id preko kukavice, a druga da se razdvoje trake, kao u Makedoniji i da jedna ide starom trasom, a druga trasom iznad motela Predejane. Ne, tvrdoglavi AV je želeo najtežu trasu i najzahtevniju, kako bi se hvalio da je to najveći uspeh u „istoriji čovečanstva“ iako su svi upozoravali da je najskuplja i najrizičnija trasa. Ali izgleda da su i više sile umešale svoje prste i upozoravaju nas da je krajnje vreme da se ovi sklone, jer se zemlja sručila na „svetlo na kraju tunela“. Naravno sada ih nemau ogromnom broju botovi da opravdavaju i hvale ovakvu „lepotu“. Mnogo nas koštaju sve lepoteove vlasti i previše.
#Goran
Vaš komentar je od prve do poslednje rečenice apsolutno tačan. Najbolja varijanta je, bar tako kažu, bila ona iznad predejanskog motela i groblja. Ta strana je dosta suva i nema bujičnih potoka. Odrastao sam u Predejanu i kad god padne kiša, ona strana (koraćevska) kojom prolazi sadašnja trasa autoputa je kao vodopad. Ne zna se sa koje strane bije voda. Mislim da nema drugog rešenja osim da rade sve iznova ali sa druge strane. A mogli su jednostavno a bilo bi i jeftinije, da provuku tunel skroz do izlaska iz klisuru. Ostala bi priroda netaknuta i njen biodiverzitet očuvan. Onaj ko je aminovao i sproveo radove treba polati na dugogodišnju robiju. Još su bili toliko drski da uzmu bugarskog izvođača. A vi znate o čemu pričam.
Ko ga je pravio dobro je i ovoliko trajalo…