Pošta Srbije uvodi novi kanal komunikacije sa korisnicima putem Viber poruka i to počev od subote, tačnije 19. marta. Sve informacije o prispeću paketa ili post-ekspres pošiljke za dostavu na adresi i obaveštenja o njihovom čuvanju za isporuku u pošti, Pošta Srbije će primaocima slati putem Viber aplikacije.
Od 19. marta komunikacija će funkcionisati na način da se najpre šalje Viber poruka, a ukoliko prijem poruke nije omogućen, jer mobilni telefon korisnika nije na internet mreži ili korisnik nema instaliranu Viber aplikaciju, informacije o pošiljci i njenom statusu dobijaće se kao i do sada, u SMS poruci.
Ova novina preduzima se na zahtev velikog broja korisnika, a sa ciljem lakše i brže komunikacije sa korisnicima koji u velikom broju koriste Viber aplikaciju kao kanal za razmenu poruka i obaveštenja, i prati ciljeve dalje modernizacije i unapređenja poštanskih usluga.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Kakva idila,a šta je bilo sa novim štrajkom????