VRANJE – Grad Vranje u buduće investitorima može da predstavlja svoje prednosti za poslovanje novom promotivnom publikacijom „Vranje, pravo mesto za vašu investiciju“, koja je izrađena u okviru projekta brendiranja ovog grada.U okviru projekta „Promocija Grada Vranja kao mesta povoljnog za investiranje“, izrađeno je 5.500 promotivnih brošura na srpskom, engleskom, italijanskom i nemačkom, kao i dodatni promotivni materijal. Osim ovoga, napravljene su android i iPhone aplikacije za „pametne“ mobilne telefone, koje korisnicima olakšavaju pristup informacijama sa zvaničnog veb sajta grada. Sve ovo će predstavnicima Vranja omogućiti da prestavljaju prednosti grada na sajmovima i ostalim skupovima investitora.
„Gradska uprava i EU PROGRES imaju zajedničku razvojnu viziju, pa će ovaj projekat pomoći privlačenju investitora koji bi mogli da započnu poslovanje u Vranju. Sada predstavnicima ambasada i privrede možemo da kroz jasnu i sadržajnu publikaciju pokažemo kakvu infrastrukturu, olakšice i potencijale ulagači u Vranju mogu da očekuju. A privlačenje novih ulagača je pravi put za otvaranje novih radnih mesta“, rekao je gradonačelnik Vranja Zoran Antić.
„Vranje prepoznaje da je proces stvaranja uslova za privlačenje investitora veoma složen, a promocija uslova za ulaganje je samo deo toga. Ne postoji druga šansa da se ostavi prvi utisak, naročito u poslovnim susretima, a nova publikacija pruža jasne, kratke i korisne informacije o mogućnostima za ulaganje“, rekao je zamenik menadžera EU PROGRESa Marko Vujačić.
Projekat brendiranja Vranja finansirale su Evropska unija i Vlada Švajcarske preko EU PROGRESa sa oko 12.000 evra.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!


















