U samom Leskovcu 4 pružna prelaza obezbeđena su automatskim sistemom osiguranja sa polubranicima, a ostalih 7 u okolini grada nemaju rampe na prelazima ali su obeleženi adekvatnom signalizacijom.
Završetak radova na rekonstrukciji pruge na deonici od Vinarca do Đorđeva očekuje se do kraja aprila.
„Od ukupno 11 putnih prelaza 9 su urađeni sa gumenim panelima i 2 od kamene kocke. Radovi su obuhvatili donji i gornji stroj, kao i izradu kanala i drenaže“, nabraja Svetlana Đokić, direktorka na projektu rekonstukcije pruge Železnica Srbije.
Ona priznaje da se često dešava da pružni prelazi ne funkcionišu, ali da nema razloga za strah jer mašinovođe imaju zadatak da stanu ispred takvog pružnog prelaza i propuste saobraćaj.
„Građani često zloupotrebljavaju takve situacije pa namerno slikaju baš kada prolazi voz dok je rampa podignuta, ali zaista nema razloga za paniku“, dodaje.
Najbitnija stvar kod rekonstrukcija pruga je da će se vozovi duplo brže kretati od jedne do druge deonice.
„Do sada su na ovom potezu lokomotive razvijale brzinu od 50 kilometara na sat, a sada će moći i do 120“, istakao je prilikom obilaska radova gradonačelnik Leskovca GoranCvetanović.
Radove na rekonstrukciji pruge na jugu Srbije u dužini od 40 kilometara dinansira se iz kredita Ruske federacije, a ukupna vrednost radova je oko 9,5 miliona dolara.
Dragan Marinković
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
A sinoc rapma podignuta u trenutku kada je teretni voz prolazio…
Nema razloga za paniku a rampa se ne spusti? Apsurd, glupost neverovatnih razmera. Pa šta je ovo ljudi moji. Dal smo tolko ludi više nema smisla. Šta je sledeće???
Fala Bogu što će vozovi ponovo da prolaze kroz Leskovac. Putovanje vozom je najromantičnije.
vozovi jure ko u japan