Reč nije na prodaju

JuGmedia nije na prodaju i naklonost Jugmedie niko ne može da kupi novcem, već dobrim delom. Mi od vas ne krijemo ništa. Prvi smo, i kao veoma važnu vest, objavili odluku o sufinansiranju medija u Leskovcu, među kojima smo i mi.

Poštovani čitaoci,

naravno da nismo zadovoljni iznosom koji je izdvojen za naš internet medij, ali vas podsećamo da smo u 2013. godini radili i bez tog novca, a da vi, pri tom, niste bili uskraćeni ni za jednu važnu informaciju.

I dalje ćemo se truditi da budemo prvi, drugačiji, da plasiramo sadržaje i teme koje drugi nemaju, ili izbegavaju. U isto vreme ne želimo da budemo sudije i tužioci, da vodimo tuđe političke ratove, da vam namećemo svoje stavove.

Podsećamo vas da smo mi novinska internet agencija, agencija, ne nedeljnik, ne tabloid i ne agencija u kojoj se tekstovi pišu na osnovu tračeva i glasina, i nikako i nikada na osnovu nečije želje ili diktata.

Podsećamo vas da mesecima upozoravamo na medijski mrak u Srbiji!

Ni novinarima Jugmedie nije lako. Pod velikim smo pritiscima, mi to priznajemo, ali istovremeno vam kažemo da – odolevamo.

Autor teksta

U protekle dve godine nismo pisali o problemima sa kojima se susrećemo, o jezivim pretnjama i uvredama, čak i članovima naših porodica. Ne retko, dobijali smo, ničim izazvane, i uvrede i udarce od kolega, političara i drugih moćnika.

Neki vispreniji bi na našem mestu tužili, od toga profitirali, od sebe napravili velike žrtve, što mi i jesmo u krajnjoj liniji jer samo naši najbliži znaju kroz kakav se pakao prolazi kada u pola noći stigne pretnja smrću, ili pretnja da ćeti dete ostati bez posla.

Ipak, u, sada već, desetočlanoj redakciji je prevladao stav da se ne bavimo sami sobom, da vas, naše čitaoce, dodatno ne plašimo (jer ako nama prete šta je ostalo za one koji nemaju moć nad praznim papirom).

Mi se vama ne žalimo, mi se ne pravdamo, ali imamo potrebu da vam kažemo da naša pisana reč ima težinu i nije na prodaju.

Samo želimo da vas podsetimo da tih 30.000 dinara ne dolazi iz džepa jedne stranke ili jednog čoveka, nego iz budžeta kojeg svi punimo. Mišljenja smo da čitaoci Jugmedie treba da znaju šta rade njihovi izabrani predstavnici, inače u Leskovcu veoma aktivni, pa praćenje tih aktivnosti izaziva i određene troškove.

Mi se ne hvališemo velikim posetama. Znamo da vi znate da smo postali lideri u čitanosti na jugu Srbije. Mi ne napadamo druge, mi ne izazivamo sukobe, mi samo radimo svoj posao, a ljubomoru, zavist, pakost i mržnju ostavljamo drugima.

Primetili ste da nikada ne komentarišemo druge medije, kao ni kolege. Da pogrešno ne shvatite, nismo naivni. Umemo mi daleko da dobacimo, ali, za sada, nećemo jer smatramo da to nije stvar koja interesuje naše čitaoce koji su nam na prvom mestu.

Neke od pretnji, međutim, nismo baš sasvim prećutali, po savetu iskusnijih i upućenijih. Dostavili smo ih, bar se nadamo, na prave adrese, za svaki slučaj, zlu ne trebalo.

Želimo još da vam kažemo da smo zahvalni za svaki vaš komentar jer nam znači što brinete, jer nam znači što ste svesni kako je sufinansiranje mač sa dve oštrice, a znači nam i vaša kritika. Trudićemo se da opravdamo vaše poverenje.

I, konačno, Jugmedia jeste i biće glasilo svih. Svakodnevni rast čitanosti je pouzdan znak da smo na pravom putu. To je i dokaz da vi prepoznajte novinarsku iskrenost, rad, trud, zadovoljstvo, ali i veliku ljubav koja se ulaže u ovaj medij.

A sve to, ne može se kupiti novcem!


Več 18.maja 2014.godine, na vanrednoj sednici Gradskog veča, sa samo jednom tačkom dnvenog reda, raskinut je ugovor sa JuGmediom, jednostrano, u sufinasiranju iznosom od 30.000 dinara na mesečnom nivou. Šta više, za maj mesec nikada nije isplaćen ni jedan dinar.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

53 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Pera Suca
09.02.2014. 00:37

Milice, nema razloga da se bilo kome pravdas! Samo oni koji nisu imali pojma ko je sta radio svih ovih godina mogu da postavljaju pitanja. A za tebe nema ni jedne druge reci sem hvale za sve vreme od kada ja pratim politicko delovanje svih stranaka u leskovcu… Zna se ko je jedini imao hrabrosti da bude dopisnik opozicionih medija pre 5.oktobra… Mozemo vas nabrojati na prste jedne ruke (ako radimo na cirkularu) 😉

Aleksandar
11.02.2014. 00:26
Odgovor za  Pera Suca

Svako ko razmislja na temu o registraciji putem imena i prezimena treba da ima na umu kako se ovaj sajt u neku ruku razvio upravo na tome da je lako bilo iz anonimnosti uvrediti politickog protivnika pod plastom dobrog gradjanina koji ni mrava u zivotu nije zgazio. Moram priznati da je ovo mesto verovatno najgusce naseljeno staniste postenih gradjana. I svi posteni samo cekaju neku naznaku ko bi kolega mogao da bude i krece udaraljka po privaatnom zivotu uz svsrdnu pomoc urednistva ovog sajta.
Ako bi odavde izbacili politicko vredjanje, prepucavanje i nadmudrivanje bojim se da ne bi ostalo nista u komentarima, jer i ovo malo toga sto nema veze sa politikom je delo onih (a tu ukljucujem i sebe) koji bi svojim recima na politickim temama hteli da daju na znacaju.
Ovi komentari u ovakvoj formi su samo dert glavne urednice ovog sajta, ono sto ne moze direktno u clanke da stavi, ono sto joj je na dusi, ide ovde. Ne, ne mislim da urednistvo pise sve komentare ali ono procenjuje sta da se pusti i sve sto ispadne ispod clanka njihovo je delo.
Kasija, dozvolicu sebi(a vi mi oprostite ako Vas uvredim) da Vam se obratim starim imenom, pre ovog crkvenog Seftelija, zar nije dovoljno procitati pravila iznad komentara i primenjivati ih? Uz to svakako i smanjiti limit karaktera. Kulturniji i inteligentniji komentari vezani za clanak pa da vidimo ko ce preziveti.
Sto se tice nikova na ovom sajtu, zamolio bih svog prijatelja djuru da mi kaze sta je uradio sa belim listicem.
To sto sada nekom ne odgovara da se pojavljuju beli listici u vecem broju nije dovoljan razlog da se ovde ugasi jedan tako dobar nik kome veruju verni citaoci Jugmedie, i to ne oni koji komentarisu vec oni koji samo cute i citaju.

JUGMEDIA
11.02.2014. 01:29
Odgovor za  Aleksandar

“Ovi komentari u ovakvoj formi su samo dert glavne urednice ovog sajta, ono sto ne moze direktno u clanke da stavi, ono sto joj je na dusi, ide ovde.”

Aleksandre,

novinarstvo nije dert, već profesija i ljubav, i u našj zemlji mediji bi trebalo da budu slobodni.

Pa ako je tako, pitam ja vas sledeće.

Od koga se to urednica plaši i to u demokratiji o kojoj vi pričate.
Zašto se urednica plaši?
Čega ili koga se urednica plaši?

Da sam na vašem mestu, ne bih se usudila da iznosim takve konstatcije

Ponavjamm – ničije ratove i bitke nećemo voditi, ni vaše mi djurine, sa kojim postatoste u bliski prijatelj.

Alkesandre, kada god je povećana aktivnsot komentatora na sajtu našeg net glasila, vi se javit sa pretnjama glavnoj urednici koja vam je opsesija, i život i udbonost kvari.

Pri tom ne vodite računa da vas prate makar desetorica koja će poverevati u vašu projekciju i krenu da vređeju uredncu najprimitivnjih rečima, što se više puta dešavalo.

E, pokazaću vam da se urednica ne plaši, Ukoliko nastavite da pritsakate i pretite, bićete sa fogotgfijom prijavljeni direktno kod PVV-a. naravo i kod ostalih. Ajde da se kladimo kome će poverevati – vama ili meni.

Budući da znam ko stoji iza Aleksandar, mislim da ćete napipati sud za klevetu i uvredu. Misim da posle godinu i po dana morate i da ih obrazažate. Jer, komentari su sastavni delovi teksta-

Urednica

dj
11.02.2014. 01:51
Odgovor za  JUGMEDIA

WAUUUUU.

Sta vam je bre ljudi? Pa mesecima smo bili jedna velika i srecna porodica. 🙂

Sta je to uslo u nas? Sta se to, odjednom desava sa nama? ❓ 😯

Nataša
11.02.2014. 02:50
Odgovor za  JUGMEDIA

Kako ćete biti sigurni da je baš to Aleksandar? I ne mislite li da je neetički zadirati u privatnost bilo kog komentatora, naročito onih koji su naklonjeni političkoj opciji prema kojoj vi gajite antipatije? Neprofesionalno, užasan neprofesionalizam!

Aleksandar
11.02.2014. 03:04
Odgovor za  JUGMEDIA

Ja Vas molim da mi kazete gde i na koji nacin sam Vam pretio. Pod punom moralnom i krivicnom odgovornoscu Vam kazem da nikada ali nikada nisam pretio ne samo Vama nego ni nikom drugom. Spreman sam da javno sa Vama, ukoliko smatrate da treba, odem i na poligrafsko ispitivanje. Mislim da duboko gresite za moj indetitet ali bih voleo istinski da neko ove moje komentare pokaze i predsedinku SNSa.
Da odgovorim i na Vasa pitanja.
Prvo da razjasnimo par stvari, da ne mislite da radim za neki drugi sajt i u njihovo ime rusim Vas integritet, nisu Vam ni do kolena. Oprostite mi sto na grub nacin kazem da i ovo moze mnogo bolje. Takodje da ponovim svoje misljenje da ovo ispod na komentarima ne donosi skoro nicemu korisnom sem samopromocije onima koji komentarisu(tu ubrajam i sebe) i samom sajtu(sto vise komentara to bolje za Vas) a na kraju i vlasti jer sluzi poput neke arene. Sadasnji oblik komentara na netu nije izmislio ni Vucic a ni Tadic pre njega vec demokratija. Veliki igraci su napravili pravila, sablonizovali igru i ko ima vece resurse pobedjuje na kraju. Tako ce biti i ovde, mi sada samo koristimo odredjeni vakum na netu jer postoji puno vaznijih stvari koje trebaju da se urede pa ovi nasi komentari vise lice na gladijatorske borbe a ne na partiju saha. Kazem lice jer vi u mom slucaju ne zelite da budete sudija vec dzelat.
Gde sam ja to rekao da se Vi plasite? Novinarstvo nije dert, vec ono sto ste rekli i tu ste u pravu ali forma ovih komentara jeste i tu sam ja u pravu. Forma ovih komentara nije novinarstvo i ne krite se iza toga. Kazite mi da gresim ali zar skoro svi ovi komentari uveliko ne krse pravila koja ste sami postavili? A sta vam donosi tu profit ili „citanost“, pa komentari koji su bas „kako treba“ jer clanci moraju da budu novinarski. To je dert.
Sto se tice danasnje demokratije samo cu reci ljudima da zamisle kako bi bilo da je Bojta za vreme njegove vlasti recimo placao Spaki za njegove tekstove. A i mala paralela, u vreme prosle vlasti mediji su licili na komunisticke dok je danas slika u Srbiji ista kao i u svetu. Svako ko ima motiv, novac i postuje zakon moze da radi pa makar i protiv vlasti.
Voleo bih da mi posaljete sliku na mejl kako bi video da li sam dobro izgledam, ako treba neka gde sam bolje ispao.
Sada kada malo bolje razmislim Kasija je u pravu a i slika uz registraciju. Nije lepo, ja ne znam kako drugi izgledaju a svi imaju moju sliku. 🙂
Ako procitete Vas komentar videcete da ste u stvari Vi meni pretili…

dj
11.02.2014. 02:08
Odgovor za  Aleksandar

Odgovoricu samo na ono sto smatram najbitnijim i u ime odsutnih.

Prisutni ce se sigurno odbraniti i sami i u to uopste ne sumnjam. Mislim, mogao bih to u njihovo ime i ja, ali ne zelim da nikome oduzimam ovo retko zadovoljstvo. 🙂

Potpuno te podrzavam u vezi skracivanja komentara. Vec sam juce u nekom svom komentaru rekao da je Twiter po tom pitanju zakon. Cirka 140 karaktera, pa izvolte. Ne moras ni da znas sva slova. Taman za onaj vas internet tim. 🙂

Sto se Belog listica tice, pitanje nije za mene, ali i pored toga nesto cu reci u vezi njega.

Ja bih zaista voleo da upoznam tog coveka, jer se ocigledno za razliku od mene i tebe, radi o hrabrom tipu koji je napustio ovu nasu dolinu suza i otisao u potragu za ljudskijim zivotnim prilikama.

Nadam se samo da je on dobro i da je njegovo nejavljanje na Jugmedii u poslednje vreme, samo njegov licni izbor koji nije prouzrokovan nikakvim njegovim licnim nevoljama.

Maske
09.02.2014. 11:31

„Samo želimo da vas podsetimo da tih 30.000 dinara ne dolazi iz džepa jedne stranke ili jednog čoveka, nego iz budžeta kojeg svi punimo.“ Kraj citata.
Primećujem da imate različite aršine prema ISTIM izvorima finansiranja. Pre nepune 3 godine, kada je suma bila višestruko veća od sadašnje, upućivali ste mnogo arogantnije odgovore čitaocima koji su vas podsećali da ste finansirani iz „budžeta kojeg svi punimo“. Vaše sopštenje je najblaže rečeno drsko i licemerno, jer se ponašate prema građanima kao da imaju sećanje kišne gliste. Drugim rečima – niste ništa bolji od političara.
Dakle, ako ste sve ovo vreme učili od najgorih, ne očekujete od svih nas da vam aplaudiramo.

JUGMEDIA
09.02.2014. 12:13
Odgovor za  Maske

I po tome se razlikujemo od drugih, što
objavljujemo uvrede na sopstveni račun.
Živi vi nama bili!

Maske
09.02.2014. 12:47

Sad vam, nažalost, ne preostaje ništa drugo nego da budete usiljeno fini. Imate za to trideset hiljada dobrih razloga, i neka je tako. Ne osuđujem vas ja, niti likujem, nema niko od nas prava na to, a nisam ni nameravao da vas uvredim. Ne znam zašto ste moj komentar tako shvatili, svi znamo kako je kad se nagomilaju računi. Samo sam konstatovao da nekadašnji „svetionik leskovačke demokratije“ sada tinja na kineskoj štedljivoj sijalici od 30 vati. Pitanje dana je kada ćete da pređete na neku napredniju rasvetu. 🙂
Šalim se, naravno.
I nemojte više, molim vas, da posežete za infantilnim manipulacijama, iako ste, priznajem majstori za to. Ispada da ja vama želim zlo dok vi naokolo širite ljubav servirajući čitaocima svoju kaluđersku podvižnost i patetiku tipa „objavljujemo uvrede na sopstveni račun.Živi vi nama bili!“
Pa naravno! Živi i zdravi mi bili i vi 100 godina, pa valjda se, podrazumeva da svi mi to želimo jedni drugima. Ili grešim?
Setite se samo Olivera Mlakara i Steve Karapandže sa čuvenom špicom:
„Ali nekih stvari ima, što ne govore se svima; što se samo nekom šapnu…ti znaš“ 😉

JUGMEDIA
09.02.2014. 15:45
Odgovor za  Maske

Srećni vi nama bili!

Ilija Stojanović
09.02.2014. 14:19

Uz izvesna prirodna neslaganja (ipak smo svi različiti i svako od nas ima svoju perspektivu iz koje posmatra stvari) bilo bi nekorektno uskratiti priznanje Jugmediji za sav dosadašnji rad.
Kao kolega, i urednik prijateljskog medija, zahvaljujem vam na svemu što ste učinili za oživljavanje medijske scene u gradu, a samim tim i kulture dijaloga i debate. Kao medij baziran na internetu, javnu debatu o političkoj realnosti grada ste demokratizovali i učinili je dostupnom velikom broju građana. Smatram da je to vrhunski doprinos jednog medija razvoju građanske svesti u našoj lokalnoj zajednici.
Time ste utrli put za mnoga druga internet glasila, među kojima i ono koje uređujem.
Ostanite dobri i budite još bolji.
Za zlonamerne i prevarante je to opasnost. Za sposobne i ambiciozne je motivacija da rade na sopstvenoj konkurentnosti.
U svakom slučaju, pred nama je još mnogo toga dobrog što zajedno možemo da učinimo za ovaj grad.
Svako dobro i puno uspeha želim!

abcd
09.02.2014. 15:19

Redakcijo vredna, srećan vam nedeljni rad!

Mi anonimusi nemamo prvao da vam držimo lekcije, možemo samo da sugerišemo. Jedna vaša koleginica skoro negde veoma iskreno beše napisala da je strah da piše bilo šta na temu politike, što mi je drago, jer je je umesto o politici pisala o sebi i vašoj struci. Iskreno i potresno i na kraju bedno za celo društvo.
I ovde kod vas čitam, možda sam ranije omašio, sa kakvim se problemima srećete i veoma sam tužan zbog toga. Samo vas molim da u buduće ne ćutite već pišete o pretnjama.
Ja vam držim palčeve što se objektivnog izveštavanja tiče. Nastavite, a za kritike ne hajte jer bi vas i sa i bez tridest hiljada kritikovali, to je prosto tako, vi ste medij, navikinite se na to, samo ne dajte da vam prete, prijavljujte.
Ja anonimni samo sugerišem.

1312
10.02.2014. 00:56

Redovno čitam JUGMEDIU i komentare čitalaca aposolutno najrealnije tekstove pišete i imate jako zanimljive čitaoce vidi se po komentarima.Svedoci smo da više i neznamo ko je u kojoj partiji, ali teško nam ide naravno političari misle da vi menjate dresove kao i oni, ali su u velikoj zabludi nastavite samo tako objektivno da pišete i molim vas obaveštavajte nas stalno gde koji političar prelazi jer teško da mi obični smrtnici možemo da ispratimo ovaj prelazni rok ipak su sve veliki transveri.

Шефтелија
10.02.2014. 08:21

Ја се на овом порталу информишем. Не само од вас Југмедио, већ и од мојих колега које овде коментаришу. То сам већ више пута изјавила.
Имала бих, међутим нешто да вам (Југмедио) препоручим. Наиме, мислим да би требали да уведете регистрацију коментатора.
Разлога за исто има пуно. Нећу их наводити. Мислим да непостојање истог неки овде злоупотребљавају. Чини ми се да би вам (Југмедио) предложено умногоме поспешило рад.

JUGMEDIA
10.02.2014. 09:16

Registraciju pod ličnim imenom, ili
izmišljenim. Morate reći na šta
konkrteno mislite.

Jugmedia

bog
10.02.2014. 09:54
Odgovor za  JUGMEDIA

Pospešilo bi efekte rada u komentarisanju. Razumeli smo, ali vi znate da većina nije razumela, jer ona to i ne radi, pa radi njih je to nepotrebno.

Kancelarijski, sa mnogo ulaza vam to efektira. S druge strane vas nerviraju individualisti kreativce pa samo za njih želite da to uvedete. Njih jedva da ima, jer su prestali da se javljaju. Čik pogodite zašto? Pošto ih politika ne interesuje do traje kampanja, oni su rešili da kazne tzv.replikatore, koji će sada morati sami sebe da pitaju, ali i da odgovaraju. Ostali su bez sparinga i to kakvog. Još ukinite višeznačje ,,raznih komentatora“.

Totalna kontrola!Gospodar bez naroda. Ima li to, uopšte, sem u svojoj glavi? Provetrite je, nešto nije u redu sa njom.

Шефтелија
10.02.2014. 11:58
Odgovor za  bog

Evo zbog upravo ovoga što vidite – slučaj kolege „Bog“- a. Komunikacija na ovaj način je veoma teška i dolazi do mnogih nesporazuma. Mi joj još uvek nismo dorasli. Na stranu što ponekad bude i uvredljiva. Mislim da treba uvesti registrovanje nika. Samo to.

JUGMEDIA
10.02.2014. 12:28

već je bilo takvih predloga, ali i teškoća,
pokušaćemo još jednom i ukoliko uspemo bićte obavešteni.

bogoljub
10.02.2014. 13:13

Jeste.Ja Vama nisam dorastao, a često nas zamene. Recite im, molim Vas, tada se oglasite, a ne samo u svoju odbranu, nečasno je.
Šalim se, naravno, uživajte. Lepo meni, lepo Vama. Dopao mi se predlog za žurku komentatora.

dj
10.02.2014. 13:55

Pa Bogoljube, predlozi mesto, nikad se ne zna sta sve moze da ispadne.

Zamisli samo mogucu sliku:

Svecana dvorana Safira. Red carpeti, toalete, odelca, sampanjac, baloni sljokice…

Glamur bato!

Urednica se sa govornice zahvaljuje svojim saradnicima i poziva gradonacelnika da podeli godisnje nagrade istaknutim komentatorima…

…I tu mi se negde uvek prekine san i budim se sav u znoju. Nikako da odsanjam do kraja. 🙁

dj
10.02.2014. 12:42
Odgovor za  JUGMEDIA

Predlazem da registrovanje komentatora moze da se ostvari samo uz licno prisustvo u redakciji, verodostojne podatke, vazecu licnu kartu i obavezno prisustvo dva ziranta.

Takodje mislim da bi sami komentari morali da budu kraci, pa bih voleo da redakcija razmisli o standardu sa Twitera koji iznosi celih 140 karaktera.

Takodje ne bi bilo lose da se mi komentatori okupljamo bar jednom nedeljno. Mislim cisto radi boljeg upoznavanja, razmene iskustava, recepata i sl.

božanka
10.02.2014. 13:16
Odgovor za  dj

A bar 50 potpisa, kao uslov za registraciju?

kuma kumu ispraćala
10.02.2014. 13:38

Šeftelija(ćirilično),

a od kojih se to kolega komentatora informišete, kad je uočena samo vaša prepiska sa izvesnim đ(ostatak mu se izgubio)?
Imam jedno pitanje za Vas.
Da li smatrate da ovde na Jugmedii širite nepotizam tim svojim kumovskim vezama i da li je to burazerski odnos, ovde često spočitavan mnogima?
Hvala, ako odgovorite i ako ne odgovorite.

dj
10.02.2014. 13:58

Nije se izgubio ostatak. Ne brinite, na sigurnom je mestu. Ja to samo stedim na karakterima. 🙂

kuma kumu ispraćala
10.02.2014. 14:37
Odgovor za  dj

E ako je karakter u pitanju, pa zato štedite na slovima svog imena, poljubim Vas u njega! Mislim, to se retko nalazi, taj karakter, stvarno! Nadam se samo da taj deo, nedostajući, nije od ključne važnosti po konačni ishod ne mogu sada da se setim čega, al znam da beše nešto jako bitno, đ.

Ne znam samo što mi Vi odgovarate, kad se ja obratih Šefteliji(ćirilično)?. Ali dobro, ne smeta mi, da pače(kako beše, da l se ovo pisaše spojeno il odvojeno? (Teško ja vodu da nosim onim pismenima, ja sam samo usmena i to samo na Jugmediji. U stvarnom svetu ne smem da pisnem, mislim otvorim usta a ne pisnem kao napišem!!!)

ja se zaigrala
10.02.2014. 20:24

a-ura
b-ura(oluja)
c-ura(opa bato)
d-ura(babina kobila)
e-ura($)
f-ura(trea, šeta)
g-ura(!)
h-ura(uzvik, sat)
j-ura(investitor)
k-ura(lečenja terapija)
m-ura(moda)
s-ura(boja)
t-ura(glagol)

Ali samo je jedan:

đ-ura!!!

Eto šta sve jedan njegov nastavak može značiti.

Luckasta si ti, takav sam i ja
11.02.2014. 11:23

a-kontacija (lat.)
c-ura(opa bato)
a-kontacija (lat.)

r-rikošet
i-midž
s-ura(boja)
t-ura(glagol)
i-mitacija (lat.)
ć-urak (turc.)

r-rikošet (engl.)
i-midž (engl.)
s-ura(boja)
t-ura(glagol)
a-kontacija

Andreja Tomašević
10.02.2014. 12:40

Nisam razumeo šta je povod za ovaj tekst, ali sam globalno razumeo problem u kome ste. Svaka redakcija ima plevu problema i jednu dilemu: Koliko na tržištu koštam?
Ukoliko malo vredim svaka ponuda (posebno – nepristojna) je dobra. Ako imam veliku težinu, a vi je imate, onda se kupcu javlja adekvatna dilema o tome šta je jeftinije: Kupiti ili razjuriti?
Jasno je da 30K nije ništa, posebno ako se ne zna šta se za taj novac kupuje. I posebno, što to nije novac svih građana, već je to novac jedne stranke, a biće da je i jednog čoveka. Jedan čovek veruje da je kupio to što mu treba a vi možete da se nadate da nije dobro shvatio trgovinu.
Ali to nije od ovog čoveka nastalo, niti će sa njime i prestati.
Zato je bolje da vas finansiramo na drugi način. I tu ne mislim na marketing rubriku jer to je umrlo još kad je Đilas lep ko jabuka bio.
Ukoliko svi mi, koji rado koristimo ovu web adresu možemo da otkupimo Jugmediu, tipa 1000 ljudi po 20 evra (totalno napamet izvodim matematiku), eto vama sigurne finansijske situacije, a nama manje priče na temu: Hoće li vas kupiti ili razjuriti?
P.S.
Ovo je ekskluzivno moja ideja i nije nastala u interakciji sa Milicom ili nekim drugim iz ekipe.

JUGMEDIA
10.02.2014. 13:03

🙂
da se razumemo, osmeh nije za predlog

akcionar
10.02.2014. 13:31

A.Tomašević,imitacija si.
Već je posatojao predlog za pretplatu na istinu od ljudi koji je žele.
E jedino što tiželiš suvlasništvo, to je druga stvar.

dj
10.02.2014. 13:38

Dobar ti predlog Andrija.

Da si ga se samo setio dok si ono vodio „Nasu Rec“, ili „Novosadsku Televiziju“, sada bi bio medijski mogul.

Leskovacki Rupert Mardok. I garant bi bio 100% na budzetu, plus mesto u savetu za razvoj grada.

Pa ti sad vidi sta si sve propustio zbog kasnog paljenja. 🙂

Kiša
10.02.2014. 19:14
Odgovor za  dj

Slažem se sa tobom, Djurane, bolje da Jugmedia bude tvoja i ds-ova nezvanična prćija nego vlasništvo tih 1000 građana.
🙂
U zadnje vreme pametniji si kad ćutiš, providan si ko ……

boginja
10.02.2014. 13:10

Jao, šta vas je oko mene???!!! Gde god se okrenem vi! Da mi je samo jednog da dohvatim, svi moji problemi bi bili rešeni. Očekujem Božjeg sina iza mene.

mučenica(nisam rakija)
10.02.2014. 13:25

Jao, pa nemojte, ja ne znam za koji nik da se opredelim u tom slučaju, niste fer. Lomim se između mile, pera, like sara, šeftelija, ema, cvetana, studentkinja nije zapalila žito, lola, Jugmedia(!)i dvanaest apostola!

dj
10.02.2014. 14:07

Pa mogao bih ja da vam prekratim muke i da vas krstim na brzinu. Mislim, ne bih bas da se namecem, ali imam iskustva u tim radnjama, pa ko rekoh da se ponudim.

Ako nemate nista protiv, naravno.

Doduse, dosta su skupe te kumovske rabote, al nema veze.

Kad ide tele, neka ide i uze. 🙂

mučenica(nisam rakija)
10.02.2014. 14:51
Odgovor za  dj

Ali ja sam krštena sa 25 godina, mislim i tad sam, mučena, bila velika za svoga kuma, doktora, koji se davno iselio za Italiju. A nik mi možete birati, samo teško da ga ubodete, onaj pravi, adekvatan, prijemčiv, kompatibilan, analogan, svrsishodan, oličenje mene. Ajd probajte, baš da čujem!

dj
10.02.2014. 16:43

Apsolutno ste u pravu. Nik nikako ne sme biti prepusten slucaju. On mora da olicava svog nosioca. Da ide ispred njega. Da daje pecat.

Dakle prepustili ste mi veliko zadovoljstvo i jos vecu odgovornost. Takodje ulazim u sasvim izvestan rizik da pogresim i da vi ne budete zadovoljni mojim izborom. A to bih zaista tesko podneo.

Moguce je da ce se to i desiti pre svega iz razloga, sto ja nemam mnogo podataka o Vasoj licnosti. Mogu samo da naslucujem i da se nadam, da ste neke od nikova koje ste naveli kao razloge svog lomljenja ( 🙂 ), u proslosti i koristili na ovom portalu. Ako je ovo moje nagadjanje tacno, bice mi od velike pomoci. Mislim da bi razmisljanje u tom pravcu, moglo da pomogne da se dodje do zaista prihvatljivog resenja.

Prokomentarisacu neke od tih pomenutih nikova.

Mile i Pera mi deluju inspirativno i zenstveno taman koliko i Djura, pa o njima ne bih trosio reci. Koliko sam shvatio ( mada mi ovde spocitavaju da se slabo razumem u ovu tematiku 🙂 ) Vi ste zena. 🙂

Dakle treba nam nesto lepo, inteligentno i aromaticno. Ja sebi mogu da dopustim da se zovem Mika, Laza, Pera ili Djura.

Vi ne!

Seftelija ne dolazi u obzir, jer taj nik vec ponosno nosi moje drago kumce.

Cvetana takodje odpada jer je na ovom portalu svojevremeno jedna Cvetanka ostavila prilicno dubok trag.

Oko studentkinje se ja ne bih dirao, jer sam se uvek plasio igre sa sibicama.

Jugmedia je takodje vec zauzeta, a priznacete i da je pomalo de mode.

Pa sta nam je onda ostalo. Ema i Lola.

Meni su obe veoma drage. Mislim i kao nikovi i kao likovi. 🙂 Za mene je izbor izmedju njih dve uzasno tezak i ja bi ih najradije zadrzao u paketu.

Kad bi to moglo, naravno. A mozda i jeste?

Videcemo.

Lako bi bilo da se recimo radi o Ani i Mariji. Spoj ova dva imena prijemcivo zvuci. Medjutim Vi izmedju ostalog insistirate i na analognosti, a to je vec tesko ostvariv zahtev. Osim ako u igru ukljucimo lingvisticko-alhemijski proces sublimiranja izmedju zeljenih osobina Eme i Lole.

Jer ja bih zaista zeleo da vi zadrzite najbolje i najvrcavije od njih.

A to mozete samo kao:

EMANUELA .

Ne znam bas da li sam ga uboo, ali sam siguran da sam bar malo bocnuo. U najboljoj nameri, naravno. 🙂 ❓

ema&lola&cvetanka goranović
10.02.2014. 17:42
Odgovor za  dj

Dragi đuro, ne da ste bocnuli, nego ste me dobrano uboli. Malo je reći da sam oduševljena. Ja sam zanemela. Pa ja sanjam, ne da se zovem tako, već i da odgovorno nosim takvo ime. Samo ima jedan problem.

Kada ja posle toliko godina smernog ponašanja, uzviknem pred celim kolektivom-Dole Vlada – i to u ma kojoj vlasti- svi odmahnu rukom. Kada kažem- Ja sam lopov, takođe me belo gledaju. Onog dana sam stavljala do znanja da sam nemoralna-Slatko su mi se ismejali.Probala sam, nije vredelo. Ja sam htela to da budem, ali sve to nije htelo da bude uz mene!

Dakle, pre će Vašoj ženi, majci, sestri, poverovati u tu dosetku-poskočicu, nego meni. Imam problem s poverenjem. Elem, ne veruju mojim rečima, već samo dugogodišnjim delima. A to je ono kad ste ko budala pošteni u svakom pogledu. Zato Đuro, ja oću da budem baš ta Emanuela, ali niko drugi to neće, sem možda tebe. Al šta ću ti ja? Verujem da čak nismo ni s iste strane. Naša bi koalicija bila protivprirodni blud

dj
10.02.2014. 17:53
Odgovor za  dj

🙂

Ne znam zasto bi bila? I nije mi jasno zasto uopste pominjete koaliciju? Pa ja sa vama nisam imao nameru da idem na izbore.

🙂

lola
10.02.2014. 19:32
Odgovor za  dj

Ponekad je lakše ićí na izbore, nego li napraviti izbor neke druge vrste kao što je izbor osobe za društvo. Doduše, mi ovde samo ime birasmo, a ne i osobu. Zamislite da sastavljamo partije. Dijametralno suprotne su interesom zalepljene bolje nego superlepkom. Baš dihtuju!

Dobro urađen zadatak,đuro, kao san svakog muškarca da smesti ono 3 u jednoj ženi-pamet, lepotu, ljubav…

Vi ste ovde na Jugmedii mogli dobiti cvetanku goranović kao nož oštru, spremnu da poseče svoje. Šta li bi sa Vama radila? Na froncle bi izašli.

Lola je uvek bila spremna za razbibrigu i to je ono što svi pravi muškarci vole.

Emu nikako nećete dobiti iz razloga što ona zahteva vreme i posvećenost, da sastružete one dve kore ne bi li ispod otkrili nežnu i romantičnu dušu koja i nije za svakog. Dotle nećete nikad stići, ali Vama srećom to i nije cilj.

Ako organizujete taj bal pod maskama, nosiću crvenu podvezicu kao znak raspoznavanja. Vaša lola

Jel može nik...
10.02.2014. 18:52

… „Biljana“, „Bilja“, „Biljka“, „Aleksandra“, „Sujeta je definitivno moj omiljeni greh“… Odaberi i nosi.

cvetanka goranović
10.02.2014. 22:04
Odgovor za  Jel može nik...

Da li se ovo mračna strana onog đ budi? Je l sad vreme da ustane neka druga na njega, a ne ona fina? Je li, koji si ti nik? Predstavi se nikom, da ti dodelim tvoj kalibar za komunikaciju.

nickless
11.02.2014. 15:04
Odgovor za  Jel može nik...

I da se razumemo, ni Biljana, ni Aleksandra, koje danas ovde komentarišu, to nisam ja. Samo da ne bude zabune. La, la, la, la.

nickless
11.02.2014. 15:13
Odgovor za  Jel može nik...

A da li svaki pedeseti komentator dobija nagradu kao jubilarac?

bogoljub
10.02.2014. 14:45

Đ, ja sam Bogoljub. Slušaj gore nisam mogo, pa moram dole. Mislim da ti odgovorim. Slažem se, al ima jedan detalj. Kako je važno da sačuvamo svoj integritet(!), predlažem tematsku maskirnu zabavu. Dakle, obavezno nošenje maski. Tako nema niko nukog da prepozna, osim po delovima tela, koje inače jedni drugima znamo, jer smo u srodstvu na primer. Tako može da se desi da me neko pita:
-A be, komšijo, ti li si, po brk te poznavam?!, ili
-Koleginice, nemojte se praviti da to niste vi, odaje Vas kolence?!, čak i ovo
-Dragi, loše si se maskiro, odmah sam te poznala po njemu!(taj ,,njemu“ je verovatno tek neki njihov zajednički svedok, možda sin ili nešto slično, nemam pojma).

Šta mislite o ovom predlogu, đ?

ema
10.02.2014. 18:13

Ih, taman da odgovorim onom na đ, kad ono nema više mesta za-odgovori. Šteta! Reče on neće na izbore sa mnom. Da l sam ja to van konkurencije ili sam već izabrana? Nikad neću saznati. Nema veze.

Jugmedia, da ne zaboravim,da se vratim na naslov teksta, jer se obuzdavam od juče. Obavezno, ali obavezno da mi kažete čim vam neko bude pretio. Bude li mi rod rođeni, imaće posla sa mnom. Ne trpim represivne mere. Svako, ali svako ima pravo da misli drugačije od mene, da mu se ne sviđam, da me napada verbalno, ali zbog toga ne sme da trpi pretnje ni verbalne ni fizičke. Imenom ću zato stati iza vas, a ispred svakog ko Vama preti. Svima ćete javno ovde reći ko Vam je pretio. To nam dugujete i želim da im poručim da smo po tom pitanju uz Vas.

Razumeli smo se? Obećavate?

JUGMEDIA
10.02.2014. 21:03
Odgovor za  ema

Obećavamo draga Ema.
Hvala što brinete.

Шефтелија
10.02.2014. 19:50

Хи, хи,…
Драги куме, колико могу да видим, овде сте дочекати к’о (што би се рекло) – врућ лебац.

mučenica
10.02.2014. 22:13

Vaš predlog za registracijom nikova je vaš đ dočekao kao vruć lebac, kumo. Inspirišu ga neke druge kumice, očigledno ili je samo bio željan pažnje, pa su mu otškrinuta vrata dobrodošla.

Kako god, nije ova cura njegovo krštavanje dočekala kao vruć lebac. Ima ona dovoljno svojih stavova sa kojima se mora izboriti, da bi još i njegove, koji su uglavnom drugačiji, poštovala. To vi, u nedostatku svojih, možete prigrliti njegove ideje, nikove, razmišljanja.

Meni je dovoljno što mi malo, malo, pa i Vaš nik nakače na vrat da ga teglim. A tada se, po običaju, nikada ne oglasite ko vruć lebac. Slučajno budete zauzeti, a pošto mi je veća nosivost, oprostite, od Vaše, podignem i Vaš krst. Zato i nema dovoljno specifičnog nika za mene.

Kroz samo dva oblika imena, ne mogu se iskazati. Vaš je predivan i čestitam mu. Sa mojim je omašio. A i kako bi ubo bez alata. Nedostaju mu dodatne informacije o meni da bi me bolje opisao. Biće prilike, još se nadam. Emanuela je divan nik, ali jednokratnoupotrebljiv, kao i sve Emanuele.

Taman posla da Šeftelije beremo svake sezone, a Emanuele jedanput. Ume to đ da uradi održivije, da bude i češće a i duže. Ne samo da bocka.

Oprostite, ako zvuči drugačije, nego što mi je bila namera.

Шефтелија
11.02.2014. 07:34
Odgovor za  mučenica

„Meni je dovoljno što mi malo, malo, pa i Vaš nik nakače na vrat da ga teglim“.

Ајте ми објасните како то Ви драга „Мученице“ теглите мој ник?

mučenica
11.02.2014. 15:18

Prvo mi ga natovare na leđa, jer njima to ima smisao fizičkog tereta. Ja ga podignem, pa kad bolje razmislim, neka misle da sam ja Vi. Posle me nešto oko srca žiga, što Vi tako hladni imate zaštitu svoga kuma, pa vezu preko njega i do urednice, pa meni žustroj dođe da puknem od muke. Al kad srce stisnem, onda mi toplo na duši, što sam izdržala da bez ikog, sama, to iznesem, zaštitim već zaštićene i osetim se tako moćno, da bih i tri krsta još podigla. Čak i đurin. Eto, valjda sam bila slikovita.

Boki
07.03.2015. 10:35

A što onda cenzurišete komentare koji vam se ne sviđaju (a ne krše propise koje ste sami naveli)
Prodali sete se vi odavno, možete da se džipate danima, kad pustiš i ono što ti lično ne prija onda si novinar, ovako si samo piskaralo sa parčencetom prostora na netu