U toku su radovi na rehabilitaciji kolovoza i trotoara u ulici Maksima Kovačevića u Leskovcu. Radovi se izvode na delu ulice dužine 170 metara, od ulice Vlade Đorđevića do Pana Đukića, a ukupna vrednost projekta iznosi 5,1 milion dinara.
Ovi radovi deo su šireg plana rehabilitacije opštinskih puteva i gradskih saobraćajnica na teritoriji grada, a za ovu svrhu iz gradskog budžeta izdvojeno je 19.679.880 dinara.
Direktor Javnog preduzeća „Urbanizam i izgradnja“ Novica Nikolić istakao je da su već završeni radovi na zameni trotoara na severnoj strani ulice, dok se trenutno rade trotoari na južnoj strani.
„Kada ovi radovi budu završeni, pristupićemo postavljanju behaton ploča na trotoarima. Zatim ćemo ukloniti završni sloj ispucalog asfalta i postaviti novi sloj. Pre toga, izvršićemo nivelisanje slivnika, šahti i vodovodnih kapa“, kazao je Nikolić.
Član Gradskog veća Leskovca Vladimir Kostić istakao je da grad kontinuirano radi na unapređenju infrastrukture i implementaciji razvojnih projekata, što će doprineti poboljšanju životnog standarda građana Leskovca.
On je takođe najavio da će se uskoro izvoditi radovi na uređenju trotoara u ulicama Pana Đukića i Vlade Đorđevića, kao i rekonstrukcija i dogradnja Dečjeg dispanzera.
Posle završetka radova u ulici Maksima Kovačevića, planirana je rehabilitacija dela ulice Učitelja Josifa u dužini od 177 metara od ulice Nikole Skobaljića do 7. jula, u blizini Saborne crkve i Osnovne škole „Josif Kostić“.
Rok za završetak radova u obe ulice je 120 dana, a izvođač radova je preduzeće „Trejs Srbija“ iz Niša.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Majstori su duž cele ulice stavili klasične ivičnjake iako sve renovirane ulice imaju niske ivičnjake ispred garaža i kapija.
Bunili smo se kod gospodje koja se predstavila kao nadzorni organ ali bez uspeha.
Onda je gospođa, verovatno iz nekog interesa, odučila da Higijenski zavod i stovarište pića mogu da dobiju niske ivičnjaka.
Uložili smo pisani prigovor Direkciji i Gradonačelniku.
Gospođa „organ“ je od juče na bolovanju. Postavljen je novi „organ“ ali sada muški.
Gospodin nadzorni je danas rasturio deo urađenog posla i izvadio već postavljene niske ivičnjake.
Ono što je zanimljivo gospoda majstori su skratili – suzili trotoar kako bi verovatno ljudi što teže prolazili trotoarom koji je već zakrčen vozilima iako je u ulici zabranjeno parkiranje.
Ali su kolovoz proširili kako bi šleperi i kamioni koji dolaze zbog stovarišta mogli tu da se parkiraju.
Povodom toga smo išli prosle godine do Osmospratnice. Nacelnik za saobraćaj je rekao da je ta ulica zaista postala problem zbog šlepera. Čovek je čak naglasio da je urbanističkim planom tu zabranjeno drzanje stovarišta. Rečeno nam je da odmah obavestimo inspekciju ukoliko vlasnik krene izgradnju hale. Vlasnik stovarišta ne krije …kaže ne smem odma da zidam zbog inspekcije. Prvo ću nešto montažno do 4m a kasnije ću da ozidam da niko ne primeti.
I eto …jedan organ ode na bolovanje, dođe drugi…treći će verovatno da da saglasnost za halu u centru grada…četvrti će kasnije da promeni urbanistički plan…iiii…PA ŠTA…??
U ulici je inače zabranjeno parkiranje i zaustavljanje vozila. Policija je ranije opominjala, Pauk servis dizao vozila…PA ŠTA??
Ulica nije predviđena za tranzit teških šlepera od 30tak tona…PA ŠTA…??
Jedini razuman je bio neki inženjer koji je pre par dana rekao da ulicu treba napraviti u jednosmernu. Sa suprotnim smerom od onog ispred D.Dispanzera…PA ŠTA