SBB počinje digitalizaciju Sombora, Valjeva i Leskovca

Kompanija SBB objavila ja danas da će u februaru započeti besplatnu digitalizaciju Sombora, Valjeva i Leskovca. Proces digitalizacije odvijaće se fazno po delovima grada, a svakog SBB korisnika, pre dolaska na kućnu adresu, kontaktiraće tehnička podrška, navodi se u saopštenju kompanije.

Istaknuto je da su korisnicima SBB usluga, bez dodatnih troškova, u digitalizovnim gradovima dostupni digitalna televizija i najbrži internet, visok kvalitet slike i zvuka, veća stabilnost servisa i druge napredne funkcije.

Precizirano je da će nakon Beograda, Novog Sada, Subotice, Gornjeg Milanovca, Pančeva, Kragujevca, Paraćina i Niša, sada i Sombor, Valjevo i Leskovac, posle završenog procesa digitalizacije postati gradovi u kojima se brzine interneta u EON paketima povećavaju automatski.

Tokom protekle dve godine kompanija SBB je, u okviru petogodišnjeg plana investicija vrednog 300 miliona evra, unapredila brzine interneta u osam gradova i digitalizovao 80 odsto svojih korisnika.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

2 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Mika
18.01.2021. 11:43

Bravo za „Đilasa i Šolaka“!!! Bravo za SBB, radi svojim parama, a ne državnim (odnosno našim), kao što rade MTS i Supernova.

mufljuz
18.01.2021. 12:33

I posle u mts-u ne shvataju zasto je sbb svetlosnu godinu ispred njih.Daću primer.Korisnicki servis prijava kvara sbb mi je u roku od dva sata resio sve napominjen ekipa je dosla kuci kod mene i resila problem.Mts dva sata je cekanje na korisnki servis da se jave samo a o dolasku prosek pet do deset dana.Sbb oprema koju sam dobio stigla za tri dana,moj surak cekao dve nedelje mts.Sad kad sbb digitalizuje mts ce biti u dobrom problemu.A vala i treba mts da neko stane na crtu i pokaze kako se radi i postuje korisnik