Posle mog iskustva, čini mi se da je ovo kapitalan primer, školski urađen put, onako kako se uči u udžbenicima kako treba raditi, izjavio je danas gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanopvić prilikom obilaska denice puta od Miroševca do Slavujevca, čija je izgradnja u toku.
Investicija je vredna 40 miliona dinara, od čega je Ministarstvo privrede uložolo 17,5, a lokalna samouprava 25 miliona, dok je ranije uloženo dodatnih 7 miliona dinara
Izgradnja ovog puta, koji je bio veoma ruiniran i na pojedim mestima neprohodan i za putničke automobile, počela je 2016, nastavljena 2007. godine kroz pojačano održavanje puteva, ali bez habajućeg sloja asfalta, a ove godine se završava put čiji je kolovoz dugačak 2.305 metara
„Kroz realizaciju ovog ugovora biće urađen mašinski iskop materijala, izrada posteljice od šljunkovitog materijala, izrada tamponskog sloja od šljunka, preko drobljeni kameni, zatim asfalt na kolovozu debljine 7 centimetara i habujući sloj debljine 4 centimetra. Biće urađen bankine, odvodni jarkovi i cevasti propusti FI 400 milimetara. Znači – jarak, odvodna voda, zaštita, materijal, asfalt, i ja čestitam i Direkciji i izvođaču radova. Mislim da na ovaj način pokazujemo da pored kvaliteta, sve više i kvantintet dolazi do izražaja“, zaključio je Cvetanović.
Mirjana Mihajlović, tehnički direktor JP „Urbanizam i izgradnja“, koje nadgleda radove, kaže da put rađen na ovakav način može bez rupa da izdrži veoma dugo.
„Može da traje bez oštećenja od 15 do 20 godina ako se redovno održava jer je održavanje često problem. Ovako se rade putevi ili deonice koje su veoma pohabane“, objašnjava Mihajlovićeva.
Radovi na putu Miroševce Slavujevce počeli su 22. juna i biće, kako je naglasio Cvetanović, završeni u roku, odnosno, za 45 dana.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
U grad je tesko uraditi tako kvalitetan put obzirom da su uslovi za rad previse dobri pa nema izazova za putare. Gradske ulice su zato talasasto asfaltirane, s kontra padom i slicnom egzotikom.
I sa zatrpavanjem slivnika, pa kad pada kisa nema gde da otekne voda, nego se davimo.
Ha ha, pa taj put je godinama unazad bio u katastrofa stanju. Konačno je uradjen kako valja i resen je bitan problem ljudi koji zive tamo. Zasto to nije uradio neko pre Cvetanovica? Zato sto ga nije interesovalo. Kad ga vi uradite tad i komentarisite kako to ne valja, kako je je sve sto se uradi bez veze, a do tada drzite usta zatvorenim jer ne zasluzuje da zauzimate prostor ovde.
Ti si kao radio pa komentarišeš. Što bre hahaha. Pođi pored tekstilne škole, rađen put pre neku godinu, loše urađeno. To ljudi pričaju! HAHAHA
Koliko mogu da primetim na fotografiji se vidi da je dobro uradjen,a verujem i u gradonacelnikovu izjavu.Mozete da izrazavate sumnju u kvalitet ali verujte da, ma koliko se trudili da lose urade, ne mogu prevazici one iz vremena DS-a kada je na ulici nicala trava.
Kvalitet je nesporan kod poslednje izgrađenih puteva i trotoara. Dobro je što je tako.
Iako se puno radi i nikada se vise nije gradilo u ostoriji Leskovca, najsporniji je kvalitet gradnje, u ovom slucaju asfalta. Na Svetoilijskoj je vec poceo da se ostecuje na nekim mestima.
Sporan je i kvalitet ljudi u nasim redovima jer su na povrsini isplivali gmizavci, a mi jos nismo naucili kako sa njima.
Nemoj se zalunfate pa sumu da izasvaltirate, nwma gde posle pecurke da beremo!