SNS u Lebanu samostalno formira vlast

Srpska napredna stranka samostalno će vrštiti vlas u opštini Lebane, gde su rezultati na lokalnim izborima 58,72 posto, sa 20 odborničh mesta, odnosno 7.106 glasova od ukupnog broja birača 16.749. Na lokalnim izborima u ovoj opštini bilo je 5 izbornih lista od kojih Ivica Dačić – Premijer Srbije ima 18,96, Doktor Jugoslav Trajković- Srbija protiv nasilja 8,51, Goran Janjić 6,02 i  Dr Miloš Jovanović- Nada 3,23 posto glasova.

Rezultate je sinoć saopštio Ivan Bogdanović, lider lebanskih naprednjaka i prvi na listi SNS, koji je u prošlom mandatu bio predsednik opštine.

Na parlamentarnim izborima u Lebanu lista Srbija protiv nasilja osvojila je 7,32 posto, odnosno 880 glasova, lista Miloš Jovanović Nada za Srbiju 4,26 (507 glasova), 4,57 Zavetnici i Dveri, 14,62 Ivica Dačić- Premijer Srbije,  dok je lista Aleksandar Vučić-Srbija ne sme da stane dobila 7720 glasova, što je 64,97  posto od ukupnog broja glasača.

„Ovi rezultasti su pokazali da je poverenje građana opštine Lebane dalo podršku Aleksandru Vučiću i Srpskoj naprednoj stranci. I to je ono što sam naziv kaže Srbija ne sme da stane i Srbija neće da stane, ići će napred“, kazao je Bogdanović.

Zahvalio se u svoje lično ime i u ime SNS-a građanima koji su dali podršku i dodao da će u narednom periodu sigurno bolje raditi

„Od 41 izborne jedinice, sve su otvorene u 7 sati, nije bilo naikakvih nepravilnosti, uredno su zatvorene u 20 sati. Od 41 biračkog mesta ostalo je samo još jedno koja je mala izorna jedinica, koja treba da stigne a to je Nova Topola “,  konstatovao je Bogdanović.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Južni
19.12.2023. 18:35

Pobeda kakvu Lebane ne pamti prošla je bez trubača, bez parade i bez sveukupne narodne euforije i opštenarodnog veselja. Izostalo je oduševljenje, radost i prikazivanje pobednika da mu se narod divi i sebe ovekoveči. Izostalo je ono najvažnije; da se u takvom slavskom ambijentu uvaži narod, da mu se oda zahvalnost i ukaže čast i priznanje i da se i on postavi na pijedestal kao pobednik i moćni saveznik u ovoj nenadmašnoj pobedi nad pobedama.
Sve je to ozostalo a ne zna se zbog čega i sve to baca senku na pobedu kakva se ne pamti.
Tako priče koje kolaju dobijaju na značaju a kažu da u ovoj pobedi nije bilo ni viteštva ni junaštva ni junačkih dela, već samo gole prisile i prinude i da nije bilo izbora i da pobeda nije narodna volja već da je iznuđena zarad „mira u kući“ i sigurnosti i da je zato izostalo opštenarodno veselje.
Neki opet govore da vremena nisu za slavlja a ne kažu zašto i zbog čega. Davanja i obećanja isto svašta govore ali ni ona ne rasvetljavaju izostanak slavlja.
Pa kakva su to pobednička vremena koja nisu za slavlje? Mogu li se bar malo razjasniti i objasniti? Šta je izbacilo slavlje? Pobeda tako ubedljiva mora imati svoj slavski čin. Može se slaviti i uz parizer i bez trubača ako je pobeda časna i poštena. Kakav to beleg ima vreme koje isključuje slavlja?
Više od sedam hiljada glasova je učestvovalo u ovom trijumfalnom pohodu. Zaslužili su da se makar pojave. I poraženi su mogli da se pojave ako su se časno borili. To nije sramota. Ako postoji pobednik mora biti i poraženih. Ta poražena snaga ako je velika i ako je dala sve od sebe a izgubila samo govori o veličini pobede.
A ko je ovde pobedio a ko izgubio? Ko je gubitnik a ko pobednik? Je li Lebane pobedilo? Jesu li Lebančani pobedili ili je pobedu strateški izvojevao neko drugi u njihovo ime a oni u tome bili samo pešadija. Zašto Lebane nema svoje vitezove i svoje pobednike, svoje heroje, svoje herojsko vreme i herojsko doba i zašto kada se neko i pojavi u takvoj odori bude poražen i čak ismejan? Ima li mesta u Lebanu za odvažnost, za hrabrost i smelost, za um i pamet i zašto tako nešto nije dostupno Lebanu i Lebančanima pa moraju da iznajmljuje neka poznata imena iz daleka da pobede umesto njih? Zašto Lebančani ne veruju sebi? Zašto dozvoljavaju da im neko drugi kroji i vlast i kapu i odelo? Zašto neko drugi to bolje zna i ume a ne oni sami. Zašto se ne oslanjaju na sebe i svoju razboritost. Zašto ponižavaju svoju pamet i zašto je ona u takvom stanju? Da li informacije utiču na formiranje stavova i koje su to informacije i odakle i s kojim ciljem se plasiraju? Zašto je u Lebanu dominantan način mišljenja onakav kakav jeste a nije daleko od slepe odanosti i poniznosti? Zašto je nemoć odlika takvog stanja, (i nemoć i strah i nepoverljivost i sumnja i poslušnost i ćutanje) ali uvek okrenuto ka nečemu lepšem koje nikako da dođe? Zašto je stanje duha takvo? Zašto je kolektivna svest takva?