Supernova isključuje sa mreže korisnike i tera ih da isti račun plate dva puta

Na desetine korisnika provajdera Supernova u Leskovcu isključeno je sa mreže jer su dobili obaveštenje da imaju neizmirene račune starije od dva meseca, iako su ih već bili platili, o čemu poseduju validne dokaze i sačuvane uplatnice. Iz udruženja koja se bave zaštitom potrošača savetuju Leskovčanima da ovu prevaru odmah prijave tržišnoj inspekciji.

Građani koji su nas kontaktirali da su se ovih dana suočavali sa ovim problemom tvrde da su problem pokušali da reše u lokalnoj poslovnici, ali da su na kraju morali ponovo da plate već plaćeni račun kako bi ih ponovo priključiuli na kablovsku i internet mrežu.

“Nakon što mi je stiglo upozorenje, nosio sam račune na uvid, a oni nisu znali za koj mesec dugujem. Imao sam dokaz da su svi računi plaćeni. I opet sam morao da platim. Kradu nas”, komentariše Leskovčanin Predrag Krstić.

Dejanu Jovanoviću iz Leskovca je isključena kablovska televizija jer navodno ima dugovanja još iz 2016. godine.

“Neka ljudi dobro razmisle pre sklapanja ugovora sa njima. Naime, meni kažu da mi je ostao neizmiren račun iz 2016. Godine, iako ja sve račune redovno izmirujem punih 5 godina. Kada sam ih pitao zašto nisam ranije  obavesten o tome, ili barem prilikom obnove ugovora, rekli su mi da to stoji na računu, ali da sigurno nismo obratili pažnju. To nije tačno. Ni na jednom računu, ni ranije dok su bili Kopernikus ni sada kada su Supernova, nije mi pisalo upozorenje da imam dugovanja. Još par prijatelja mi je letos reklo da imaju isti problem. Ovo je sramotna prevara i ljudi bi morali dobro da razmisle pre skapanja ugovora sa njima”, kaže nam Jovanović.

Stavke iz ugovora koje se ne poštuju

U Udruženju Narodni parlament u Leskovcu koje se između ostalog bavi i zaštitom potrošača, smatraju da je reč o većoj sistemskoj grešci i da je jedino što u ovom trenutku korisnici mogu da urade je da ovaj problem odmah prijave tržišnoj inspekciji.

“Tržišni inspektori imaju zakonske mogućnosti da utvrde činjenično stanje, ali građani moraju individualno da podnesu prekršajne prijave. Što više ljudi to uradi, tim bolje. Očigledno je da postoji neki problem na sistemskom nivou kod same kompanije koji je malo teže rešiv. Sasvim je moguće da ovakav problem sada imaju svi njihovi korisnici u Srbiji. Ali da bi se to pokrenulo, potrebno je pokretanje veće pravne analize i pokretanja postupka kod ministarstva trgovine, kao i inicijative za zaštitu kolektivnog interesa”, navodi Goran Mitrović iz Narodnog parlamenta.

U leskovačkoj poslovnici Supernove danas niko nije odgovarao na telefonske pozive juGmedie, a korisnički servis ove kompanije je do zaključenja ovog teksta bio konstantno zauzet.

Isti problem, kao i većina potrošača u Leskovcu, imao je i novinar naše redakcije, ali je i on morao da dva puta plati septembarski račun iz ove godine za internet i kablovsku televiziju kako ga ne bi isključili sa mreže.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

7 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Ivan Grozni
28.11.2019. 13:09

Pređite na SBB i rešena stvar, videćete dalje od „Supernove“!

janko
04.12.2019. 10:12
Odgovor za  Ivan Grozni

pa nema SBB svuda ja bih rado presao na bilo sta al u mom mestu ima samo supernova i nista drugo nazalost

Dora
28.11.2019. 15:42

Neka ispitaju i mts, u okt stize dug iz jula i avgusta… i jos nekim osobama iz avgusta dug odjednom, cak i ugasili broj… kako je moguce da do okt bude aktivan broj ako nije placen jul ili avgust?

NEDODjija
29.11.2019. 19:14

Super nova ako se ne popravi te biće promena !!! ?

Cojic Zoran
25.01.2020. 17:46

Sramota je kako se masa pali za svaku sitnicu i kako mediji zloupotrebljavaju informacije prezentujuci ih na način kako samo njima i onima za koje rade odgovara. Naime greske se desavaju svuda oko nas pa netreba odmah da dizemo hajku i vojsku zarad sitnica koje se kulturno resavaju mirnim putem. Nekome verovatno smeta kvalitetan naš kablovski operater, gigant koji nije politički naklonjen nikome već služi samo svojim korisnicima. Ove ratne igre i huškanja i imaju za cilj da korisnici predju kod drugih operatera naročito kod onih kojima duša plače da nas špijuniraju i udju u naše domove jer su oko i u zemlju već ušli. Ukljucite malo mozak jer svi igraju na kartu nezadovoljstva.

Kontrabanda
26.01.2021. 02:29

Zanimljivo…
Onda lepo uredno zakonski dodas dodatnu stavku i napises na racunu…
Protiv spijuniranja dodatno 2000 din mesecno.
Pa ko hoce,hoce…?
Evo sad se upravo gore navedeno desava u Knjazevcu. Posto je EXE NET NIS kupila Supernova krecu tovarenja sa racunima…Tri puta za jedan mesec.
Beste ljudi od Supernove,daleko im lepa kuca.

Ale
06.03.2021. 17:34

Prevaranti, i meni su izbili 30€ iz džepa za njihovu grešku.