Zbog vakum prostora između dva tendera o novom prevozniku na teritoriji grada Leskovca, neki autobuski prevoznici ne izdaju više mesečne karte, a dan pre Božića rekli su radnicima da više nema osnova po kome bi ih prevozli i da od sutra moraju sami da se snalaze.
Podsetimo, ugovori sa pet prevoznika istekli su 31.decembra 2023., i u Novu godinu se ušlo bez novih. Ti ugovori ranije su poptisivani na 5 godina, u poslednje vreme na godinu dana, ili takozvani privremeni ugovori.
Na tenderu koji je jesenas raspisan predviđeno je da ugovor sa novim prevoznikom traje 20 godina, što je više nego čudno, jer, ko ima toliku moć da proceni šta će se desiti u tako velikom intervalu?
Kako god, posao je dobio „Kanis“ iz Leskovca, poznat kao međugradski prevoznik, ali je on oboren. Raspisan je novi pod istim uslovima. Ponude se predaju 28. februara.
Do tada treba rešiti problem, a zbog tog problema, Jugmedii se od 1. januara javljaju radnici.
„Ne dozvoljavaju nam da kupimo mesečne karte, već pojedinačne, a poslodavci ne priznaju pojedinačne, što znači da prevoz finansiramo o svom trošku“, kaže jedan od radnika.
„Predstavnik prevoznika Mitić nam je uoči Božiča rekao da od sutra ne vozi više i da moramo sami da se snalazimo. To za mene znači da moram da pešačim 12 kilometara u jednom pravcu do posla jer nemam automobil“, žali se mlada radnica.
Međutim, prevoznici danas kažu da je za sutra zakazana sastanak s prevoznicima na kome će se „valjda opet naći neko privremeno rešenje“, pa poručuju radnicima da će najverovatnije biti prevoza.
Tim autobusima voze se i učenici i nastavno osoblje i građani, mada mngo manje.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Trebalo bi da se gradska VLAST ugleda na JAGODINU , tamo je besplatan GRADSKI PREVOZ za DJAKE , STUDENTE i PENZIONERE ,sta mislite kada ce se to desiti u MESKOVAC ??????
Ja ću ti odgovorim:NIKAD.
Nama nema spasa jer za njih i mrtav glasa.
Nema veze što se busevi raspadaju, bitno je da se vozi električni auto po gradu.
Umesto na ulice svi, vi ćete peške 12 km do rabotu?! Šta li se desilo sa ovim narodom!? ?
Tender je pao jer nešto nije urađeno kako treba. I jel neko odgovara zbog toga ili po običaju pojeo vuk magarca, narod ko šiša, a odgovorni će da avanzuju?!?
Imena članova komisije koja je radila tender, informacija zašto je pao i šta su pogrešili, kako su kažnjeni i ono naj bitnije koliko će sve to da nas košta?
Tako je, ispitati koji im to stručnjaci vode poslove, ne može poljoprivredni inženjer da brine o saobraćaju, a nemaju nijednog saobraćajnog inzemjera da postave, a sve se busaju u grudi kako su školovsani. Megafon da ispita ko i sa kojim fakultetom radi i upravlja, on je stručan
Ova vlast je karikaturalna sa likovima kao iz neke dobre komedije. Kakav lik je glavni baja, ne mogu ni najbliži podanici da budu bolji. Gledajući decenijama unazad nije ova vlast kriva za potpunu propast jednog grada u svakom segmentu života. Ko je dozvolio da Leskovac,kao jedan od većih gradova u Srbiji, ostane bez svoje prevozničke firme. Kakvi Mitići i njima slični, da li se iko seća kakva firma je bio Jugekspres i kako je bio organizovan. Znam da je javni prevoz skup sport i bez dotacija od strane grada ne može da funkcioniše, ali su imali vremena da to reše bez mogućnosti da ih iko ucenjuje. Neka momčine prevoze sebe i svoju rodbinu i ne daš im priliku, jednostavno ih dovedeš u tu situaciju.
Осамдесетих је Југекспрес био катастрофа. Колико ми је пута неко стајао над главом од Београда до Лесковца, или сам ја то неком другом радио, не зна се број. Са овим приватницима је господска вожња. Веома поштујем то.
Nisi ti ušao u Jugekspresov autobus osamdesetih, jer da jesi ne bi ovako pisao. Osamdesetih godina Jugekspred je nekoliko puta za redom proglašav za najboljeg prevotnika i to u staroj Jugoslaviji. To ti je ono od Vardara pa do Triglava i od Đerdapa pa do Jadrana. Ako ti to nešto ne govori onda ti ništa neće ni kazati. Jugekspres je bio i zvanični prevoznik košarkaške reprezentacije te velike Jugoslavije. Svi se sećaju dva autobusa o kojima je mogao da sanja i zapad. Čuveni zeleni i braim Magerus. U autobusima su postojala i „stjuardese“ koje su poslužibale pztnike da se osveže i okrepe. Jugeskper je imao po desetak polaska iz Leskovca i Beograda svakodnevno, a dešavalo se da u vreme praznika bude i po 10-15 autobusa za i iz Beograda. Vozači su takođe osvajali brojne prve nagrade u Jugoslaviji i Evropi a, Jugekspres je bio proglašavan 20 godina za najsigurnijeg prevoznika, jer u saobraćaju nisu imali povređene, a kamo li poginule putnike. A posle nestanka Jugekspresa, pojavili su se Smplon, Kanis, Frenki, koji su jedini vozili za i od Beograda, i to sa ukupno 10 autobusa. Jedino sa kim si pristojno mogao, pa delimično i danas, da putuješ je Kanis. Ovi ostali „selski prevoznici“ su uništili dobar glas Jugekspresa i postali najgori, sa raspadom od autobusa, sa nikakvim vozačima, sa stajanjem u autobusu, kao da je gradski (čast Kanisu, mada su i oni počeli da se kvare). Tako da ne lupaš gluposti o Jugekspresu osamdesetih.
E pa, opozicijo, pokazite se sad. Zakon, ugovori, tenderi, sve na videlo, procesljajte ko, kako, zasto i pred narod. Ne čekajte samo pred izbore, nego odmah, nepismeni, nekvalifikovani, doskolovani im vode poslove, kazu da saobraćajnog inzenjera nemaju koji bi vodio posao. Pokazite zasto su nestručni, zasto ne zaslužuju tu gde jesu
U potpunosti se slažem sa tobom Mirjana, ali oni su tu gde jesu, jer ih ovaj nepismen narod bira, a ako ih i ne bira, onda pokradu izbore i ostanu na vlasti. Eto odgovora, a opozicija može da dokaža sve, ali kako da to neko i sankcioniše, kada su i tužilaštva i sudovi u njihovim rukama i nema ko da pokrene nešto da bi se za nesposobnost, krađu i odgovaralo. Niko nam nije kriv, sami smo mi krivi.