NIŠ – Video kampanja „Za Niš bez nasilja“ koja ima za cilj podizanje svesti građana Niša o važnosti bezbedne zajednice deo je kampanje Akcionog plana Strategije bezbednosti mladih grada Niša.
U realizaciji su učestvovali: Grad Niš, Media i Reform Centar Niš i neformalna grupa Curious Chimps
Mladen Velojić iz Media i Reform centra ističe da iako Niš generalno ne spada u gradove koji su nebezbedni, svedoci smo nemilih scena nasilja, narocito među mladim ljudima, a koji se često tragično završavaju.
„Ovde se moramo podsetiti ubistva Vuka Stoiljkovića, ali i drugih užasnih scena nasilja koje su se dešavale u našem gradu. To istovremeno treba da nas opomene da je svaki građanin odgovoran za bezbednost u zajednici, te da ne smemo da žmurimo pred problemima koji nas pritiskaju. Institucionalno gledajući, kampanja predstavlja realizaciju Akcionog plana Strategije bezbednosti mladih Grada Niša, koja je usvojena pre skoro 2 godine. Sama Strategija predstavlja rezultat zajedničke saradnje lokalne samouprave, organizacija civilnog drustva, ali i samih mladih ljudi, što je svakako najvaznije. Konkretno, produkcija ovog spota je i uspešna jer su u njoj primarno učestvovali mladi Nišlije, oni mladi koji ne žele da odu odavde, već da ovaj grad učine jos lepšim i boljim mestom za život. U toj misiji, moramo im svi bezrezervno biti na raspolaganju, naveo je Velojić.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!