Turistička organizacija grada Leskovca (TOL) je po prvi put u Solunu promovisala svoju turističku ponudu sa posebnim akcentom na najveći i najznačajniji gastronomski festival u reginu “Roštiljijadu” koji će ove godine proslaviti svoj jubilej, trideset godina postojanja. Promocija je održana 13. i 14. maja u okviru letnje kampanje koju organizuje Turistička organizacija Srbije sa ciljem da grčkom tržištu predstavi srpsku kulturnu baštinu i gastronomske specijalitete.
Prvog dana su na atraktivnoj lokaciji, pored Bele kule, simbola grada Soluna, prisutnim građanima i brojnim turistima posluženi najpoznatiji specijaliteti sa leskovačke skare, a iste večeri je u organizaciji Konzulata Republike Srbije u Solunu, uz prisustvo konzula Dragane Glišić, gradonačelnika i zamenika gradonačelnika grada Soluna, priređen svečani prijem za predstavnike turističke privrede i velikog broja medija.
Tom prilikom se prisutnima obratio i direktor TOL Nebojša Kocić koji je konzulu uručio maskotu “Roštiljijade” i u ime gradonačelnika grada Leskovca Gorana Cvetanovića i u svoje lično ime uputio poziv dragim prijateljima iz Grčke da u što većem broju posete prestonicu roštilja za vreme trajanja Festivala roštilja.
Drugog dana promocije turističke ponude Srbije u Solunu, u najpoznatijem tržnom centru “Cosmos” podeljen je propagandni material, kao i prethodne večeri priređen je bogat kulturno-umetnički program.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
ja mislio da koce deli cevape u japan
Još malo da se osili će deli i kod ti Kinezi u Japan.