Kada su pre dve godine odlučili da krenu sa radom osnovavši destileriju „Trivulesk“, verovatno ni sami nisu očekivali da će za kratko vreme pobrati tolike nagrade na sajmovima i manifestacijama na kojima su učestvovali.
Autentični na prezentovanju proizvoda iz destilerije „Trivulesk„ Leskovac, privlačili su pažnju posetilaca sajmova a kvalitetom i raznolikošću ukusa primoravali potrošаče da iznova degustiraju njihove proizvode.
Nešto što je, pre dve godine, ličilo na ideju par sanjara danas, posle brojnih priznanja i nagrada za kvalitet, pretenduje da postane nacionalni brend.
Tehnolog Srđan Dinić, direktor prodaje Milan Aranđelović, Bratislav Jović jedan od pokretača destilerije uz neizostavne Miloša i Nebojšu Trivunca, čine ekipu odabranih koja, za sada, vrlo uspešno, osvaja tržište pića u Srbiji.
“Posle više od dvadeset godina rada u proizvodnji i iskustva prikupljanog godinama koje sam ugradio u projekat, lično sam ponosan što smo proizveli više od 50 hiljada boca i asortiman od osam vrsta rakije i 31 proizvoda”, ističe Srđan Dinić.
O kvalitetu proizvoda „Trivuleska“ svedoči šest zlatnih, četiri velike zlatne nagrade i šest šampionskih zvanja na Novosadskom međunarodnom sajmu, Bijeljini, Topoli, Vrnjačkoj Banji i drugim minifestacijama.
Viljamovka, kajsija, dunja, šljiva, voćna, loza, jabuka i travarica iz destilerije „Trivulesk“ osvajaju Srbiju i ljubitelje kapljice u regionu.
“Imamo razvojne planove ali ne srljamo i ne žurimo. Iako ima mogućnosti, još uvek ne razmišljamo o većem plasmanu na inostrana tržišta jer nam je cilj da nas po kvalitetu i prepoznatljivoj ponudi prepoznaju kao brend na teritoriji Srbije, a nagrade koje dobijamo pokazuju da smo na dobrom putu”, govori o planovima Milan Aranđelović , direktor prodaje.
Momci iz „Trivuleska“ ne kriju da je tajna njihovog uspeha u sinhronizovanosti i raspodeli poslova na način da svako radi ono što najbolje ume, pokazujući tako put kojim bi trebalo da se kreću i mnoga druga mala preduzeća i zanatske radnje sa juga Srbije.
Destilerija „Trivulesk“ , danas, zapošljava četrnaestoro radnika sa tendencijom da u dolazećem periodu taj broj uveća.
Zoran Jovanović
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!