USPEŠNO ZAVRŠENA AKCIJA ZAJEČARSKOG PIVA  „Zajedno doprinosimo unapređenju rada kulturno-umetničkih društava i očuvanju tradicije jugoistoka Srbije“

Zahvaljujući uspešnoj akciji Zaječarskog piva „Zajedno za kulturno-umetnička društva“ folklorni ansambli sa jugoistoka Srbije obogatiće svoje scenske nastupe. KUD-ovi iz gradova sa jugoistoka Srbije dobiće nove nošnje, kostime, instrumente, rekvizite, uz obezbeđen angažman koreografa,kompozitora i drugih stručnih saradnika, kako bi nastavili da neguju duh srpske tradicije i kulturnog nasleđa.

Kampanja Zaječarskog piva nastala je sa željom da se kulturno-umetničkim društvima oda priznanje za nemerljiv doprinos u očuvanju srpske kulture i običaja, kao i da im se pruži podrška u širenju tradicionalnih vrednosti. Akcija je trajala od prvog februara do trećeg aprila, a potrošači Zaječarskog su se i ovog puta odazvali u velikom broju.

Sredstva prikupljena od prodaje biće usmerena kaSavezu kulturno-umetničkih društava Srbije(SKUDS), koji će ih, potom, prema planu koji je ranije utvrdio, rasporediti ka brojnim organizacijama na jugoistoku zemlje.

„Hvala Zaječarskom na tome što se u kontinuitetu trudi da očuva bogato nasleđe naše zemlje i što brine o tradiciji.Zahvaljujući ovoj pomoći bićemo u prilici da unapredimo aktivnosti izvođačkih ansambala i da ih dodatno promovišemo. Folklor je bio i ostao vezivno tkivo našeg društva, a očuvanjem naših igara i pesama, čuvamo i istoriju i običaje od zaborava“, rekao je Milorad Lonić, predsednik Predsedništva Saveza kulturno-umetničkih društava Srbije.

U ime Zaječarskog piva, istaknutoje zadovoljstvo zbog mogućnosti da se pomogne folklornim ansamblima kojima je to neophodno.
„Veoma smo ponosni na naše potrošače koji su se i ovog puta priključili akciji i pomogli da zajedno doprinesemo očuvanju tradicije jugoistoka Srbije. Zadovoljstvo nam je što ćemo omogućitikulturno-umetničkim društvima da unaprede svoj rad jer su ona jedan od stubova očuvanja našeg nasleđa. Sa velikim nestrpljenjem čekamo da vidimo njihove koreografije i nastupe“, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije HEINEKEN Srbija.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare