Zahvaljujući samo pažnji vozača na pružnim prelazima u Leskovcu se ne događaju nesreće jer se skoro na svim prelazima duž pruge u ataru grada Leskovca kvare mehanizmi kojima se rampe spuštaju, a signalizacijom upozorava vozač da je prelaz trenutno zabranjen.
Fotografije na kojima se vidi nedozvoljena situacija i propust železničara, napravio je čitalac JuGmedie juče u 16,30 sati kod “Male vage” u centru Leskovca, s pitanjem: “Dokle više?”.
Ove fotografije samo su jedne u nizu koje naši čitaoci šalju skoro svakodnevno. Ovoga puta nismo zvali predstavnike Železnice Srbije, budući da smo sigurni da bismo opet dobili odgovor kako to nije tačno, te da sve funkcioniše besprekorno.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Kada bi se bar setio neko od nadležnih da sruši onu straćaru pored prelaza, da vozači uoče voz dok nije kasno.
Vala baš
Pitanje za nepismenog novinara i navodno dopisnika
Jel ima znak Stop ispred tog prelaza, pitanje br 2 jel ima Andrejin krst ispred tog putnog prelaza???
Pitanje br3… Ko ima prednost u saobracaju, drumsko ili sinsko vozilo??
Za pametnog dosta pitanja a za budale i sluzi rampa da ga pita ,,gde ces bre budalo? „“
Sve je to tačno. Trebao si samo napisati da u normalnim zemljama i njihovim gradovima pruga nikad i nigde ne preseca put već se problem rešava podvožnjakom ili nadvožnjakom.
Al zato u prelepom Meskovcu imamo dva nadvožnjaka koji ničemu ne služe. Pod hitno treba napraviti dva kružna toka kod Bobišta i kod nas. Ančiki.
Bosko, ovde se radi o NEISPRAVNIM rampama. Niko ne osporava druge oblike signalizacije, vec ove dve grede koje predstavljaju signalizaciju primarnog karaktera ( svako se prema njima upravlja ukoliko postoje ). Sportski pozdrav i udobna voznja!
Da ste pitali znali bi pa bi i čitaocima objasnili. Kvarovi se nažalost dešavaju i na novim uređajima a u ovakvim slučajevima kada putni prelazi ne rade mašinovođa se pismeno obaveštava o kvaru i preuzima obavezu zaustavljanja voza pre prelaska puta.
Tako je bilo i juče u Leskovcu.
Uz prethodni komentar jasno je da nema mesta uznemirenosti, samo poštovati propise.
Drzava je ulozila.u obnovu pruga jer suvozovi isli po 20 na sat,ociglwdno je javasluk u zeleznici Srbije,jer.se ne odrzava,ne reaguje na neke nepravilnosti itd,ostaje vozacima da postuju saobracaj i da budu pazljivi pri prelasku pruznog prelaza
U prevodu: „Rajo, otvori četvore oči, a mi ćemo da vidimo…“ Ovi sadašnji su gori od Turaka!
Svaki mašinovodja ima kontak sa kontrolnim centrom koji upravlja automatikom , tako da u svakom trenutku zna na kom prelazu neradi rampa.Gde rampa nije spuštena on se zaustavlja na odredjenu daljinu ispred rampe.Zvučnim signalom obavesti ostale učesnike u saobraćaju i lagano krene , tako da uopšte nije potrebna panika.Čitaoci slikaju voz dok prolazi a rampa podignuta a nema slike ili videa gde vioz stoji ispred prelaza.Uostalom uvek je potreban oprez
Sramota redakcijo ali sramota,zasto objavljujete komentare botova koji ladno pisu da je ovo normalno i da nema mesta panici. Pa nista ajde onda neka se skinu sve rampe jer po botovima nisu potrebne.Umesto da ih banujete ubijaju Vam portal jer su postali gadni.Po njima nije nista opasno i ne vide nista sporno u ovoj prici. Jedno pitanje ono banalno jeste razmislili da covek moze da zakaze.A vama botovima zelim siguran prelaz preko pruge.I da gde su milioni evra od pruga kad osnovno ne radi