Očekuje me potpisivanje sporazuma oko voznog sporazuma, ako to uspemo da dogovorimo do kraja i to bismo išli preko Merdara, Kuršumlija-Merdare-Priština, što je mnogo važno za naš narod koji živi u Gračanici i na čitavom Kosovu i Metohiji, kazao je danas predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
On je za Sputnjik istakao da očekuje da sve to bude “završeno” na Minhenskoj bezbednosnoj konferenciji u četvrtak i petak.
Kako smo već pisali, železnička veza Beograda i Prištine može biti ostvarena preko dva pravca: preko Kraljeva i preko Merdara. Ta veza danas je bila tema sastanka u Berlinu iniciranog u dogovoru specijalnog izaslanika predsednika SAD Ričarda Grenela i predsednika Srbije Aleksandra Vučića.
Prvi pravac bi mogao da bude pruga Beograd-Lapovo-Kragujevac-Kraljevo-Priština, koja je duga 366 kilometara, a drugi – pruga Beograd – Lapovo – Niš- Doljevac – Kuršumlija – Priština, u dužini od 388 kilometara, saznaje Tanjug u srpskim železnicama.
Kada je reč o pružnom pravcu Beograd-Lapovo-Kragujevac-Kraljevo-Priština, železnički saobraćaj se sada odvija do stanice Kosovska Mitrovica Sever.
Na pruzi Beograd – Lapovo – Niš – Doljevac – Kuršumlija – Priština, vozovi idu do Merdara.
Pruga od Merdara do administrativne linije je neprohodna, jer je tunel na samoj granici urušen 1999. godine u bombardovanju.
Železnica na teritoriji KiM je, inače, u veoma lošem stanju i u toku su rekonstrukcije.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Ko placa rekonstrukciju zeleznice na KIM? Moze li neko da izvede racunicu KOLIKO NAS KOSTA KOSOVO KOJE IMAMO, A NA KOJE NIKO NE SME da ODE, ZABRANJENO JE KAFU DA POPIJE PREDSEDNIK, MORA SE NAJAVI, IGRACE SPORTISTE NAM VRACAJU, HAPSE ,,OSUMNJICENE“ ZA IVANOVICEVO UBISTO PO NAHODJENJU. kOLIKO GRADJANE Srbije kosta KOSTA ,,SLOBODNO“ Kosovo, DA ZNAMO KOLIKO bi NAS KOSTALO ZAROBLJENO, MOZDA BI PROSLI JEFTINIJE?