Žalba stanara naselja “Centrala“ na kvalitet grejanja

PIROT – Stanari zgrada u naselju “Centrala“ uputili su protestno pismo sa potpisima 222 vlasnika stanova u kome iskazuju svoje nezadovoljstvo uslugama “Gradske toplane“ i traže da se grejanje poboljša.

U pismu, pored ostalog, navode da je nekoliko hiljada gradjana u naselju “Centrala“ godinama nezadovoljno kvalitetom grejanja, dodajući da je ovo njihov poslednji ozbiljni apel i da veliki broj stanara u pojedinim zgradama traži način da se isključi iz sistema grejanja.

Oni još navode da od njih “Toplana“ traži da redovno plaćaju račune, a da za uzvrat dobijaju hladne radijatore i imaju dodatne troškove za dogrevanje stanova.

Protestno pismo uputili su, osim rukovodstvu “Toplane“ i predsedniku opštine Pirot i načelniku Pirotskog upravnog okruga.

 Direktor “Gradske Toplane“ Radovan Nikolić kaže da je posle ovog pisma nezadovoljnih gradjana Tehničkoj službi Toplane dao nalog da izvrši kontrolu.

-Ukoliko ima problema i nedostataka, videćemo o čemu je reč i to otkloniti. Za nekoliko dana ćemo se obratiti javnosti- rekao je Nikolić.

Vlasnici stambenog i poslovnog prostora JP “ Gradska Toplana“ duguju 100 miliona dinara. Odlukom Opštinskog veća, “Gradska Toplana“ je pre dva dana dobila pomoć od 9,5 miliona dinara iz budžeta opštine za nabavku mazuta kako bi se olakšalo snabdevanje mazutom do kraja decembra i nabavilo šest cisterni, budući da “Toplana“ trenutno ima oko 150 tona rezervi ovog energenta što je dovoljno za šest dana grejanja.

(Kraj)paz/ena

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
ODGOVORNOST, A NE LAPANJE !
18.12.2013. 14:35

Usluge potrosaca su njima na zadnjem mestu.Vazno im je da sto duze ostanu na vlasti i da lapaju.GP“PROGRES“ sa kupcima im napravio grejanje,podstanice,kotlarnice,a oni nisu u stanju to ni da odrzavaju,katastrofa.Sta je bilo sa pogresno nabavljenim kotlom iz Nemacke uz grdne dnevnice tkz direktora toplane i tkz predsednika SO,i bacenih preko 100 hiljada eura;KO JE ODGOVARAO ZA TO ?