U cilju povećanja konkurentnosti i atraktivnosti Vranja, danas je u velikoj sali Skupštine grada održana obuka za zaposlene u javnom sektoru.
Obuka je sprovedena u okviru projekta „Grad kao brend“ koji je predstavio Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda, čija se suština ogleda u utvrđivanju brenda Vranja grada što će biti vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja.
Nenad Antić, zamenik gradonačelnika Vranja rekao je tom prilikom da je obuka veoma zanimljiv proces u koji su uključeni obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova, koji će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda.
Profesor Aleksandar Dejanović , istakao je da brendiranje nije lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja, što je i krajnji cilj ovog projekta.
Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.
Milan Zdravković
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!