Aptiv Leskovac je juče podelio rezultate svoje interne kampanje i inicijative zaposlenih za podizanje svesti o prevenciji raka dojke. Tokom meseca oktobra, muškarci i žene su nosili bedževe sa prepoznatljivom roze trakom kako bi promovisali važnost ranog otkrivanja raka dojke. Zaposleni su prikupili 380.500 dinara, saopštili su iz ove kompanije.
Ova akcija je bila deo tekuće kampanje i aktivnosti za dobrobit i zdravlje zaposlenih u kompaniji Aptiv u Leskovcu, jer je u julu u saradnji sa Domom zdravlja u Leskovcu organizovan besplatan specijalistički lekarski mamografski pregled, namenjen zaposlenim ženama starijim od 45 godina.
Prema podacima Američke zdravstvene organizacije, svake godine dijagnoza raka dojke se potvrdi kod 2,1 miliona žena širom sveta, što rak dojke čini najčešćim tipom među ženskom populacijom. U Srbiji,od raka dojke oboli preko 4,000 žena godišnje
“U Aptiv-u, zdravlje i bezbednost naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u kojima poslujemo je odgovornost koju shvatamo veoma ozbiljno, zato smo ponosni da damo svoj doprinosu prevenciji bolesti kroz informativne kampanje i vršenje lekarskih pregleda uz pomoć naših saradnika“, rekla je Jelena Jovanović, menadžer ljudskih resursa u fabrici Aptiv Leskovac.
Podsećaju da Aptiv u Srbiji posluje od 2015. godine i sa ponosom ističu je obezbedio više od 11.000 radnih mesta širom Novog Sada, Leskovca i Zaječara.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Uyimaju radniku onu socijalku sto zarade lepo je to da se daje ali to treba firma da da a ne ovi menadzeri ili poslovodje da uzimaju drugima pa da se slikaju ovde kao da su neki sve su to dupedavci uzimaju na tudjim ledjima.Sve bi ih ja zaposlio u njive i folije te psolodavce .