Zaštitnik građana Zoran Pašalić danas je, u okviru prakse „Otvorena vrata Zaštitnika građana“ lično razgovarao sa građanima iz cele Srbije koji su mu se najviše žalili na rad republičkih fondova za zdravstveno, penziono i invalidsko osiguranje, kao i na rad građevinske inspekcije i lokalnih centara za socijalni rad.
„Godinama unazad dobijamo brojne pritužbe građana na ćutanje administracije jer uopšte ne postupaju ili sa velikim zakašnjenjem postupaju po zahtevima građana. Podsećam nadležne organe da su obavezni po zakonu da postupaju u određenim rokovima po zahtevima i pritužbama jer građani moraju pravovremeno da dobiju informaciju koja bi im pomogla“, rekao je Pašalić.
Građani su se zaštitniku građana danas najviše prituživali na probleme koje imaju u ostvarivanju prava iz oblasti zdravstvenog i penzijsko-invalidskog osiguranja, zatim imovinsko-pravnih odnosa, kao i na rad lokalnih centara za socijalni rad zbog prepreka u ostvarivanju Ustavom i zakonom garantovanih prava.
Prijem građana u sedištu Institucije Zaštitnika građana, koji u kontinuitetu traje već šest godina, bio je privremeno prekinut tokom vanrednog stanja uvedenog zbog pandemije korona virusa u martu 2020. godine, ali je odmah nakon okončanja te situacije obnovljena praksa ličnih susreta i razgovora zaštitnika građana sa građanima.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!