Zorana Mihajlović pred svečano otvaranje obišla deonice Istočnog kraka Koridora 10

Potpredsednica Vlade i i ministarka građevinarstva, infrastrtukture i saobraćaja Zorana Mihajlović izjavila je danas da je ponosna što je misija Koridora 10 završena.

Ona je posle obilaska deonice na istočnom kraku Koridora 10 od Proseka do Crvene reke uoči sutrašneg otvaranja celog ističnog kraka, rekla da se posle Grdelice, sutra u saobraćaj pušta istočni krak Koridora.

“ To je nešto o čemu smo maštali i sanjali, o čemu su neki drugi više pričali, a malo manje radili. Mi smo Koridor završili. Izgrađen je južni i istočni krak”, rekla je ministarka.

Dodaje da se danas dogovaraju o nastavku saradnje.

“ Srbija nema vremena da čeka i da velike infrastrukturne projekte gradi decenijama, kao što je to bilo sa Koridorom 10”, kaže ministarka i naglašava da je sutrašnje simbolično otvaranje dva dana pre državnog praznika Primirja u Prvom svetskom ratu.

Potpredsednica Vlade je najavila da će sutra u podne, u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, premijera Bugarske Bojka Borisova, članova Vlade Srbije, diplomatskog kora i građana u saobraćaj biti pušten istočni krak.

“Završetkom Koridora 10 Srbija se vratila na evropsku tranzitnu mapu. Novi auto putevi znače nove investicije, ekonomski razvoj i bolji život za sve naše građane i građanke”, rekla je Mihajlovićeva.

Istočni krak Koridora 10 od Niša do Dimitrovgrada je ukupne dužine 86, 9 kilometara. Ukupna vrednost izgradnje istočnog kraka se procenjuje se na oko 476 miliona evra, uključujući i dodatno izvedene radove kao posledica izmene projekta. Na istočnom kraku od Niša do Dimitrovgrada je uradjeno 87 mostova, pet tunela, pet saobraćajnih petlji, iskopa i nasipa.

Za saobraćaj se otvara i tunel Bancarevo najsavremenijim sistemima koji omogućavaju bezbedan saobraćaj. Ovim sistemima upravljaju obučeni timovi iz jedinstvenog Tehničko-operativnog centra. Iz tog centra, koji se nalazi kod tunela Bancarevo prati se i saobraćaj u još dva tunela na ovom kraku Koridora 10: Sopot i Sarlah.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

2 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Мирослав Краинчанић
08.11.2019. 13:09

„САМОКОВ“ ПРИПРЕМА СВЕЧАНО ЗАТВАРАЊЕ СВИХ ИЗГРАЂЕНИХ МХЕ!!!

Dr Miggyy
11.11.2019. 10:35

ПУТЕВИ СЕ ГРАДИЛИ НЕ САМО САДА, ВЕЋ И МНОГО РАНИЈЕ:

Свака част што су изграђени нови путеви кроз нашу земљу. Ту се мало у хвалоспевима претерује. Ове путеве су градили Милошевић, Коштуница, Тадић и Вучић пежоративно наглашено. За разлику од садашње градње путева, када су ангажоване углавном стране фирме и модерна техника, раније путеви су градиле наше фирме и наши људи. У периоду градње аутопута „Братство и јединство“ од Триглава до Ђевђелије користиле се лопате, крампови и дрвене колице а радили су радници и акцијаши. Временски тадашња градња је реализована за краће време него сада.