Bahati vozači na pružnim prelazima

Bahati vozači na pružnim prelazima
Podeli:

Vozači drumskih vozila ili uopšte ne gledaju i ne osmatraju prugu prilikom prelaska preko nje, preduzimaju rizična i opasna kretanja mimoilazeći putoprelazne polubranike, ne poštuju u dovoljnoj meri svetlosnu signalizaciju, te prelaze preko pruge iako je rampa već spuštena.

Bahato ponašanje vozača danas je zabeleženo na pružnom prelazu između Pečenjevca i Brestovca nadomak Leskovca.

U protekle dve godine u nesrećama na putnim prelazima nastradalo je 18 osoba. Svih osamnaest nastradalo je zbog sopstvene odgovornosti

Česti su slučajevi bahatosti i samouverenosti vozača drumskih vozila koji se upuštaju u kritične i opasne radnje, navode u Železnicama.

Godišnje na putnim prelazima u Srbiji svojom nepažljivom, neopreznom i neodgovornom vožnjom vozači drumskih vozila oštete više od 2.000 branika i polubranika Infrastrukture železnice Srbije. Osim što se na taj način Infrastrukturi železnice Srbije nanosi velika materijalna šteta, time se i direktno ugrožava bezbednost železničkog saobraćaja”, navodi se u saopštenju Železnica Srbije.

Zabrinjava i činjenica da je broj saobraćajnih nesreća u porastu upravo na opremljenim prelazima, navode u ovom preduzeću.


Podeli:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Administratorima juGmedia portala se možete obratiti ovde.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  1. Takvi osvanu u cituljama, pa im djavo kriv…

    Odgovori
  2. Pomenuti prela cesto „drzi“ spustenu rampu i po vise desetina minuta nakon prolaska voza ili voz uopste i ne prodje a rampa stoji spustena. Tako da Zeleznice neka poprave sto je do njih, pa neka se onda javljaju. A da ima bahatih ima, ali cesto je problem u Zeleznici. Ne u masinovodjama,voz uvek ima prednost, ali treba na adekvatan nacin obavestiti ostale ucesnike na njegov skori dolazak.

    Odgovori
  3. A cesti su slucajevi i da rampa ne radi

    Odgovori
  4. Železnice trebaju na adekvatan način da obeleže pružni prelaz i treba da imaju adekvatnu i vidljivu signalizaciju u bilo koje doba dana i noći. Na prikazanom pružnom prelazu kretanjem ka Leskovcu, neadekvatno je postavljen svetlosni uređaj i više zakrivljen u desnu stranu tako da nailaskom izbliza nije moguće videti da li su signali uključeni ili ne a pogotovu se ne vide u ovom periodu kada su sunčevi zraci veoma nisko. S druge strane svaki prelaz je osiguran od oštećenja i svako oštećenje železnice naplaćuju od osiguranja a samo cena drvenog umetka od nekih pola metra je više hiljada dinara. DA železnica želi da smanji štetu, na svakom prelazu može da instalira kamere jer za to postoje uslovi i da od nesavesnih vozača naplati štetu kad dođe do oštećenja. Ovako mi se čini da su neke mutne radnje u pitanju unutar preduzeća i najlakše je objaviti ovakvu vest i svu krivicu svaliti na vozače.

    Odgovori
  5. Kada je rampa spustema ne prolazi se, ne mozemo da nagadjamo da li je u kvaru.

    Odgovori