RIZIČNA RASKRSNICA Za 24 časa 5 udesa, trajnije rešenje se ne nazire

RIZIČNA RASKRSNICA Za 24 časa 5 udesa, trajnije rešenje se ne nazire
Podeli:

Za 24 sata registrovano je pet udesa na raskrsnici ulica Nikole Skobaljića i Mlinske u Leskovcu, čiji semafori više od 10 dana ne rade, izračunali su stanovnici okolnih kuća i stanova, burno reagujući na društvenim mrežama.

Reč je o veoma rizičnoj raksrnici gde je preglednost sužena zbog okolnih kuća, pa se sudari često dešavaju i kada semafori rade.

O semaforima se stara JP „Urbanizam i izgradnja“ Leskovac u kojoj kažu da je glavni problem što vozači ne poštuju signalizaciju, gde pravo prvenstva imaju oni koji voze Mlinskom ulicom. Pre 12 dana nesavesni vozač je udario u jedna od četiri semaforskih stubova i potpuno ga uništio, ali semafor nije radio ni nekoliko dana ranije.

Direktor ovog gradskog preduzeća Novica Nikolić kaže da će se mafori biri danas popravljeni.

Popravljaju semafor

Došlo je do prekida kabla za napajanje ormana u kome se nalaze uređaji za upravljane semaforima, što je vrlo komplikovan posao jer mora da se kopa deo ulice. Ekipa je na terenu i ja se nadam da će danas popraviti semafore. Međutim, raskrsnica je uredno obeležena signalizacijom, pa vozači moraju da poštuju pravila“, ističe Nikolić.

VESTI – 9. jul 2018 – LESKOVAC, NIŠ, VRANJE

Svakog dana na našoj Facebook stranici BRZE VESTI SA JUGA SRBIJE – Leskovac, Niš, Vranje, Pirot, Prokuplje…#gledajtenas #jugmediatv #vesti #brzevestiopširnije na www.juGmedia.rs

Posted by Jugmedia on Понедељак, 09. јул 2018.

Pored prekida kablova, na ovoj raskrci semafori se kvare i kada pregore pločice u kutiji, pa je potrebno vreme da se one servisraju u Beogradu jer takvog servisa nema u Leskovcu.

Reakcije Leskovčana

Ipak, Leskovčani su ogorčeni jer kažu da žive u strahu da neko ne pogine na tom mestu i očekuju trajno rešenje, odnosno bezbednost na ovoj saobraćajnici.

Ko je uopšte nadležan za “puštanje kiše” tj semafora?!? Užasan stres i svaki dan. Pri tom, za vozače koji se sudare je jedna priča ali primer od sinoć kako su jezivo ugroženi pešaci!!!”, piše na Fejsbuku Leskovčanak iz komšiluka.


Podeli:
  1. Јужна пруга 9. jula 2018., 12:11 pm

    Кружни ток, решава све проблеме…

    3
    5
    • Јесте то најбоље решење,али не у овом случају.На том месту нема довољно места да се направи кружни ток,јер због суженог простора већа возила не би могла да маневришу.

  2. Kada je covek koji je udario u semafor i pocupao ga ni tad nisu radili semafori, znam to jer zivim i zgradi odmah pored, a njegov udes se takodje dogodio jer je pokusao da zaobidje pesaka, naravno, zbog, prevelike brzine. Zato ja tu raskrsnicu zovem „crna tacka“.

    10
  3. Ako firma Lux koja održava svetlosnu signalizaciju treba da za svaki mogući kvar semafora čeka rezervne delove iz BG-a, onda se postavlja pitanje o njihovoj sposobnosti. Pa valjda treba da imaju i neki rezervni deo u štek, upravo da građani Leskovca koji plaćaju njihovu uslugu ne bi doživljavali ovakve stvari. A nije prvi put da se dešava ovako nešto. Sramota je stvarno da semafori ne rade više od 10 dana. Oštećeni svakako treba da tuže direkciju i sve ove što održavaju signalizaciju.

    18
    1
  4. samo postujte saobracajne znakove ili pravilo desne strane ako nema znakova i sve ce biti OK.
    Ali kod nas vazi pravilo bahato samo bahato,,,,,,,

    12
    1
  5. Bez invalida i mrtvih, ove nesreće se i ne računaju. Mora to malo jače!

    4
    2
  6. Ako semafori ne rade ne znači da ne treba da vozimo. Šta ako u trenutku nestane struja, zar treba da stojimo na raskrsnicu da čekamo da dođe struja. Raskrsnica je dobro obeležena, osim tih semafora koji ne rade postoje saobraćajni znakovi iz svih smerova ali je najveći problem neznanje vozača, nepraćenje signalizacije i vožnja napamet, pa nije ni čudo što se ovakve stvari dešavaju. Jugmedia treba da piše i istražuje o tome šta se dešava sa vozačima što su za ovako kratko vreme skrivili više udesa a ne o tome što semafori ne rade. I na drugim raskrsnicama u gradu gde nema semafora se vozi i vozila se susreću ali nema udesa.

    3
    2

Comments are closed.