Savez za Srbiju formiran i u Leskovcu (VIDEO)

Savez za Srbiju formiran i u Leskovcu (VIDEO)
Podeli:

Predstavnici Srpskog pokreta Dveri, Demokratske stranke, Narodne stranke i Pokreta levice Srbije potpisali su danas sporazum o formiranju opozicionog Lokalnog odbora Saveza za Srbiju Leskovac s ciljem da smene sadašnju vlast koja upravlja gradom na Veternici.

Poptise na sporazum u sedištu Demokratske stranke stavili su Igor Jovanović, predsednik Gradskog odbora Dveri, Miodrag Stanković, potredsednik GrO DS, Jovica Stanković, poverenik NS i poverenica PLS Mirjana Perišić.

U sporazumu se između ostalog navodi da ga potpisuju „kao odgovorni ljudi, svesni činjenice da se u kriznim vremenima i situacijama po društvo u celini, neaktivnost i ćutanje ravni saučesništvu i saradnji sa odgovornima za takvo stanje…Podržavajući program u 30 tačaka Saveza za Srbiju kao orijentir u naporu za uspostavljanje normalnog društva u kojem ćemo da učestvujemo u javnom životu na ravnopravnim osnovama, u demokratskoj i civilizovanoj atmosferi, uz uvažavanje svih međusobnih političkih i ideoloških razlika kojih smo u potpunosti svesni“.

Mirjana Perišić je podsetila da je 2. septembra 10 lidera različitih političkih stranaka i programa našlo zajedničku nit što je rezultiralo formiranjem Saveza za Srbiju.

Savez za Srbiju Leskovac

Posted by Jugmedia on Субота, 17. новембар 2018.

Za 24. novembar najavljena je tribina Saveza za promene u holu LKC, na kojoj će gostovati i Dragan Đilas

Red je da i mi doprinesemo jednoj takvoj nastaloj političkoj situaciju u zemlji, tako da ćemo danas ozvaničiti nešto što već traje neko vreme u Leskovcu, naši sastanci, naši dogovori, kako nastaviti politički rad u ovom sastavu“, kazala je Perišić.

Jovica Stanković je ocenio da Leskovac danas dobija jaku i složnu organizaciju „koja će biti spremna da pobedi aktuelnu vladajuću koaliciju na sledećim izborima“.

Tome će prethoditi organizacija timova novoformiranog saveza, potom predstavljanje programa javnosti.

Igor Jovanović je bio mišljenja da „Leskovac danas gleda u zemlju od srama i poniženja kojem je svakodnevno izložen“, te da „nemamo vremena ni prava da se bavimo našim ideološkim  prepucavanjima i prograsmkim razlikama. Danas svi ovde okupljeni krećemo istim putem, taj put je težak i na tom putu nas čeka teška i časna borba“, kazao je Jovanović.

Miodrag Stanković je objasnio da se Savez za Srbiju temelji na principima vladavine prava te da su se sve članice obavezale da na tim principima deluju.

Između nas postoje i programske i ideološke razlike, ali ono što nas je spojilo u ovaj savez to je  borba za univerzalne ciljeve i principe“, kazao je Stanković između ostalog.

Oni su danas pozvali i druge političke partije, “koje smatraju sebe opozicijom“, kao i grupe  građana i pojedince, da se priduže savezu.

Niko od prisutnih nije odgovorio na pitanje Jugmedie da li su tačne glasine da se pregovara i sa Gojkom Veličkovićem, do nedavno aktivnim u vladajućoj SNS.

Mi se o imenima ili grupama građana apsolutno ne izjašnjavamo sada. Nama je bilo bitno da počnemo ovu priču. Ukoliko  dođe do bilo kakvih predloga, nadamo se da će doći, nevezano za ime koje ste spomenuli ili bilo kog pojedinca, spremni smo da razgovaramo, a kakvi će ishodi tih razgovora biti videćemo. Dakle, ne možemo pričati o nečemu što je priča koja kruži gradom“, rekla je Mirjana Perišić.


Podeli:
  1. Gojko Velickovic?
    Sramota.
    Nemojte se brukati sa tim covekom.

    67
    12
    • Ajde bre doktore 17.11.2018., 17:36

      Fale Tadicevi. To li nece da se druze ili ih niko ne zove.Prave veliku gresku jer je ovo mnogo iskrenija prica od njihovih lokalnih kombinacija, stranaka, pokreta i ni oni sami ne znaju sta su vise … Znam da ih Mirjana podrzava i treba da udju u kombinaciju jer imaju neku politicku tezinu.

      34
      20
      • Uključite Predraga Mitrovića, veliki stručnjak, bio je odličan profesor, poslovan čovek koji može preneti iskustvo u javni sektor.

        41
        17
      • Tadićevi su nebitni.Sa formiranjem saveza svi oni koji su na prošlim izborima glasali za Tadića sada će se vratiti demokratama i ostalima.

        50
        7
      • Posle 5. oktobra imali ste priliku da izgradite drugaciju, modernu, pravno uredjenu, finansijski stabilnu zemlju sa profesionalnim medijima i sa svim onim sto vam sada “smeta” i na sta se neosnovano zalite. Gospodo, imali ste poverenje gradjana i niste uradili nista za te gradjane, i sada se udruzujete u „savez“. Zar stvarno mislite da Vam neko nakog svega veruje?

        13
        29
      • 😂😂😂 18.11.2018., 20:39

        Politicka tezina?! Hm, ozbiljno se zamislih da li ljudima koji su upropastili grad privatizacijama i stavili katance na sve sto je radilo u Leskovcu da bi doveli Kima, Gedeka i Tanera treba verovati? Neostvareni kadrovi ds-a i politicka tezina? Teme o kojima je zaista suvisno diskutovati.

        7
        12
    • Bruka je to sto su se oni koji su nas pljackali vise od decenije sakupili u nekakav Savez i sada nam prodaju pricu o patriotizmu i brizi za narod. Kako ih bre nije sramota, ostavili su bez posla stotine hiljada ljudi njihovim pljackaskim privatizacijama, oterali mlade, zemlju doveli do ivice bankrota. Kada ih vidimo samo nas podsete na te ruzne zute godine, koje se, nadam se, vise nikada nece vratiti.

      21
      78
  2. Trenutno van zemlje 17.11.2018., 16:46

    Konačno da vidimo ko će još da se pridruži. Čestitam sa željom da se uspostavi sistem vrednosti sa pozitivnom selekcijom i ljudima koji će prepoznati snagu urbane i obrazovane omladine kao jedinom nadom za sve leskovčane.

    97
    19
    • Kraj bre, nema spina 17.11.2018., 17:10

      Ne bavite se spinovima…pustite te gluposti jer nisu tačne niti je ko osim novinara o tome pričao.Zaboravite, biće ovo čista priča pa makar nikada ne dobili izbore!

      43
      9
    • Vidim bas se puno ljudi pridruzilo, nema ih ni deset😂😂😂 ali obzirom na to kako su demokrate vladale i koliko su upropastile i zaduzile Leskovac ovako „masovna“ podrska i ne cudi😂

      18
      64
      • Jedan po jedan…

        28
        7
      • Zažuljenko 18.11.2018., 09:59

        Meni liče na vas „spasovdance“ kad ste se sabirali s koca i konopca. Neostvareni, nedoklepani, bezidejni a željni a oči im gladne.

        13
        21
    • Kakvo crno pridruzivanje i razlicite ideologije. Pa ovo su sve stari neostvareni DS kadrovi. Zutaci promenili ime, pa misle da ih je narod zaboravio. Epa gospodo malo ste se …

      15
      51
      • Promenili ime, ali smo face svi zapamtili, znamo odlicno imena i prezimena onih koji su unistili ovaj grad, a roditelje nam ostavili bez posla da se snalaze po pijacama i plastenicima.

        13
        39
        • Nema i selo i grad 17.11.2018., 23:29

          Pa ti li misliš da i ti i tvoji roditelji treba da rade i u opštini i u plastenicima. Pa gde će onda da rade školovana deca iz grada koja nemaju plastenike.NIsi li se malo prekonbinovao sa svojim polutanskim željama.

          46
          6
      • Nepoznati barem meni, lepo govore, za razliku od nekih odaju utisak obrazovanih ljudi, koju su ulogu imali u prethodnoj vlasti?
        Nekako ne verujem u one intelektualce koji nemaju vokabular, lose slazu recenice, a svi znamo da su udzbenici pisani knjizevnim jezikom, odakle su ucili i kako ko zna…

        22
        5
        • nepoznato poreklo 17.11.2018., 23:11

          A ja ne verujem u skorojevice intelektualce. Nekako vise verujem onima kojima su i otac i mater i baba i djed bili intelektualci. Ovi samozvani instant s nepoznato poreklo i nisu nesto odgojeni za prodaju pameti.

          8
          21
  3. Ajde bre više batalite sa ovom demokratskom strankom. Profesorka i Dveri odlična lokal patrriotska kombinacija za Leskovac. Ima tu dosta ljudi samo im dajte šansu da dođu do medija.

    69
    28
    • DS se razbio na komade, pa bi sad opet da se sakuplja i menja ime. To je prava istina o ovoj grupaciji, a ne lokal patriotizam. Za lokal patriotizam su potrebna dela, a ne reci i izlizane fraze.

      10
      46
  4. Šemba i Neša li su prešli kod Meska pa neće da pregovaraju. Imam informaciju da je Šemba postao zamenik direktora sa velikom platom i da nije hteo da pregovara sa Savezom već se svako veče viđa sa Meskom kako bi razradili moguću koaliciju SDS i naprednjaka. Tolko o opoziciji van Saveza, a ako ćete baš za Gojka ima on tu još mnogo toga da kaže ….videćete…

    85
    11
  5. Прави Срби 17.11.2018., 17:00

    Професорка да остави ове „демократе“ и да пређе у Двери. Са Пеђом би то била права комбинација школованих и патриотски опредељених људи којима се може веровати.

    63
    30
    • Đilas može da pokrene nešto što je dokazao još pre 25 godina kada je kao student otišao kod MIloševića da mu traži ostavku. Tu su još Jovo Bakić,Borko Stefanović,Vladimir Pavićević i dosta kredibilnih srba koji adekvatno mogu da predstavljaju Srbiju za razliku od Dalića,Palme.Gašića…Izaberite Srbiju u kojoj hoćete da živite.

      68
      10
    • Pocelo da svice…

      49
      11
    • I dalje isti ljudi zeljni vlasti zele da se vrate i uniste ono sto su zapoceli… Da vole svoj grad i da im je zaista stalo, najmanje sto bi trebali da urade je da pruze ruku podrške gradonačelniku dr Goranu Cvetanovicu i da posmatraju kako jedan čovek svojom sposobnošću uspeva da od jednog unistenog, napustenog, prljavog i u dugovima ugusenog grada napravi Leskovac kojim se ponose i kojim ce se ponositi naredne generacije. Za par godina je grad doziveo preporod. Setimo se samo kako je sve izgledalo za vreme vladavine ovih ljudi koji sada se pojavljuju kao“spasitelji“…setimo se ulica bez asfalta, rupa, prostora gde je sada Lidl,prljavštine, zapustenih sela, mraka u kome smo ziveli. Ljudi koji zive na selima nisu imali ulicnu rasvetu, vodu, kanalizaciju…niko nije brinuo za njihovu decu…setite se omladino da li ste kao studenti dobijali stipendije od ovih ljudi. Ja ne! Sa prosekom 9, po njihovoj proceni pomoc nije trebala, ugasili su fond za mlade talente, za omladinu nisu imali, za svoje plate su imali. Uporedite plate tadašnjeg gradonačelnika i njegovih saradnika i platu gradonačelnika dr Cvetanovica…uporedite izgled ustanova kulture,mesnih zajednica,bolnice, Zavoda za javno zdravlje… Setite se samo ljudi pa vidite kakvi ljudi cine Savez.

      13
      81
      • Imam i par pitanja: Da li vas je Marfi castio kaficom posle ove konferencije, ipak, zasluzili ste, okupiste se jedva osmoro.
        Zatim, gde vam je Spiricka? Da li ce postati bleda senka gospodje muzicarke?
        Iii gospodjo profesorka u Gimnaziji, znajte, ovim sto radite ne pruzate uzor Vasim učenicima. Gledaju ta pametna deca sta radite samo zato sto ste zeljni vlasti. A posebno se nadam da njihovo obrazovanje ne dovodite u pitanje odlascima na unapred propalim stranackim mitinzima. Znajte, ta deca su buducnost. Oni vide sve…

        12
        71
        • Nije častio ali smo obećali da odemo u utorak na piće koje ćemo sami platiti. Saša ne mora da se troši na nas, a biće nam drag gost za stolom.Toliko.

          16
          1
      • Pusto tursko 17.11.2018., 20:21

        tebe očigledno oduševljava krečenje i sređivanje wc-a na groblju, a Haradinaj,Savamala,Ivanović,neškolovani ljudi na funkcijama, toma nikolić i AV na kraju koji do sada nije imao nijedno suočavanje sa neistomišljenicima u medijima ne interesuje. Čitav sistem vrednosti u Srbije je poremećen zbog vas nesrba koji za malo para postajete turci !!!!!

        65
        9
        • Evo da Vam odgovorim: ne odusevljava me sredjivanje toaleta, place mi se zbog toga. Place mi se kad vas vidim,svakog drugog meseca se okupljate u nekoj politickoj opciji a ni toalete niste bili sposobni da napravite kad ste bili na vlasti. Da u 21.veku deca u skolama na selu nemaju toalete…sramota. Umesto da cutite, samo da posmatrate i da se stidite sto ste diskriminisali ljude koji zive na selu,vi se jos podsmevate gradonacelniku sto su zahvaljujuci njemu sve skole u seoskoj sredini dobile toalete. Pitajte tu decu,roditelje,nastavnike da li je nesto smesno. Ali to govori o vama,zato ste tu gde jeste,na samom dnu.

          12
          58
          • "činjenice" čitaj 17.11.2018., 21:11

            Slušaj ruralna, pročitaj komentar „činjenice“. Ne ponavljajte mantru mi se ne sećamo 90 ih i žuti su sve uništili jer to je toliko ruralno da je počelo da oslikava zaostale srbe ….

            27
            8
      • A propos plata i prihoda nosilaca vlasti… sada su veće- čisto da se zna

        15
        5
    • Ne slažem se- ovo mora da se otera kao što je oteran i onaj pod lipom- All together. Now!

      6
      33
    • Profesorka nije školovana ni u Beogradu, ni Novom sadu pa ni u Nišu…ona je fenomenalni kadar školovan u Varvarinu na kosovo je srbija univerzitetu i fakultetu za diplome…

      14
      58
      • Zname te bre BLJAK 17.11.2018., 21:51

        Pa ti „bljak“ onda glasaj za Grcica, Gasica, Tomu Nikolica, Meska, Srpsku listu sa Kosova, zastavnika iz Nisa koji je za 2 godine u 56 zavrsio fakultet…Vulina,Djordjevica,Pink,Happy…To je bre tvoj profil nemas ti gde u civilizovani svet, jer je ova kaljuga tvoj habitat !

        76
        8
        • Ako mi je za te nabrojane alternativa varvarinska profesorka muzika iz ultra miloševićevske porodice, koja je deceniju odbornik a da nikada, nikada! nije dala niti jednu inicijativu Dveri klerofašstička i ultra antievropska stranka, bivši načelnik finansija čiji gradonačelnik je upravo zbog finansija završio u pritvoru, a gomila gluposti i šteta po budzet je ladno prolazila pored njega jer su mu naredjivali srednjoškolci i bankari, papazjanija ultradesnih desnih i levih…mogao bi da se za….. da ove nisam vidjso dok su bili na vlasti..zato jesam i ako nemam alternativu nikad više ne glasam za manje zlo(ako su manje zlo, jer ova profesorka fk varvarin nije reč rekla kad su otpuštali 300 ljudi ali je izborila radno mesto u gimnaziji ispred odličnih profesora sa pravih fakulteta)…na stranu ako pobede Srbija će morati da se podeli na dversku i ostalo, pa jedni u rusiju i tradicionalni XIX vek a drugi u eu i moderno društvo…da skratim, ovo je cenzus priča i cenzus im je i najveći domet, a posebno za cenzus paprikaše ne glasam…

          6
          41
          • Vakat bre ! 18.11.2018., 12:38

            Slušaj „bljak“ ozbiljno si frustrirana zbog Mirjane i ne znam poreklo toga i ne zanima me, ali grešiš kada kažeš da nije bilo inicijativa, jer ih itekako ima (zabeleženo), a ti očigleno nisi pratila Skupštine. Ako opravdavaš Educons,Fimek,megatrend,SMFP i ostale naprednjačke škole što ti smeta Univerzitet u Prištini sa kratkim boravkom u Varvarinu zbog seobe ratne (Vučićeve), koji se posle samo 2 godine prisjedinio Begradskoj muzičkoj akademiji.Niš nije imao akademiju. Pošto opravdavaš sve naprednjačke škole, a iracionalno te nervira državna akademija, očigledno je frustracija u pitanju. U krajnjem slučaju Mirjana nije prihvatala bogate ponude naprednjačke koalicije za koje bi se ti olako polakomila. Podatke iznosim na osnovu jutrašnjeg razgovora i oni su vakat !

            32
            3
      • Lajte kere suseljanke 17.11.2018., 21:58

        Koliko je znam društveno aktivna i angažovna žena mimo politike. Što se politike tiče uopšte joj ne treba, jer je nepotrebno navukla na sebe dušmane i jediveke.Što se mene tiče apsolutno podržavam takav aktivizam, a ako se ti gnušaš toga onda imaš ozbiljan problem!

        51
        11
        • Ajde kaži mi da li je ova „društveno aktivna“ žena dobila posao u Gimnaziji zbog zato što je mnogo dobar profesor(kriteriju varvarin, godine studiranja-mnogo, molim proverite kad je završila) ispred mnogih koji su završili prave fakultete i to u vreme kad je otpušteno 300 ljudi i to protuvzakonito o čemu, kao aktivista i odbornik nikada nije rekla ni reč! Da li je rekla reč o katastrofalnim solarnim elektranama, bunarima tople vode itd? Da li je nekad digla glas o kadrovskim rešenjima iz njenog perioda? Nikad ništa..cilj je bio 100% časova u školama blizu stana, sa varvarinskom diplomom..jer je ona ostvarila LIČNI interes u DRŽAVNOM sektoru dok je bila na vlasti..tačka.

          32
          40
          • DS još uvek 18.11.2018., 12:48

            Slušaj „Bljak“ sve si pomešala. Mirjana radi od 1999. godine u OŠ Svetozar Marković, a od 2000, pre revolucije u Muzičku i Gimanaziju…Studirala je 4 godine i redovno izražavala protest na sastancima DS-a, protiv loših kadrovskih rešenja u DS-u, ali na tvoju žalost DS je osim par kadrova negovala pozitinu kadrovsku selekciju sa adekvatnim školama, pa ti neću reći koja su dva direktora protiv kojih je bila i to zbog privatnih fakulteta, koje DS nije uvažavala prilikom kadriranja. Ima lep komentar koji te upućuje da potražiš pomoć jer si ozbiljno pogrešila.

            37
            5
          • Niste evoluirali 18.11.2018., 13:00

            Lele kakva iracionalna mrznja. Pa tebi bre smeta Sto neko radi blizu mesta zivljenja. To li su argumenti i razlog za mrznju. More promenice se ova vlast i takvi kakvi ste bicete podani i novoj vlasti, znam vas sve…

            33
            3
      • Gotova si ... 18.11.2018., 15:37

        Akademija nije postojala u Nisu sve do 2003 godine. Kada je ugasena Pristinska ostao je Beograd i Novi Sad sve do 2003 kada je Nis poceo sa radom. Koliko neznanja i besa isijavate cudo da mozete i da pisete komentare. Varvarin je trajao 1 godinu dok se profesori nisu reorganizovali i sve je to posledica silnih ratova….toliko….?!

        17
        1
  6. Prvi ekser. Nek je sa srećom, da oteramo ovu nenarodnu intetesnu radikalsku skupinu u istoriju. Što pre, to bolje.

    57
    12
  7. Da se podsetimo…ovi ljudi su bili vlast kada su došli i Falke i Yura i Jeance i Autostop i fabrika vode i kolektor i Leoni i BAT i Philip Morris i UNDP i mnogo toga…naprednjaci kreče zgrade,farbaju mobilijare,prave parkove tj. bave se lakom kozmetikom o kupovanjem pohvala od nevladinih organizacija…

    69
    9
    • Ovi ljudi nemaju ama baš nikakve, ali nikakve veza ni sa falkeom, ni sa jurom, a još manje sa Jeancijem i Autostopom…ljudi koji su dovodili firme nisu sa njima..

      12
      37
      • Zbunjeni radikal 17.11.2018., 22:11

        Aj ne lup.. Jovane. Licno sam ja, pisac ovog komentara vozao Kima iz Yure po gradu da izabere plac, kada je pokazao na Nevenin plac na kome je insistirao.Licno sam sa Gedekeom iz Falkea isao da mu pokazujem stari Zele i Falkeove masine stare preko 50 godina, a on izabrao plac preko puta fabrike. Sa Tanerom je isao Nenad, sada direktor AIK banke i koordinirao otvaranje Falkea i svi smo mi itekako bili demokrate sa znanjem jezika i poznavanjem propisa. Deluje ti slozeno, ali to su cinjenice.Misa je bio u finansijama,a Joca predsednik UO Direkcije.Apsolutno su svi ucestvovali u tome,a normalno da je Bojta sve koordinirao kao gradonacelnik.Tada je konacno krenuo privredni rast Leskovca nakon mnogo godina….

        46
        13
        • Zbunjeni radikal 17.11.2018., 23:21

          Ispravka Nenad je bio koordinator za JEANCE i Autostop…

          18
          7
        • hvala ti što postojiš 17.11.2018., 23:39

          ti si bojtin vozač?

          6
          14
        • Ako si ti „vozao“ Kima, daleko si dogurao. Ti tvoji kadrovi su prezadužili Leskovac, projekat sa kolektorom je propao, kao i priča sa bušotinama… Bolje ćuti i ne blamiraj se.

          9
          17
          • Poor Projektant popunjavač aplikacija 18.11.2018., 12:38

            to je onaj bojtin rođa što ga svojom glupošću nagura u zatvor

            6
            6
          • To je ta nesreċa od čoveka i prodavac magle.Nakovanj da mu daš on ċe da mu priča đinđiċeve citate.Upropastio je S.K..iċa.

            5
            1
          • Bevare of the rodjaks 19.11.2018., 15:51

            jeste rođak sednjoškolac i nvo projektaš bojta se kleo u njega a jedan paket mu nije poslao u zatvor

    • Drugarice činjenice,
      Donekle mogu da se složim sa komentarom, ali ne mogu sa tim da si moj nick dala u množinu i sad se „voziš“.
      Ja sam jedna jedina činjenica ovdi.

  8. Cestitamo i idemo do pobede…Igore bio si na nivou 💪👌😀

    38
    10
    • Dragi moji Leskovcani, covek koji je danas govorio na konferenciji je bio nacelnik finansija u vreme kada je DS vodila grad.

      14
      8
    • DS se razbio na komade, pa bi sad opet da se sakuplja i menja ime. To je prava istina o ovoj grupaciji, a ne lokal patriotizam. Za lokal patriotizam su potrebna dela, a ne reci i izlizane fraze.

      7
      36
    • Mene je bas Igor najvise razocarao! Sedi sa istim onim ljudima koji su unistili i prezaduzili grad. Ili su Dveri toliko ocajne i slabe da ne mogu ni cenzus preci ili su pak isti kao ovi otpaci DSa.

      10
      26
  9. Aj pa srećno. I dugovečno…

    35
    7
    • Ah taj cenzus, muka pregolema. Ko u filmu, Parada. Ko je ovde ljimun?
      Eto sta se dobija kad se bratime komunisti I popovi, partizani I nedicevci, evroatlanci I rusofili. Zlo je vrijeme Orla naceralo, da zimuje s kokoskama. Ono, i orao se silno ofucao …

      1
      3
  10. Јужна пруга 17.11.2018., 18:01

    Гојко, нова нада и алтернатива? Ма да ли сте Ви нормални ?

    30
    7
  11. Skoro pa cirkus koalicija. Malo desno, malo levo, pa neki umereni centar, itd. Još Gojko i eto ga i cirkus.

    15
    36
    • E Vujadine Srbinu 17.11.2018., 20:14

      E vujadine Srbinu…pa tvoj AV vršio vlast sa Ugljaninom, a još uvek vrši vlast sa Zukorlićem i Haradinajem…ej bre Ramuš H…odgovaraće za to ne brini i tu Vujadine što to podržavaš, a smetaju ti ljudi čista srca i obraza… još malo vujadina pa sa Ramušom pa pa….

      47
      10
      • Herceg zasad nema za koga da glasa 17.11.2018., 22:20

        Neċu da se miješam u sve ovo, ne źelim da komentarišem temu, samo bih želio da konstatujem da sam prepoznao „Čuuujtee Srbiiinaa“, opasnog luđaka iz “ Dveri“. Za SNS nikada nisam glasao niti ċu, a neċu ni za one koji se sa Dverima udružuju.

        13
        12
        • Ima ponešto i za tebe 17.11.2018., 23:06

          Mogao bi da zaokružiš torijevce. Ima indicija da će učestvovati na lokalnim izborima u Leskovcu, pa čisto informacija da imaš za koga da glasaš.

          23
          5
          • Poslušaću Vas i glasaću za te „indijce“. I nemojte se ljutiti na mene. Hvala!

            4
            6
        • Pa ti cico... 19.11.2018., 14:34

          ..u svakom vidis,,Cujte Srbi,,.Sanjas ga?Opterecen si njime.E,posto se ti bavis dijagnostikom,evo i ja cu/ovo je konzilijum konstatovao/.To,tvoje se zove OVIS ARIES FOBIA LUPUS.Ili ti po naski,to je kad ovca u svakom grmu i od svakog drvete ili ovcara vidi VUKA.Za pocetak nabavi PSA ovcara,da laje av,av,av…i da plasi vuka.Pozuri,postaces CRVANKAPA.A,onda…..znas ono…ovo…

  12. Svitanje… počinje oporavak

    41
    9
  13. Koliko vidim ovde su tri frakcije DS-a i pseudo patriote koji se kriju iza imena Dveri. Sve u svemu lift koalicija.

    12
    38
  14. Vidim bas je ‘veliko’ interesovanje za Savez u Leskovcu. A posebno mi oci bode onaj veliki plakat Demokratske stranke. Gledam kako je i na drzavnom nivou taj Savez pokupio sve kuso i repato sto je ostalo od zutih.. Da se razumemo, nas u Leskovcu su demokrate unistile do katastrofalnih razmera, ne treba nam njihov naslednik da nas dokusuri. Tako da ovaj Savez tesko da zazivi ovde.

    12
    54
    • Miodrag Stankovic je objasnio da se Savez za Srbiju temelji na principima vladavine prava…hahahaha
      300 ljudi koji nisu bili clanovi DS je dobilo otkaze 2009 godine…posle 3 godine su se vratili na svoja radna mesta a grad Leskovac je morao da im plati preko 100 miliona. Politika mrznje koju je DS vodila u Le bi se nastavila istog trenutka kada bi doticna gospoda dobila priliku. Sto se tice Saveza za Srbiju na nivou republike oni su poznati po tome sto non stop pozivaju na silovanje i vesanje.

      10
      42
      • Sirotinja u glavu 17.11.2018., 21:02

        Tek cete biti kaznjeni.Za demagogiju,za moralno urusavanje,za prodaju teritorije i interesa Srbije,za Briselski sporazum,za Karica,zaKosmajca,za hotel na Kopaoniku….Gospodo dolazi vreme corke !!!!

        63
        8
      • Kad već govorimo „na nivou Srbije“ ne mogu da ne uočim nešto. Svo ovo vreme režim nam veli da je Hašim Tači idiot (i još po nešto). Naša narodna vlast pregovara sa tim istim Hašimom Tačijem. Pa se nešto pitam; da li je idiot postao mudar ili narodna vlast idiotska?

        24
        6
      • prosti ljudi 17.11.2018., 21:33

        Nema poltike mržnje,samo resetovanje na sistem vrednosti koji zavređuje razvijena i civilizona Srbija naspran ruralno-agrarne koja nam se nameće sa radikalima na vlasti. Ej bre radikali …cirkus…

        42
        5
      • Cekajte da ovi odu s vlasti, tek tad cemo videti kako stoje stvari i kome koliko ce morati da se placa.

        30
        2
      • Miodrag Stanković je pametan i pošten čovek . Postojan . Izuzetno stručan . Iz mržnje možete da pišete svašta . Ali oni koji ga poznaju znaju da je ovo jedina istina.

        12
      • Vidi se da si bot i da su ti lični interesi najbitniji . Miodrag Stanković je stručan , veoma pametan čovek i čovek od reči i dela . Svaka čast . Takav nam treba .

    • Ovo nisu naslednici DS. Ovo su isti ljudi koji su vrsili vlast u DS. Miodrag je bio nacelnik finansija. On je stavljao potpis na propale projekte poput „Busotine“
      Znate ono kada su busili da pronadju toplu vodu na njivi Bojtinog rodjaka…

      13
      39
      • Nije stavljao Miodrag nego tadasnji gradonacelnik, da je stavljao potpis, i Miodrag bi sigurno camio po pritvoru i u raznim istragama ….jer ova vlast je protiv svakog iz prethodne vlasti za kog je mogla vodila istrage, iz kojih su doduse ljudi uglavnom izlazili oslobodjeni. Pa i taj Bojta ne vidoh ga mnogo osudjenog i kaznjenog

        14
        2
      • Kolika mržnja izbija iz tebe . Takvi su radikali.Ništa novo i ništa iznenađujuće. Pišu se laži , pričaju laži…

        6
        1
      • Neistina . Laž koju si izgovorio pod pseudonimom “ istina“. Kada bi znao šta je istina ne bi te nigde bilo . Miodrag Stanković nije stavljao potpise koje ti iz ogromne mržnje pominješ . Miodraga Stankovića možeš da mrzišzato što je Miodrag Stanković stručan , pamentan i istinoljubiv covek . Covek na prvom mestu.

  15. Ма какав савез људи моји.
    Неки људи покушавају из очаја да се окупе да наводно понуде неки спас Србије, Лесковца итд.
    А у претходним годинама су демолирали Србију.
    Па не иде вода и ватра. Ово је покушај који ће трајати пар месеци. Сами ће између себе да се униште, јер наравно неће моћи да се договоре око функција и још много чега.

    8
    43
    • Nećete verovati još malo... 17.11.2018., 21:26

      Ne plašite se Jovane, bićete svi najureni sa državnog posla. Zbog neznanja, zbog čišćenja nedeljom, zbog farbanja gelendera nedeljom umesto da radite svoj posao u struci za koji ste plaćeni.Bićete najureni zbog plaćenih diploma, podaništva i prostitucije koju namećete omladini kao model ponašanja.E pa to ćeš Jovane moći da radiš u svom seli ali u gradu više ne….slavi erdogana sa Vučićem i uživaj u plati još malo, a onda….

      55
      9
      • Opet Čujte Srbi! Ma koga ćeš ti da juriš? Šta mi imamo od toga ako najurite nazadnjake pa u kancelarije strpate zverane?

        7
        4
        • Budite sigurni 18.11.2018., 07:50

          Neće se niko više strpavati po kancelarijama. Ionako ih je previše, previše…

          19
          4
  16. tugedr kambek 17.11.2018., 22:02

    5 dana pre povratka muzicarke na scenu, dolazi i on, kao slucajno, da pokusa da je probije na politicku scenu, jer ona to sama ne moze. Izumio je da nema vise kredibilitet kod citaoca iz prostog razloga. Kad zastupas pogresno, krenu tako da te gledaju, kao pogresnog. Ali cista istina. A silom, pa tesko, ne biva. sasvim bezvredno i pomena, ipak da primetim tugedr kambek.

    53
    55
    • „tugedr kambek“ očigledno baguješ mentalno…pravac Tojaga dok je vreme…za tvoje dobro majke mi !

      56
      48
    • da ne prejudiciciciram 17.11.2018., 23:49

      Primećeno. Loš čovek se pojavljuje da najavi osobu meni nepoznatih osobina.

      27
      4
  17. nisu ruralni 17.11.2018., 22:12

    SNS nema ruralne kadrove! Milos, pa Olivera, Dalibora je nasledila Marija, pa Novica, ocete Zikicu, il direktora bolnice, Perica, sve gradski lik do gradskog lika. A i kapaciteti su, ne mozete da im parirate bre. Goli intelektualci.

    36
    8
    • diplome, diplome i diplome 17.11.2018., 22:58

      Molim da svi priloze svoje diplome. Da vidimo kome sta pise na diplomu. Da znamo gde je studirao. I sa koji prosek. I koje godine je zavrsio taj fakultet, u odnosu na godinu kad je zavrsio srednju skolu.

      14
      4
    • Smeta vam nacelnik finansija Miodrag iz DS, a ne smeta vam Vukasinovic kojem su glavni gosti na porodicnim slavljima bas demokrate. Iste one koje su bas njegovog …..
      …..demokrate dale tu sansu bas ……?
      …….. Jer oni su ti koji su uvek na vlasti. ….ijaju.

      17
      2
      • Ej, al samo za ovu vest i kad ste hteli Spiricevu za najzenu ima ovoliko netrpeljivih komentara. Znaci ne trpe ih ni njihovi.

        3
        3
    • Zanima me da li je ova/ovaj urbani čuo da je trenutno šik biti ošišan na ćelavo?

      4
      1
    • Ovi mogu svaki dan na duel da prozivaju celnike SNS. Nek izadju na crtu podpredsednici SNS sa ovima da se politicki rasprave. Pa narod nek bira pametnije. Urednica jako puno ceni i Oliveru i Mirjanu pa eto nek se oprobaju u javnost. Isto takodje i ostali. Aca podpredsednik moze sa Igorom Dveri da se suceljava. Zikica neka ima duel sa Miodragom. To su sve stranacki lideri, a ovi podpredsednici u SNS su i vrsioci vlasti, pa nek se narod uveri da je vlast poverio u prave ruke i da li je vreme za bolje, drugacije?

      9
      5
      • Galakticka razlika 18.11.2018., 10:42

        Kako to mislis Mirjana i Olivera. Mislis na Oliveru iz Bobista ili neku drugu.

        14
        1
  18. Pertackibot 18.11.2018., 01:23

    Danas se od svakog od nas očekuje da zastupa nečije interese.
    nevažno dal su levi, centar ili desni, važno je da budeš u igri i ako si dobar, na liniji i poslušan, bičeš plaćen. Ideja slobode, časti, poštenja, istinoljubivosti i čovekovog dostojanstva – to više nikog ne zanima. Zato se i udružuju, zbog svojih …ica. Žalosno je što nam nema spasa.

    4
    9
  19. Jos u startu se vidi da nema nista od ovoga na lokalu kao i na republickom nivou. Sve bivsi ds, poznate face koje su vec jednom razocarale. Oni koji iole prate dogadjaje nece se prevariti nekom novom pricom.

    5
    15
  20. Na narednim lokalnim izborima svojim glasom reći ću NE strahu, ludilu, pomahnitalosti, bahatosti, primitivizmu, diktaturi u svim društvenim segmentima, enormnom bogaćenju jednog čoveka, i reći DA zatvor za lopova i iluzionistu.
    Vi sa fotografije razmislite dobro da li imate snagu da iznesete moje i naše NE i DA. Ako nemate odmah se sklanjajte jer ćete u nekom narednom događanju naroda i vi ostati samo ružna prošlost.

    17
    3
  21. Leskovčanka 18.11.2018., 11:17

    Za razliku od silom priučenih liderki SNS koje su jadne prošle kroz golgotu, profesorka Mirjana Perišić ima i znanje i obrazovanje i harizmu i odličan je orator, što su sve osobine koje krase jednog lidera. Vi to botovi znate i zato je ovde rastržete.
    Pominjete Gimnaziju i njeno zaposlenje. Pa gde profesor da se zaposli nego u školi? A ona se školovala za profesora. A kakvi su se tamo sve zapošljavali i zapošljavaju ona je za njih profesorčina koju učenici obožavaju. A vama botovima ne smeta što je odmah po dolasku na vlast vaš vođa postavio bivšu suprugu za direktora te iste gimnazije. Ženi svaka čast, kulturna i lepo vaspitana, ali ona je tehnolog po struci, što znači da na fakultetu nije imala ni psihologiju ni pedagogiju, No nema veze, kažu da je odličan direktor, pa damu neću dirati jer sam i sama dama.
    Vratimo se Mirjani. Ona nije bila deo sistema DOS. Profilisala se kao političar u DS mnogo godina kasnije na odborničkom mestu. Žestoko je kritikovala vlast, argumentovano, govorila ono što niko nije smeo i to direktno vođi u lice. Oni posle nje nesmeju ni da ga pogledaju kamoli da nešto o njemu kažu. Mislim na Šembu i Nešu Lažova koji drnadaju po ceo dan na Skupštini a glavne stvari promašuju, namerno.
    Dakle, Mirjana, ne obaziriti se na idiotske komentare. Glavu gore, Leskovčani vas vole!

    41
    6
    • Ona je ostvarila lični interes, dok je bila odbornik zaposlila se mimo konkursa(jer da je bilo uslova bila bi poslednja) u državnom sektoru dok je bila na vlasti..kakvav veći nemoral i nepoštenje hoćeš? Ona je svoj politički uticaj iskoristila za lični interes. I to su nepobitne činjenice. Zato ona nema kredibilitet da napada vlast. Nema i tačka. Joca Stanković je zaposlio svoju ćerku u Direkciji dok je bio Predsednik Upravnog odbora iste Direkcije??!! Zamislite to! I on napada vlast..pa to ne rade čak ni bivši radikali..na stranu što je za sebe ostvario radno mesto u državnoj službi, za ženu i ženinu sestru..i sve u državnoj službi dok je bio na vlasti..pogledajte na slici Kocu navijača zvezde i sada odbornika DS ..sa srednjom školom mu dali rukovodeće mesto u Pijaci..nije ovo zavera to su činjenice, proverite..koga oni da kritikuju? Sa kojim kredibilitetom?

      7
      37
      • Ućutkajte ih već jednom 18.11.2018., 13:06

        Apsolutna neistina i spin koji nažalost dolazi od nezadovoljnih članica demokratske stranke. Ukoliko demokrate ne obuzdaju svoje članice nema budućnosti ovoj priči, o čemu su saglasni i Dveri i Narodnjaci.

        26
        1
        • Kao prvo, nisu ti ovo radikali da ucutkas zene. Demokrate nemaju muzjaka da zavrce sije kokoskama. A svako ko udje u ring, mora da ima svest da ce biti udaran. Ako ne moze da izdrzi, sto se hvatao? Najbolje da sve pobijemo a da ovi osranu sami sa sobom da pobede nikog. Normalno je da se poteze prljav ves. Pa zato se i stavljaju najcistiji. Ako su ovo najbolji, kakvi su najgori? Uostalom,u pitickom zivotu opstaju i samo djonovci. Ti ga pljujes, on se brise i tera dalje. Sto me to podseca na gorepomenutog Gojka? I na Gojkovicu iz partije u kojoj Ona zna. Svi na slici su pata karte. Jedni su gresni, a drugi nesposobni. Dodje mu na isto. Ali, neka idu jedan na jedan sa naprednjacima. Ni njima ne cveta cvece. Najgore su popeli u sam vrh stranke. Od straha svi na to klimaju glavom,a niko se ne slaze sa tim. Ali cekaju svoju sansu da se okoriste za licno dobro.

          5
          19
      • Ozbiljan problem 18.11.2018., 13:17

        Šta lupaš bre „Bljaaaaak“ za Mirjanu.Svaka ti je reč laž sračunata da izazoveš neku odbojnost, ne shvatajući da te je obuzela iracionalna mržnja. Smiri se i porazgovaraj sa nekim ko će ti izneti činjenice i smiriti te.

        26
        3
      • Leskovčanka 18.11.2018., 14:12

        A tvoji se sada zapošljavaju s konkursom na kome jedan čovek donosi odluku, ajde na budali nismo glupavi i nisu svima čavke mozak popile. Ti si mnogo mator ili matora kad se sećaš toliko ko je gde i kako. Ja pred sobom vidim hrabre ljude, hrabre jer u Leskovcu se više ne govori već šapuće, pismene ljude, a onaj iz Dveri je posebno u tom smislu prijatno iznenađenje. O partijskim zapošljavanjima vi da ćutite, a na Mirjanu ste se okomili po naređenju vođe jer u njoj vidi rivala. Hahahahaha, Udri po ženi. Mirjana Leskovčanke su uz tebe. A što bi volela neki tv duel Mirjane ili bilo koga od ovo četvoro, ali ne sa vođom jer je on uvežban, već sa onim njegovim poslanicima i kabinetlijama da vidmo šta znaju ti odlikaši i desetičari.

        28
        3
      • …a bre „Bljaaaaak“ ili si neinformisana ili namerno unosis pometnju.Mirjana se zaposlila 1999. a u Gimnaziju 2000.godine. Bila je na protestima kada joj je Lada hitne pomoci kojom je Davinic izasao iz TV Leskovac, presla preko stopala, o cemu ima i TV snimak iz tog vremena koji je uhvatio bas taj trenutak. Ako ti treba jos neki podatak izadjite na kafu. Ubedjen sam da ces promeniti misljenje …

        8
        1
        • Nismo amebe 19.11.2018., 08:55

          Mirjana bila na protestima…hahahahahahahahahaaaaaaaaaaa…ma bio je i Milošević na protestima ruku pod ruku sa Žmigavcem pa su sa Mirjanom nosili majice otpora…aman bre ljudi postoje hiljade živih i zdravih sa tih protests..postoje stotine i stotine iz tog DS-a..tu vam je samo Joca sa ovih slika..svi ostali su došli dok je DS bio vlast..ti su i uništili DS..uključujući ovu Mirjanu kojoj je DS dao posao i zaposlio njenu porodicu.

          7
          5
          • Dosadan si sa zaslugama 19.11.2018., 09:52

            Pa nije bila DS jer niko nije hteo da bude DS. Uzmi snimak sa protesta ispred TV Leskovca kada je Davinića izvodila hitna pomoć i videćeš i sliku i nastup od čitavih 6 minuta…tolko…

            4
            1
    • U pravu si. Ona nije bila DOS. To je bio muz. Isti onaj koji je ugurao u gimnaziju. Radila je u nekom selu pre toga. Necije zene su ostale da rade na selu, a nju su izvukli iz DOSOVOG sesira. I sada je bolja od ovih iz Dveri i DS i Narodne partije ali jadna mora, inace najbolja je, a nema nista s njima, samo su koalicija. Za poverenika levice su je predlozili oni koji su je hteli za svoju marionetu. Da vuku konce preko nje. Znaci nije bas visprena. Pucate u glinenog goluba. Gde god je bila angazovana, nije dalo rezultate. Ali svako ima pravo da se oproba u demokratskoj zemlji tolerancije na razlicitost. Postoje sposobni, mediokriteti i manje sposobni, prema kojima iskazujemo drustvenu brigu. Neverovatno je da NN lice resi i istupi sa 40 god i uspe da ista ostvari. Vodje se radjaju, za najvece bitke biraju se posebni, sa vidnim sposobnostima iz rane mladosti, kao najbolji svuda i priznati. A o sebi svako lepo misli, napravi najlepsi selfi, iskoristi lajkove dece i poveruje da je sposoban. Realnost je drugacija u sta ce se uveriti.

      7
      29
      • Očigledno su vam kriterijumi toliko visoki da vam ni Angela Merkel u Leskovcu ne bi odgovarala. Probudite se i uvažite činejnicu da je na ovu konferenciju pozvano preko 50 ljudi. Ovi su se odvažili i došli za razliku od vas koji ćete ostati iza kompjutera, a život prolazi….

        30
        4
        • vec vidjeno 18.11.2018., 14:13

          Dusane, jednom smo videli da Zivot ne moze da ceka. Ali njihov,ne nas. Ovo su ljudi koji mrze, preziru, napadali su sve iole vredne ljude, nazivali ih pogrdno i to javno, na mrezi, a sada bi da se predstave neutralno sposobni , kao heroji koji nas spasavaju. Ne mogu da izbrisu svoju narav, koju su nam predstavili. Alavi, drcni, nesposobni, bezobrazni.

          6
          17
      • Slovenci njet 18.11.2018., 15:50

        „objektivno“ ja predlazem u stvari da je najurimo iz Leskovca imajuci u vidu da je pola Leskovcanka, a pola iz Izole, a to vec nije u redu. Slovenci ne vole mnogo Srbiju, pa sto mi voleli poluslovence. Ustvari dobro bi bilo da Pink TV napravi jedan spot sa metom u skladu sa njihovom praksom i to bi bio nacin da zadovoljimo besne protivnike u Leskovcu.

        15
        8
    • Direktorka Gimnazije je odlican pedagog , zavrsila je Pmf i profesor je biologije a ne tehnolog. Tako da se lepo informisite pre nego sto bilo sta napisete. A Mirjana je pocela da predaje u Gimnaziji 2007.godine a ne 2000.

      8
      17
  22. Samo u Srbiji 18.11.2018., 13:26

    Pa niko nije ni rekao da je Mirjana iznad, nego je neko predlozio neka suocavanja itd…Ne znam odakli ti to ali nije ni bitno…Vazno da Olja bez skole, ikakve profesionalne aktivnosti i bez dana radnog staza moze da bude poslanik u Srbiji.

    82
    2
    • Isterajte DS 18.11.2018., 19:32

      Ajde bre ovde napadaju profesorku isključivo članice DS-a. Sramota jer sam ubeđen u to. Ja sa da se jeb…. DS istera iz ove koalicije, jer ne mogu da zauzdaju svoje članice. Demokratija je jedno, nedisciplina drugo.Sramota !

      13
      3
  23. Zeno bez stida, to sto ovde pises po jugmedii imas priliku da kazes na GrO.Da imas morala ti bi to uradila. Umesto toga smeskas se i uvlacis svim tim partijskim kolegama koje ovde razvlacis po portalu.
    Ima li nekog da ne mrzis od svojih partijskih prijatelja?
    Od zlobe ces puci!

    27
    2
    • Ajde bre obuzdajte demokratkinju 18.11.2018., 14:24

      A naročito ne može da smisli Mirjanu i činjenicu da joj nije prošlo nabacivanje beogradskim liderima.

      22
      1
    • I ona je Zloű 19.11.2018., 01:15

      Jel mislite na gospođu ex it preduzetnicu koja se sada bavi gljivama a odaziva se na „O“?

      4
      7
      • Tačan izvor 19.11.2018., 09:55

        Ne na nju nego na funkcionerku DS-a…

        • Toj funkcionerki DS mozete da pljunete pod prozor.
          Ona je sinonim za ovu gospodju koja je stalno nezadovoljna. I Sta zapravo ona predstavlja? Levicu? Pa to ne postoji.

          1
          5
          • Glasač pokorni 19.11.2018., 15:12

            Ma koja je to funkcionerka DS-a? Molim da mene, glasača glupog, prosvetlite. Većina nsa ne zna te vaše unutrašnje zakulisane i zaJULisane radnje.

  24. Slazem se

    14
    2
  25. Isto mislim

    13
    1
  26. Ako hocete istinu... 18.11.2018., 17:04

    Vecko je sasuo u lice leskovackoj opoziciji. Kolumnu koju je napisao 100% tacna. Jedino me buni: Kako kolimna izdje u isto vreme, kad i informacija o Savezu? Na drugi pogled znam, zasigurno, da Vecko ima odlicno misljenje o Perisicki, a da Dveri zove Zveri i religiozna sekta!

    18
    1
    • Ne verujem da ga iko cita od kad je zabranio komentare na svoju pismenost. Naravno da je mnogima jasno da je kolumna spremna da istovremeno podrzi nastup opozicije. Da cim osmotri reakciju, odmah pokusa da skrene paznju na drugu metu. Pokusaj je neuspeo. I sad, ziv se jede sto ga pod njegovim tekstom ne ferma niko. Pa ce sad da se javi pod tudj tekst da nam objasni. Kao da su nekom potrebna njegova objasnjenja. Svako ima pravo na misljenje. I ono pogresno. I sta ces mu? Samo vreme najbolje sudi svakom o svemu. Nije Vecko nista pogodio u proslosti, da sad ne bi imao pravo da ispromasuje. Njegove kolumne, njegova stvar. I valjda pored Mirjane sedi jos ljudi. Nije ona sama opozicija. Ili oni ne valjaju, pa nju kritikujemo. Pa sama je birala drustvo. Ako njoj ne smeta, sta koga briga.

      13
      11
      • Nije srpski cutati 18.11.2018., 19:04

        Citaju Nesica jos kako. Nije u redu sto ne dozvoljava komentare, ali njegova stvar. I stav Redakcije. Ovo sto pise za demokrate sve je tacno. Perisicku su isterali zbog Spiricke, i gde su sada? Nigde.

        19
        3
      • E bas ga pogodi 18.11.2018., 20:27

        Redakcija pise kolumne, a Vecko ih potpisuje!!? Kolumne spremne, pa cim treba a one se objave!!? Vecko pise pod tudjim imenom!!? Da li ste normalni ljudi? Sta vama pada na pamet, to svi Leskovcani ne mogu da …Koja je to bolesna masta, za nepoverovati je.

        11
        1
    • Ma sve što kaže... 18.11.2018., 17:56

      …nedodirljivi sve je „tačno“.V.N. je oduvek bio OPOZICIJA koja je radila za vlast.(malo i za sebe)

      10
      12
    • Sir Vechko Starter Kit 18.11.2018., 20:44

      Ja ċu da vam pojasnim. Kolumne piše i objavljuje nedeljom, jer tad retko koja kafana u gradu radi.

      12
      • Tacno. Tacno 100%. Znam coveka. Zato i mrzi nedelju, svim srcem svojim.

        12
        1
        • Ne znam sto trosite reci na coveka koji vam je zabranio da trosite reci ispod njegove kolumne. Vrlo je nepristojno da kolumnista dolazi i pise ispod tudjih tekstova, nakon sto je zabranio pisanje ispod svoje kolumne. Neka ga tamo sam. Nek veruje da ga neko cita. Jer je dokaze o tome sam zabranio. Reciprocno gledano, nema prava ni on da pise uspod tudjih tekstova. Ne pominjite ga vise.

          5
          11
        • Znas coveka?!!!... 19.11.2018., 14:23

          ..Koju ti privilegiju imas.,,Blago,,tebi.Sta bih dao da mogu da te odmenim/a ne mogu/da ja njemu nosim stapove za golf.Ili da mazim ono ,,kutre,,Ma ti si srecan covek.

          3
          3
  27. Pre svega hteo bih da dam punu podrsku ovim ljudima i da im cestitam na hrabrosti. Citam dosadasnje komentare i koliko mogu da uocim ovde ima najmanje SNS botova. Ovi kriticari, pljuvaci su izgleda iz neke opozicione stranke, DS, SDS, Narodna… ne znam već. Ovako gospodo necete daleko dogurati i ako ste iskreni i protiv ove vlasti, dajte im podrsku, a ako ne rade dobro i ne valjaju, menjajte ih u vasim strankama i dajte druge predstavnike.Samo ujedinjeni mozete protiv ove vlasti, nikako drugacije.

    33
    3
    • Stvarno? Sabornost, jedinstvo? Misliš da više prolazi? Jedinstvo oko kojih ideja, oko kojih ljudi? Vlast ne valja platforma? A šta će ova ekipa koja, ali zaista, nikada ništa nije uradila samostalno, ako joj nekim čudom padne vlast sa neba? Nikada nisu zaradi dinar mimo javnog sektora..nikada nisu ništa drugo radili…nemaju nikakva iskustva osim fejs prepucavanja..nemaju obrazovanje, nemaju menadzerskih sposobnosti..ne znaju baš ništa…jedino što su ušli u stranke u koje niko neće. A bili su u vlasti i imali su šansu, ogromnu šansu..ali ni tamo nisu znali ama baš ništa..osim da se okoriste..dobili su nezasluženo brojna radna mesta u javnom sektoru..i najlakše, primaš državnu platu i vlast ti ne valja..jeste, vlast ne valja, ali kad Mira to kaže ja se zamislim..jer Mira zaista ne zna…zato sedi dole, nedovoljan 1(% glasova na izborima)..mada ako su lubenice slatke izborne godine možda i 2(%)..ali to je maksimalno…čak i sa malo koštica.

      3
      11

Comments are closed.