LESKOVAC – Svakodnevne havarije sa kojima se suočavaju korisnici leskovačke „Toplane“ u naselju Dubočica i još nekolicini stambenih zgrada su izazvane dotrajalom sekundarnom mrežom, a direktor Nebojša Krstić moli sugrađane za strpljene.
Kaže, ekipe su stalno na terenu, čak i noću kako bi rešile iznenadne kvarove.
„Naša hitna služba broji 15 radnika i ljudi rade i noću. Iako često, zbog pucanja cevi, moramo da zatvorimo grejanje u celoj zgradi, nikada se ne desi da ostanu celog dana bez grejanja. Trudimo se da odmah nađemo kvar i popravimo ga“, ističe direktor.
Toplovod je u pojedinim delovima grada star i preko 30 godina i dotrajao što je, po njegovim rečima, glavni razlog za učestale kvarove.
„Nama su sve stanice rekonstruisane, imamo i novu toplanu na gas, nove su nam i podstanice, ali je problem ta sekundarna mreža. Uspeli smo da zamenimo toplovod do Lamela, ali u Dubočici postoji objektivan problem i trudimo se da tim ljudima pomognemo“, kaže Krstić.
Ipak, naglašava, često se dešava da su korisnici sami nemarni i ne održavaju radijatore.
„Desi se da nas zovu jer im radijator u jednoj sobi ne radi. To nije do nas. Njihova je obaveza da ga održavaju, isperu i slično, a to nisu radili punih 30 godina. Ipak, i u takvim slučajevima reaguju naši radnici“ naglašava direktor.
Leskovačka „Toplana“ ima preko 4.000 korisnika.
(Kraj) dum
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
U programu ti pise da ima manje korisnika. Tek 2% gradjana koristi ove usluge. Ostali se greju u sopstvenoj reziji.
Ne zelimo usluge Toplane,ne mozete nas naterati silom,sramota za ovu drzavu sto pravi probleme gradjanima da ne mogu da se iskljuce,ovo nigde nema…Pod hitno dozviliti gradjanima da se iskljuce sa TOPLANE!!!!