Turistička organizacija opštine Vlasotince predstavila je prirodne vrednosti svog mesta na jubilarnom 40. Sajmu turizma u Beogradu, sa velikim osvrtom na manifestaciju Vinski bal, s obzirom na to da se u isto vreme održavao i sajam vina.
Nataša Đokić Živković v.d. direktorka Turističke organizacije opštine Vlasotince, kaže da su u promociji Vlasotinca kao vinskog kraja imali veliku podršku Vinskog viteškog reda Simeon.
„Dogovorena je saradnja sa turističkim organizacijama koje, kao i mi, imaju za cilj razvoj vinskog turizma. Takođe, jedan od prioriteta će nam biti izrada Plana razvoja turizma opštine Vlasotince koji će biti smernica za afirmaciju takozvanih sirovih turističkih resursa, kojih imamo u izobilju i njihovo stavljanje u funkciju“, ističe Đokić Živković.
Prema njenim rečima, takav dokument i njegova realizacija bi mogli biti odličan početak jednog novog aspekta razvoja turizma u Vlasotincu.
Na ovogodišnjem sajmu turizma učestvovalo je 1200 izlagača iz 55 zemalja sveta, a prema rečima organizatora, bilo je oko 70 hiljada posetilaca.
Turistička organizacija opštine Vlasotince učestvovala je četvrtu godinu zaredom na najvećoj smotri turizma kod nas.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!