Gradski odbor Narodnog pokreta Srbije Leskovac je u svom današnjem saopštenju skreće pažnju na pojedine nelogičnosti i moguće nepravilnosti u vezi dvesta miliona dinara novca građana za potrebe javnog prevoza.
U saoptenju se objašnjava da 200 miliona dinara treba izdvojiti privatnim prevoznicima na teritoriji grada I d aje to urađeno pod sumnjivim i netransparentnim okolnostima.
“Velika razuđenost opštine Leskovac zahteva mnogo ozbiljniji pristup ovom problemu od onog koji nam se nudi preko nekakve komisije koju je najverovatnije formirao i samostalno sastavljao gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović. Članovi ove komisije verovatno nisu ni svesni da svojim odlukama donose zaključke vredne nekoliko stotina miliona dinara. Uvereni smo, takođe, i da je na njihovu odluku sa oko 99% učestvovala volja jednog čoveka, a tek možda sa 0.01% stvarna dobrobit naših građana”, tvrdi se.
S tim u vezi, dodaje se, izostala je javna debata, te se stoga šire priče da se pojavljuju priče da su pomenuti preduzetnici ovakav posao dobili isključivo kao “zahvalnost za prevoz botova od mitinga do mitinga”.
“Za 123 hiljade ljudi na teritoriji opštine, od vitalnog je značaja da imaju jako uredan i kvalitetan javni prevoz. Život naših građana je, zbog centralizovanog sistema administracije kao i privrednih grana i svih društvenih delatnosti, jako vezan za sam grad Leskovac. Građani varošica Grdelice i Vučja, kao i mnogo okolnih sela umnogome zavise upravo od javnog transporta na teritoriji opštine Leskovac”, analizira se.
Od gašenja kedašnje “Jugekspresa” do danas, Leskovac nije imao adekvatnog gradskog prevotnika, konstatuje se.
“Koji su standardi za dobijanje ovakvih poslova osim toga da ponuđači moraju imati plac od 20 ari na teritoriji grada Leskovca? Da li je broj autobusa bitan za ovakav posao ili ćemo, kao i do sada, da vidimo dosta razuđene polaske sa dosta neobeleženih stajališta? Svedoci smo i takvih situacija da su neki prevoznici sami od sebe ukidali neke linije do prigradskih naselja koje do grada ne deli ni nekoliko kilometara, pa se pitamo kakve šanse imaju građani koji žive u malo udaljenijim mestima?”, dodaje se.
Gradski odbor Narodnog pokreta Srbije Leskovcu tvrdi da površnost izražava sumnju u valjanost pristupa ovom projektu.
“Prvo ističemo nedostatak adekvatne infrastrukture za javni prevoz. Nijedna ulica koja je rekonstruisana ili iznova rađena nema predviđenih autobuskih stajališta, a onolika su sredstva za to izdvojena. Potom naglašavamo da su za ovakve poduhvate potrebne opsežne stručne studije, a ne volja pojedinca, ili, kao u ovom slučaju, neka komisija koju je bog zna kako i na osnovu kakvih kriterijuma sastavio čovek koji upravlja svime što se dešava u ovom gradu”, zaključuje se.
Na kraju se poručuje Leskovčanima da će se NPS Leskovac iz sve snage zalagati za donošenje zakona koji će na odgovornost pozivati svakoga ko se ogreši o opšte interese građana.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Nema autobusa subotom ujutru i popodne, nedeljom nijedan, nelogicno vreme polaska autobusa. Ukidaju linije bez kontrole. Autobusi katastrofa, bez prozora i klime. Vozimo se ko stoka, a cene karata strasne. Udjite Vi iz Jugmedie u jedan bus u spicu ,kad je vrucina, za Brestovac ili Vucje i videcete sta ljudi podnose. Oni sto rade nedeljom na posao idu cak i taksijem.
Kad bi Leskovac imao trolejbuse, bio bi cistiji i bio bi grad
Kome bi se dziberi prikazivali u kolima ako gradjani idu gradskim prevozom?