Svaki drugi građanin se žalio na postupanje Republičkog geodetskog zavoda. Slično je i u drugim mestima, zato što je problem u radu RGZ-a sistemski i potrebna je izmena propisa. Dalje, u Nišu su između ostalog posebno izraženi socijalni problemi, te je jedna od ključnih tema razgovora sa lokalnom samoupravom upravo bila važnost primene registra „Socijalne karte“ u Srbiji kao pravednije raspodele socijalne pomoći za ugrožene kategorije građana“, ukazao je zaštitnik građana.
Zoran Pašalić, posle razgovora sa građanima Niša.
Zaštitnik građana Zoran Pašalić slušao je pritužbe građana Niša na poteškoće u ostvarivanju garantovanih prava tokom posete tom gradu u okviru kampanje „Dani ombudsmana“.
Građani Niša predavali su pritužbe Zaštitniku građana u Kancelariji lokalne ombudsmanke od 12 do 15 časova i ukazali Pašaliću i stručnim saradnicima Zaštitnika građana na izazove sa kojima se svakodnevno susreću.
Pašalić je izjavio da je komunikacija institucije kojom rukovodi sa građanima Niša na izuzetno visokom nivou i ocenio da je to potvrda velikog poverenja u instituciju Zaštitnika građana, ali i dokaz efikasnosti rada.
„Naglasio bih izuzetnu saradnju sa lokalnom ombudsmankom, ali i sa samom lokalnom samoupravom – što je najpre u interesu građana zbog stepena efikasnosti u rešavanju pitanja povodom kojih nam se obraćaju“, rekao je Pašalić.
Pašalić je naveo da se građani najviše obraćaju Zaštitniku građana u vezi sa pitanjima koja se odnose na imovinsko-pravne odnose i sektor građevine, kao i na rad Fonda PIO zbog nedonošenja konačnih rešenja o penzijama i na rad Republičkog geodetskog zavoda zbog „ćutanja uprave“.
Tokom posete Nišu zaštitnik građana je razgovarao i sa predstavnicima grada Niša, a njegovi saradnici sa predstavnicima obrazovnih institucija u tom gradu.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!